https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول

آیا تا به حال برای خرید به استانبول سفر کرده اید؟ مراکز خرید استانبول فرصت های بسیار متنوعی را برای گردشگران داخلی و خارجی ارزان ترین تور استانبول ارائه می دهند. استانبول دارای بیش از 150 مرکز خرید و اوت لت های مختلف است که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم، استانبول دارای تعداد زیادی مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ اوت لت است که لباس و لوازم جانبی را به فروش می رساند. همچنین، لوازم خانه از چیزهای کوچک مانند وسایل تزئینی، تا اثاثیه و فونداسیون خانه را با قیمت های مناسب و تخفیف های زیاد عرضه می کند. مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول یکی از بزرگترین مرکز خرید های اوت لت در ترکیه است، این مرکز خرید شامل یک فضای باز و سرسبز و یک حوض آب در وسط آن است، که اردک ها در آن شنا می کنند. در ادامه این مقاله ما شما را با مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول آشنا می کنیم، پس با ما همراه شوید.

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول

آشنایی با مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول در آگوست 2008 افتتاح کرد، از زمان افتتاح با ارائه خدمات با کیفیت و خوب همچنان رضایت بازدیدکنندگان خود را جلب کرده است.
مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول به عنوان بزرگترین مرکز اوتلت استانبول در ترکیه خدمت می کند، این مرکز خرید دارای فضای فروشگاهی 69 هزار متر مربع است.
این مرکز خرید دارای  198 فروشگاه و یک پارکینگ برای 4500 وسیله نقلیه دارد، مرکز خرید ویاپورت یک مجموعه چند منظوره است که شامل برنامه‌ هایی مانند نمایشگاه‌ ها، مراکز کنگره، هتل‌ ها و فروشگاه ‌هایی است که می ‌تواند برای بخش‌ های مختلف استفاده شود. 
این مجموعه در مساحتی بالغ بر 350 هزار متر مربع شامل 250 فروشگاه مجموعه ای از سینماهای سه بعدی در مساحتی 2600 متر مربع است.
علاوه بر آن مرکز خرید ویاپورت استانبول دارای  10 سالن تئاتر است، که حدود 1800 تماشاگر را در خود جای می دهد، و همچنین گروه بزرگی از رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز فروش از معروف ترین برند های بین المللی کالاهای مختلف مانند لوازم خانگی، پوشاک، اسباب بازی های کودکان و ... است.

ویژگی‌ های معماری مرکز خرید ویاپوت استانبول

ویژگی‌ های معماری ویاپورت با بازار سرپوشیده ظاهری متمایز از سایر مراکز خرید ارائه می ‌دهد بازاری بزرگ گنبدی شکل است.
در این پروژه فضاهای باز به طور مستقیم بخشی از طراحی می باشند و قسمت های فروش که بخش اصلی طراحی را تشکیل می دهند، به عنوان خیابان در نظر گرفته می شود.
ویاپورت استانبول در زمان ساخت بزرگترین خروجی در ترکیه و اروپا بود، چیدمان فضای باز شامل  یک دریاچه در وسط فضای سبز، فضای سبز، زمین بازی، فست فود و رستوران های متنوع می باشد. 
این مجموعه دارای  یک بازار مواد غذایی به مساحت 12 هزار متر مربع و یک بازار الکترونیکی به مساحت 5 هزار متر مربع در طبقه پایین قرار دارد. 
می توانید از طبیعت جذاب و فضای باز اطراف مجموعه لذت ببرید، در باغ زیبای آن قدم بزنید و از طراحی فوق العاده آن عکس های یادگاری بگیرید.

سرگرمی ها و فروشگاه های مرکز خرید اوت لت ویاپوررت

به محض اینکه برای خرید در مرکز خرید استانبول ویاپورت وارد شدید، نگاهی اجمالی به فروشگاه های این مرکز خرید و چهار گالری آن بیندازید.
فروشگاه های مرکز خرید ویاپورت ارزانترین اوت لت های استانبول است، که شما می توانید انواع کالاهای مختلف و متنوع با کیفیت بالا، از آخرین روند مد بین المللی از لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی را بیابید. همچنین می توانید انواع دکوراسیون و مبل های خانگی با مد رو دنیا را ببینید و لوازم مورد نظر خود را تهیه کنید.
می ‌توانید با خود و فرزندانتان در پیست اسکیت روی یخ مرکز خرید، اوقات خوشی را سپری کنید، جایی که کودکان شما در آنجا ساعت ها سرگرم خواهند شد.
مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول شامل یک سالن بولینگ، علاوه برآن دارای یک باشگاه سوارکاری است، که می توانید به آنجا بروید و ازلحظات خود لذت ببرید.
اگر به دنبال سرگرمی بیشتر هستید، در داخل مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول یک آکواریوم دیدنی وجود دارد، این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های منطقه ی آسیایی در استانبول است و صدها گونه از موجودات دریایی را شامل می شود.
در پایان یک روز سرگرم کننده ی فوق العاده باید احساس گرسنگی کنید، بنابراین می توانید به رستوران ها و کافه های متنوعی که انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را ارائه می کنند، طعم غذاهای لذیذی را که ارائه می دهد بچشید.

کافه‌ ها و رستوران‌ های معروف ویا پورت استانبول

برای رفتن به رستوران ها و کافه های ویاپورت می توانید به رستوران ها و کافه های معروف زیر مراجعه کنید.

Bay Doner
Burger King
Cafe de Manti
Citir Usta
Cicek Izgara
Comlekte Kurufasulye
Degirmen Café
Gonul Kahvesi
Gunaydin Et
Haciogl 

برند های فروشگاه لوازم الکترونیکی ویاپورت

اگر می خواهید برای خرید لوازم الکترونیکی به مرکز خرید ویاپورت بروید ما در اینجا چند مورد از معروف ترین برندها در فروشگاه این مرکز خرید را معرفی می کنیم.

تکنوسا
سامسونگ 
مدیا مارکت 

برند های فروشگاه لوازم منزل ویاپورت

برای خرید لوازم خانگی ارزان قیمت شما می توانید با تهیه تور استانبول برای شهریور به مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا در استانبول بروید، و از برندهای معتبر آن خریداری کنید.

برناردو 
انگیش هوم 
مادام کوکو 
تفال
هوم اند کوک
اوزدیلک
امسان 
کوچتاش 
شیفر 

برند های فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ویاپورت 

برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی می توانید از برندهای معروف موجود در مرکز خرید ویاپورت مراجعه کنید.

فلورمار 
گلدن رز 
ایوروشه 
رزمن 
واتسونز
گریش
آی شاپ 

برندهای فروشگاه اکسسوری ویاپورت 

اگرعلاقمند به خرید زیورآلات، اکسسوری، ساعت و عینک هستید می توانید از برندهای معروف مرکز خرید اوت لت ویاپورت دیدن کنید.

سواروسکی 
پاندورا 
ساعت اند ساعت 
سو شیک 
کوچک گلد 
لیزای 
گولای لار 
آتاسای 
آلتینباس 
بیلسی 
دنیز کابوگو
اپمار اپتیک 
آتاسان 
الگانس اپتیک 
گُز گروپ اپتیک 

روش رفتن به مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول

روش رفتن به مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول 

چگونه به مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول برویم ؟

مرکز خرید ویاپورت استانبول در محله ای به نام ینی شهیر قرار دارد، موقعیت مکانی و دسترسی مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول در حدود 40 کیلومتر مرکز خرید اوت لت نزدیک تکسیم قرار دارد. برای رفتن به مرکز خرید ویاپورت تنها 4 اتوبوس در استانبول وجود دارد که در این مرکز خرید توقف می کنند.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مرکز خرید ایستگاه İlaç Fabrikası است، از این ایستگاه تا اوت لت ویاپورت 650 متر فاصله است و حدود 8 دقیقه طول می ‌کشد.

تلفن تماس مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول:   2166961001 90+
آدرس مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول : ترکیه، استانبول، پندیک، خیابان دده پاشا، محله ینی شهیر، شماره 19 
ساعات کاری مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول: همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 18:00 شب می باشد. روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل است.
ایمیل رسمی مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول: info@viaport.com.tr
وب سایت  رسمی مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول : www.viaport.com.tr

سخن آخر 

مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول یکی از بزرگترین مجتمع های اوت لت در ترکیه است، و یکی از مراکز تفریحی آسیایی استانبول بشمار می رود.
در فروشگاه های این مرکز خرید شما می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوتزم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانکی، انواع مبلمان، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی را با برندهای بین المللی و ترکی بیابید.
همچنین بعد از یک روز طولانی می توانید به رستوران ها و فست فودهای متنوع این مرکز خرید بروید و غذای مورد علاقه ی خود را میل کنید.
مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول دارای انواع  سرگرمی های متنوع  برای بزرگسال و کودکان است، در این مرکز خرید شما می توانید به تماشای آکواریوم بپردازید و یا بولینگ بازی کنید.
این مرکز خرید سامل یه فضای باز سرسبز با یک حوض در وسط آن است، همچنین دارای باشکاه سوار کاری برای دوستداران اسب سواری است.
از امکانات موجود در مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استابول می توان به دستگاه خودپرداز، نمازخانه، گل فروشی، آرایشگاه
تلفن عمومی، اتاق مراقبت از نوزاد، اتاق پزشکی، صندلی چرخدار، تاکسی، پارکینگ رایگان  را نام برد.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول

آدرس مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول کجاست ؟

آدرس مرکز خرید اوت لت ویاپورت استانبول پندیک، خیابان دده پاشا، محله ینی شهیر، شماره 19 

ساعت کار مرکز خرید اوت لت ویاپورت آسیا استانبول کی می باشد ؟

ساعات کاری مرکز خرید ویاپورت همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 18:00 شب می باشد، روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc