https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل‌های ایروان ارمنستان از لوکس تا اقتصادی + آدرس و امکانات

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

معرفی بهترین هتل‌ های ایروان از لوکس تا اقتصادی + آدرس و امکانات هتل

اگر به فکر یک سفر خارجی مقرون به صرفه هستید، کشور ارمنستان انتخاب مناسبی برای سفر است. نزدیکی این کشور به ایران هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی کم می‌کند. علاوه بر این جاذبه‌های تفریحی و طبیعی بسیار زیادی در ایروان وجود دارد که شما را مجذوب خود خواهد کرد. اما اگر بر سر انتخاب هتل مردد هستید، در ادامه انواع مختلفی از هتل‌ها را از لوکس‌ترین تا اقتصادی‌ترین، معرفی خواهیم کرد تا بتوانید برای رزرو هتل ایروان، انتخاب بهتری داشته باشید. ایروان پایتخت این کشور دارای امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. به همین دلیل مسافران ترجیح می‌دهند در این شهر زیبا هتل رزرو کنند. اگر به دنبال رزرو هتل ایروان هستید، اما نمی‌دانید کدام هتل برای شما مناسب‌تر است، در این مقاله لیستی از هتل‌های ایروان از لوکس‌ترین تا مقرون به صرفه‌ترین را گردآوری کردیم. با ما همراه باشید تا نگاهی به بهترین هتل‌های ارمنستان داشته باشیم.

هتل گرند ایروان؛ اقامتی لذت‌بخش در هتل 5 ستاره

قبل از خرید بلیط هواپیما تهران ایروان، به این موضوع فکر کنید که چه هتلی را با توجه به بودجه خود در نظر گرفته‌اید؟ هتل گرند (Grand Hotel Yerevan) یک هتل 5 ستاره در قلب ایروان است که از جمله بهترین هتل‌های ارمنستان به شمار می‌آید. در این هتل می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را نیز سفارش دهید؛ زیرا رستوران ایتالیایی هتل پذیرای شما خواهد بود. علاوه بر این، در هتل گرند ایروان یک رستوران لوکس به نام رستوران روسینی وجود دارد که برای شما انواع غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای و ارمنی را آماده خواهد کرد.

فاصله 200 متری هتل گرند تا گالری ملی هنر و فاصله 500 متری آن با تئاتر اپرا از جمله مزیت‌های این هتل در ایروان است. هتل گرند کافه بسیار زیبایی دارد که در یک گلخانه بزرگ واقع شده است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را سفارش دهید و از دیگر امکانات آنجا نظیر موسیقی زنده لذت ببرید.

وای فای رایگان، تلویزیون، چای و قهوه‌ساز، صندوق امانات، باشگاه ورزشی، استخر، سونا، اسپا، سالن کنفرانس و... از جمله امکاناتی است که به محض اقامت در گرند هتل ایروان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گرند هتل ایروان

تصویری از نمای بیرونی ساختمان هتل گرند ایروان

آدرس هتل گرند ایروان:

14 Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia

لوکیشن هتل گرند ایروان:

در زیر می توانید موقعیت قرارگیری هتل گرند ایروان را روی نقشه گوگل ببینید:

موقعیت هتل گرند ایروان روی نقشه گوگل

هتل ماریوت؛ بهترین هتل 4 ستاره در ایروان

هتل ماریوت ایروان (Armenia Marriott Hotel Yerevan) یکی از هتل‌های 4 ستاره ارمنستان است که طرفداران زیادی دارد. یکی از نکاتی که افراد اغلب پیش از رزرو هتل ایروان به آن توجه می‌کنند، این است که هتل در کدام منطقه از شهر قرار دارد؟ معمولا میدان جمهوری یکی از محبوب‌ترین مناطق برای مسافران جهت رزرو هتل در ایروان است. به همین دلیل هتل ماریوت در بین گردشگران بیشتر طرفدار دارد. این هتل امکانات مختلفی نظیر وای فای رایگان، استخر، سونا، رستورانی با غذاهای بین‌المللی، دکوراسیون شیک و کلاسیک، باشگاه مجهز و... دارد. 

در هتل 4 ستاره ماریوت می‌توانید به رستوران و کافه مخصوص هتل مراجعه کرده و انواع غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنید. این هتل تا مسجد کبود حدود 500 متر فاصله دارد. منظره‌ای که پنجره‌های اتاق هتل ماریوت ایروان برای مسافران فراهم می‌آورد، ترکیبی از کوه‌های زیبای آرارات و میدان جمهوری ارمنستان است.

هتل ماریوت ایروان

تصویری از نمای بیرونی ساختمان هتل ماریوت ایروان

آدرس هتل ماریوت ایروان:

Amiryan Street 1, 0010 Yerevan

لوکیشن هتل ماریوت ایروان:

در زیر می توانید لوکیشن قرارگیری هتل ماریوت ایروان را روی نقشه گوگل ببینید:

موقعیت هتل ماریوت ایروان ارمنستان روی نقشه گوگل

هتل آرارات ایروان؛ هتل 4 ستاره با منظره‌ای زیبا

اگر قصد رزرو هتل در ایروان را دارید، می‌توانید هتل آرارات (Ararat Hotel) را نیز انتخاب کنید. این هتل فاصله کمی با میدان جمهوری دارد و حدودا با 7 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل آرارات به میدان جمهوری برسید. در صورتی که هتل آرارات را برای سفر به ایروان انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از مترو برای رفت و آمد درون شهری خود استفاده کنید. زیرا این هتل فاصله بسیار کمی تا متروی میدان جمهوری دارد و تنها با ده دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو برسید.

پنجره‌های بزرگ هتل آرارات همراه با منظره‌ای زیبا از شهر ایروان به همراه دکوراسیون کلاسیک و وسایل چوبی در همان ابتدا نظر شما را جلب خواهد کرد. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای اروپایی و ارمنی را سفارش دهید. علاوه بر این باغ و باشگاه هتل آرارات نیز در اختیار مسافران است و می‌توانید از این امکانات نیز استفاده کنید. هتل آرارات ایروان فاصله کمی تا موزه تاریخی ارمنستان دارد. تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل آرارات می‌توانید به موزه تاریخی ارمنستان نیز سر بزنید و از گذشته این کشور زیبا آگاه شوید. 

آدرس هتل آرارات ایروان:

7 Grigor Lusavorich Street, Yerevan 0015, Armenia 

لوکیشن هتل آرارات ایروان:

در زیر لوکیشن هتل آرارات ایروان را در نقشه گوگل می بینید:

موقعیت قرارگیری هتل آرارات ایروان در نقشه گوگل

هتل سیلاچی ایروان؛ هتل 4 ستاره و مقرون به صرفه

اگر به دنبال هتل 4 ستاره‌ زیبا و مقرون به صرفه در ایروان هستید، می‌توانید سری به هتل سیلاچی بزنید. این هتل دارای70 اتاق مجزا برای مهمانان بوده که هر کدام دارای امکانات رفاهی مشخصی هستند. پنجره‌های بزرگ همراه با نمای زیبا و طراحی دکوراسیون کلاسیک یکی از ویژگی‌های مثبت اتاق‌های این هتل است. این هتل به امکانات مختلفی نظیر استخر، سونا، اینترنت رایگان، اجاره اتومبیل، انبار چمدان و ... مجهز است. 

آدرس هتل سیلاچی ایروان:

Tigran Mets 20 Ave, Yerevan 375000 Armenia

هتل ریپابلیکا؛ هتل 4 ستاره در قلب ایروان

یکی از بهترین هتل‌ها در قلب پایتخت ارمنستان، هتل ریپابلیکا است. این هتل هم 4 ستاره بوده و فاصله بسیار کمی تا میدان جمهوری دارد به طوری که با تنها دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به میدان جمهوری ایروان برسید. یکی از بزرگترین نکات مثبت این هتل رستوران فضای باز آن است که باعث شده تا افراد زیادی به آن جذب شوند. علاوه بر این، وای فای رایگان، دستگاه تهویه، یخچال، تلویزیون، حمام و ... از دیگر امکانات هتل ریپابلیکا در ایروان هستند.

آدرس هتل ریپابلیکا ایروان:

ایروان 7/1 Amiryan Street, Yerevan, AM

هتل ویلیج پارک ایروان؛ اقامت در هتل 4 ستاره با پارک آبی

اگر عاشق اقامت در جنگل و کوه هستید، رزرو هتل ویلیج پارک ایروان بهترین گزینه برای انتخاب است. این هتل نیز در دسته هتل‌های 4 ستاره قرار دارد و امکانات مختلفی را برای مسافران فراهم آورده است. 
پارک آبی چهار فصل یکی از جذاب‌ترین امکانات هتل ویلیج پارک ایروان به شمار می‌رود. شما می‌توانید با اقامت در این هتل در تمام سال به طور رایگان از پارک آبی آن استفاده کنید.
رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ، انبار چمدان، آبگرم و مرکز ورزش‌های آبی از جمله امکانات هتل ویلیج است. در این هتل می‌توانید از انواع غذاهای ارمنی و اروپایی لذت ببرید و از ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز بهره‌مند شوید.

آدرس هتل ویلیج پارک ایروان:

Avenue 40, 0025 Yerevan, Armenia

هتل شیرک ایروان؛ انتخابی مقرون به صرفه

اگر قصد رزرو هتل ایروان در مقرون به صرفه‌ترین حالت ممکن را دارید، می‌توانید هتل شیرک را انتخاب کنید. این هتل 3 ستاره بوده و اگرچه امکانات آن نسبت به هتل‌های 4 و 5 ستاره کمتر است، اما قیمت مقرون به صرفه آن باعث شده تا افراد زیادی به این هتل مراجعه کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی هتل شیرک ایروان موجب شده است امکان دسترسی آسان به جاذبه‌های این شهر برای مسافران فراهم باشد. هنگامی که وارد اتاق‌های این هتل می‌شوید، منظره‌ای از کوه‌های آرارات توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این منظره زیبا همراه با بالکنی شیک باعث می‌شود تا در اتاق هتل احساس راحتی داشته باشید. در هتل شیرک ایروان می‌توانید از دو رستوران غذاهای متنوع ارمنی سفارش دهید. فاصله هتل شیرک تا میدان جمهوری تنها 150 متر بوده و با یک کیلومتر پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو نیز دسترسی داشته باشید. 

هتل شیرک ایروان

تصویری از رستوران هتل شیرک ایروان

آدرس هتل شیرک ایروان:

Khoryenatsi M. str. 13a, Yerevan 0010 Armenia

هتل کامفورت؛ بهترین هتل ارزان قیمت در ایروان

یکی دیگر از هتل‌هایی که انتخاب آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود، هتل کامفروت ایروان (Comfort Hotel) است. این هتل 3 ستاره است و یکی از بهترین هتل‌ها از نگاه مردم در سایت booking به شمار می‌رود. فاصله هتل کامفورت تا میدان جمهوری حدودا 1.5 کیلومتر بوده و با پیاده‌روی کوتاهی می‌توانید به این میدان برسید. وای فای رایگان، دستگاه تهویه، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، صرافی و ... از جمله امکانات این هتل است که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. کارکنان هتل کامفورت نیز می‌توانند به زبان فارسی یا انگلیسی با شما صحبت کنند و پاسخگوی مسافران باشند.

هتل کامفورت ایروان

تصویری از نمای بیرونی هتل کامفورت ایروان

آدرس هتل کامفورت ایروان:

Khorenatsi 28, 0025 Yerevan, Armenia

لوکیشن هتل کامفورت ایروان:

در زیر لوکیشن هتل کامفورت ایروان روی نقشه گوگل را می‌بینید:

موقعیت قرارگیری هتل کامفورت ایروان روی نقشه گوگل

انتخاب شما کدام هتل ایروان است؟

ارمنستان به دلیل فاصله کمی که با ایران دارد، مقصد مقرون به صرفه‌تری نسبت به سایر کشور‌ها است. ایروان پایتخت کشور ارمنستان است و به دلیل امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری که دارد، بیشتر افراد تمایل دارند تا در هتل‌های ایروان اقامت داشته باشند. بسیاری از افراد از طریق پرواز تبریز ایروان به این کشور سفر می‌کنند و برخی با خرید بلیط هواپیما از تهران به ارمنستان می‌روند. در این مقاله فهرستی از بهترین هتل‌های ایروان را با قیمت‌های مختلف معرفی کردیم تا با توجه به سلیقه و بودجه خود مورد مناسب را انتخاب کنید. با خواندن این مقاله می‌توانید با توجه به بودجه خود مناسب‌ترین هتل را برای تور ارمنستان انتخاب کنید. حالا نوبت شماست! دوست دارید در کدام یک از این هتل‌ها اقامت داشته باشید؟ اگر در هتل‌های ایروان اقامت داشته‌اید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc