https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول

مراکز خرید استانبول در سال های اخیر یکی پس از دیگری در استانبول افتتاح شده اند، استانبول در حال حاضر بیش از 200 مرکز خرید دارد که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها پرداختیم. شما می توانید در استانبول علاوه بر دیدن شاخ طلایی، موزه‌ های متنوع، بناهای تاریخی از بهترین اوت لت های استانبول نیز دیدن کنید و تمامی مایحتاج خود و فرزندان خود را تهیه کنید. یکی از بزرگترین اوت لت های استانبول مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر است. در ادامه این مقاله ما شما را با این مرکز خرید بیشتر آشنا می کنیم.

آشنایی با مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول

این مرکز یکی از بزرگترین اوت لت استانبول که در مرکز شهر اسنیورت واقع شده است، در تاریخ 22 سپتامبر 2017 به عنوان مرکز خرید فصلی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر نزدیکترین اوت لت به میدان تکسیم است، که دارای مساحتی بالغ بر ۲۰۰ هزار متر مربع در غرب شهر استانبول  است، این مرکز خرید در مجاورت با شهرداری اسنیورت و فرمانداری این منطقه قرار دارد.
در یک بازه زمانی یک ساله، با تقاضای شدید مردم در 1 دسامبر 2018، به عنوان مرکز خرید اوت لت معرفی شد. مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول با راهروهای وسیع، طراحی داخلی زیبا، فضای خارجی، خرید را برای شما لذت ‌بخش ‌تر می ‌کند. 
مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  دارای یک تراس رو باز است، که شما می توانید اوقات خوشی را با خانواده سپری کنید. این مرکز خرید  دارای انواع برند های ترکی و بین المللی پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره است. خرید از اوت لت سیتی سنتر بسیار جذاب است.
اوت لت سیتی سنتر  یکی از محبوب ترین مکان های استانبول است، و بسیاری از مارک ها با تخفیف های بزرگ  را می فروشند. این مرکز خرید دارای انواع رستوران ها و فست های معتبر در دنیا است.
همچنین برای فرزندان شما یک پیست اسکیت روی یخ دو تا زمین بازی و یک سینما از جدیدترین فیلم های ترکیه و دنیا رو ارائه میده. 

ساعت کار مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  :Zafer Mahallesi, Doğan Araslı Blv. No: 79/1 D:1, 34513 Esenyurt/İstanbul, Türkiye
سایت رسمی مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  : https://citycenteroutlet.com

شما می توانید برای رزرو تور استانبول و اطلاع از قیمت تور استانبول تابستان 1401 به سایت تریپ مراجعه کنید و تورهای خود را با قیمتی ارزان و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول   

ساعت کار مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

سرگرمی های مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  چیست ؟

مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر استانبول  یک پیست اسکیت روی یخ دو تا زمین بازی و یک سینما را برای سرگرمی ارائه می دهد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc