https://gateway.trip.ir/api/

پارک آبی دنیای آب ایروان

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک آبی دنیای آب ایروان

ایروان یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان است. شاید زمانی تنها گردشگران تور ارمنستان را برای آثار باستانی انتخاب می کردند، اما امروزه ارمنستان به کشور پیشرفته تری تبدیل شده است که می تواند تمامی امکانات رفاهی و تفریحی ایروان گردی را برای گردشگران فراهم کند. 
پارک دنیای آبی ایروان یک پارک هیجان انگیز است، که گردشگران را جذب خود می کند. این پارک در خیابان میاسنیکیان در منطقه نور نورک در پایتخت ارمنستان ایروان قرار دارد. 
پارک آبی ایروان در بین 100 جاذبه برتر ارمنستان قرار دارد، و دارای یک ایستگاه آبی خارجی به مساحت 2.5 هکتار و یک ایستگاه سرپوشیده آبی به وسعت 0.5 هکتار است. این پارک آبی در سال 2001  در خیابان میاسنیکیان، بین باغ وحش ایروان و باغ گیاه شناسی افتتاح شد. 
پارک آبی دنیای آب ایروان دارای سرسره، استخر، جکوزی و ... است. خود این قلمرو یک رودخانه کوهستانی تلطیف شده با پارک آبی است که در سواحل آن یک محوطه ای برای گردشگران وجود دارد، در آب می توانید مجسمه های فیل ها را ببینید که جاذبه ها و فواره ها نیز هستند.

در باره ی پارک آبی ایروان

در باره ی پارک آبی ایروان

درباره پارک آبی ایروان

دنیای آبی ایروان یک پارک آبی است که در خیابان میاسنیکیان در ناحیه نور نورک در پایتخت ارمنستان ایروان واقع شده است. دنیای آب دارای یک پارک آبی روباز به مساحت 2.5 هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 0.5 هکتار است. 
پارک آبی تابستانی ایروان آب جهان در سال 2001 در یکی از زیباترین مکان های ایروان در خیابان میاسنیکیان افتتاح شد. باغ وحش پارک ایروان و باغ گیاه شناسی، با مساحت 2.5 هکتار است.
دنیای آبی ایروان شامل مجموعه ای از استخرها، سرسره های آبی عظیم، فواره ها و سازهای موجی بزرگ، جکوزی و سایر امکانات تفریحی و ورزشی است که همواره علاقه مندان به ورزش های آبی و گردشگران را به خود جذب می کند.
غذاخوری های این مجموعه با محدودیت 120 نفر وجود دارد. در میان فصل زمستان، بزرگترین استخر مرکز تفریحی به یک میدان اسکیت روی یخ تبدیل می‌ شود که مساحتی معادل 500 متر مربع را ارائه می‌ کند. 
پارک آبی سرپوشیده این مجموعه دارای 2 استخر وسیع و 1 استخر کودکان با چند سرسره آبی و غیره است. این مجموعه همچنین میزبان هتل اسپای آکواتک با 29 اتاق، با یک باشگاه سلامتی بزرگ، ریکاوری است. 

امکانات پارک دنیای آب ایروان

دنیای آب ایروان مهمترین مرکز ورزشی و تفریحی پایتخت ارمنستان است. این مجموعه عظیم که در حومه ایروان ساخته شده است از یک پارک آبی تابستانی و یک پارک آبی سرپوشیده تشکیل شده است. 
این دو پارک بزرگ و جذاب در دنیای آبی ایروان، مساحتی به وسعت سه هکتار را به خود اختصاص داده اند تا یکی از بزرگترین پارک های آبی منطقه نامیده شود.
مجموعه ای از تفریحات آبی در فضای باز به مساحت دو هکتار شامل استخر موج دریا، جکوزی بار، سرسره آبی، بازی های آبی، استخر کودکان و مسابقات و بازی های متعدد در این پارک آبی برگزار می شود. اجرای موسیقی زنده و رستوران غذاهای دریایی از دیگر امکانات این مجموعه است.
در قسمت باز پارک سرسره ها و تجهیزات آبی مختلفی وجود دارد که همگی مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند. دنیای آب ایروان مساحت وسیعی دارد و در یک طرف درختان سبز دیده می شود، در همان سمت فضایی برای استراحت با نمای جلو وجود دارد. 
استخرهایی وجود دارد که با سایبان های بزرگ پوشیده شده اند، اما اگر می خواهید از آفتاب لذت ببرید، کمی جلوتر تخت های مخصوصی برای آفتاب گرفتن وجود دارد. سرسره ها و بازی های هیجان انگیزی را در این منطقه خواهید دید، اما یکی از جذاب ترین آنها زیپ لاینی است که از بالای استخرها می گذرد.
این پارک مجهز به استخر کودکان نیز می باشد و در این قسمت سرسره های کوچکتر و رنگارنگ دیده می شود. و مجسمه های اسب آبی و فیل بزرگ و کوچک در سراسر استخر دیده می شود. در فصل زمستان فضای باز معمولا بسته است و باید از مجموعه سرپوشیده استفاده کرد. 

برای آشنایی با جاهای دیدنی ارمنستان مقاله‌ای که بر روی سایت ما منتشر شده‌است را بخوانید.

پارک تابستانی دنیای آب در ایروان

پارک تابستانی دنیای آب در ایروان

پارک تابستانی دنیای آب در ایروان

پارک آبی تابستانی دنیای آب ایروان فقط در ماه های گرم سال از خرداد تا پایان شهریور فعال است. این پارک آبی روباز دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر ویژه، بازی های آبی، سرسره های آبی بزرگ در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار می باشد. 

رستوران های پارک آبی دنیای آب

پارک آبی ایروان علاوه بر امکانات تفریحی آبی دارای رستوران های متنوع فست فود و رستوران های غذای دریایی است. در پارک تابستانی دنیای آبی ایروان انواع غذا و نوشیدنی سرو می شود. این قسمت از دنیای آبی ایروان دارای رستورانی با ظرفیت 120 نفر است.

هزینه و ساعت ورودی به پارک آبی ایروان

پارک جهانی آبی ایروان و آکواتک که در نزدیکی ایروان، پایتخت ارمنستان واقع شده اند، از بهترین فرصت ها برای تجربه تفریحات آبی در ارمنستان هستند.
قیمت بلیط پارک آبی ارمنستان ایروان برای هر نفر 7 هزار درام است، این هزینه بسته به خدماتی که به شما ارائه می شود افزایش می یابد. 
هزینه بلیط پارکینگ و برخی خدمات مانند غذا نسبتاً بالاتر از حد متوسط است بنابراین بیش تر آنها توریست هستند. پارک آبی دنیای آب در ایروان دوشنبه ها تا چهارشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر است، و شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر و روزهای پنج شنبه تا جمعه 11 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است.

هتل مجموعه پارک آبی در ایروان

هتل آکواتک قسمتی سرپوشیده از دنیای آب ایروان است. هتل پارک ابی ارمنستان با مساحت 500 متر و در چندین طبقه ساخته شده است و تنها دو دقیقه با قسمت باز پارک فاصله دارد.
این هتل 4 ستاره با 29 اتاق و تمامی امکانات همانند یک هتل مدرن است. هدف از ساخت این مجموعه ایجاد فضای سرپوشیده برای تفریحات آبی همراه با فضایی برای استراحت و رفاه مسافران است.
در هتل آکواتک می توان امکاناتی مانند سالن های بدنسازی، تناسب اندام، امکانات صخره نوردی، ماساژ، خدمات توانبخشی، خدمات زیبایی را دید. 
برخی از امکانات برای افرادی که در هتل اقامت دارند رایگان است. این مجموعه مجهز به رستوران و کافه مجلل است که در آن انواع غذاهای ملی و سنتی طبخ می شود.

مسیر دسترسی به پارک آبی دنیای آب ایروان

مسیر دسترسی به پارک آبی دنیای آب ایروان 

مسیر دسترسی به پارک آبی دنیای آب ایروان 

پارک دنیای آبی ایروان، واقع در نزدیکی ایروان پایتخت ارمنستان، از بهترین فرصت ها برای تجربه تفریحات آبی در ارمنستان هستند.
این پارک آبی با میدان جمهوری ایروان حدودا 5 کیلومتر فاصله دارد، شما می توانید این مسیر را از خیابان های نعلبندیان، هراتسی و میاسنیکیان در ده دقیقه با خودرو پیمود. شما می توانید با تاکسی به راحتی به این منطقه بروید. 
اگر قصد دارید با وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو به آنجا بروید، می توانید در نزدیک ترین ایستگاه این مجموعه به نام ایستگاه الماست  پیاده شوید.

سخن آخر

ایروان مهم ترین و جذاب ترین شهر ارمنستان است و طبیعتا گردشگران بیشتری این شهر را برای سفر به ارمنستان انتخاب می کنند. از این رو یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های آبی ایروان در این شهر ساخته شده است. 
این پارک در زمینی به مساحت حدود 2 هکتار در دو قسمت داخلی و خارجی ساخته شده است. البته تنها قسمت روباز پارک در سال 2001 ساخته شد و قسمت سرپوشیده به نام آکواتک چند سال بعد در هتلی به همین نام ساخته شد و در سال 2008 افتتاح شد. 
این یک مزیت مهم برای دنیای آبی ایروان بود، زیرا از این پس گردشگرانی که بلیط ارمنستان را خریداری کرده اند، می ‌توانند از امکانات تفریحی آن حتی در فصل سرما نیز لذت ببرند. 
پارک دنیای آبی علاوه بر سرسره و وسایل بازی آبی دارای دو استخر بزرگ، یک استخر برای کودکان و یک استخر VIP و همچنین 3 استخر برای ورزش های آبی می باشد. 
آب و هوای ارمنستان از فصلی به فصل دیگر متفاوت است، اما آنچه اغلب شنیده می شود سرمای شدید اما کوتاه مدت این کشور است.
مجموعه سرپوشیده پارک دنیای آبی ایروان فضایی عالی با امکانات مدرن و دمای خنک برای گذراندن روزهای سرد زمستانی و فصل تابستان است.

سوالات متداول درباره ی پارک آبی دنیای آب ایروان

آدرس پارک آبی دنیای آب ایروان ؟

آدرس پارک آبی دنیای آب ایروان: خیابان میاسنیکیان، ناحیه نور نورک، خیابان 40 ، ساختمان 40   

ساعت کاری پارک آبی دنیای آب ایروان کی می باشد ؟

دوشنبه ها تا چهارشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7، شنبه ها و یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 7 و روزهای پنج شنبه تا جمعه 11 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc