https://gateway.trip.ir/api/

شهربازی پلی سیتی ارمنستان

به روز رسانی: 22 خرداد ، 1401 جاذبه های گردشگری

شهربازی پلی سیتی ارمنستان

ارمنستان همواره یکی از قطب گردشگری در جهان است، گردشگری در ارمنستان می تواند بسیار جذاب باشد. البته شما علاوه بر گشت و گذار در ارمنستان می توانید به همراه خانواده و فرزندانتان به شهربازی بروید.
ارمنستان یک مقصد عالی برای تعطیلات با فرزندان و خانواده است. در ارمنستان، هر یک از اعضای خانواده شما می تواند چیزی را با سلیقه خود بیابد. 
ارمنستان آب و هوای آفتابی و مناظر متنوعی را برای گردشگرانی که تور ارمنستان هوایی لحظه آخری را تهیه کرده اند و همچنین دوستداران ورزش وعلاقه مندان به تفریحات ارمنستان ایروان در محیط طبیعی را ارائه می دهد. این شهر همچنین دارای پارک ها و سرگرمی های متعدد است.
شهربازی پلی سیتی ارمنستان یک پارک موضوعی در مقیاس بزرگ است. این شهربازی لبخند و رنگ را در زندگی مردم، به ویژه کودکان، به ارمغان می آورد. 
مجموعه تفریحی شهربازی پلی سیتی  در ارمنستان از سال 2002 در ایروان راه اندازی شده است، مکانی منحصر به فرد است که در آن همه نوع سرگرمی ترکیب شده است.
شهربازی پلی سیتی ارمنستان یک شهربازی بزرگ از سرگرمی ها و جاذبه های بازی در ایروان است. در اینجا نه تنها کودکان و نوجوانان، بلکه والدین آنها نیز می توانند یک روز پر از سرگرمی و هیجان  را سپری کنند. 
شهربازی پلی سیتی به بازدیدکنندگان خود سرگرمی هایی مانند بولینگ، پینت بال برای، ماشین سپر و کارتینگ، سینمای 7 بعدی، بیلیارد، مینی گلف، ماشین های بازی مختلف و یک منطقه سبز در فضای باز با سرسره برای بچه ها ارائه می دهد. 

بازی های تفریحی در شهربازی پلی سیتی ارمنستان

بازی های تفریحی در شهربازی پلی سیتی ارمنستان

بازی های تفریحی در شهربازی پلی سیتی ارمنستان

شهربازی پلی سیتی ایروان در ارمنستان یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی در این شهر به شمار می رود، شما می توانید با رفتن به سایت تریپ از قیمت بلیط ارمنستان مطلع شوید و ساعت ها به همراه خانواده و فرزندانتان از بازی در این مکان لذت ببرید.

بازی بولینگ

شهربازی پلی سیتی دارای وسایل تفریحی متنوعی مانند سالن بولینگ با شش خط بازی، ساخت شرکت آمریکایی برانسویک است.
در این بازی حداکثر 6 نفر قادر به بازی همزمان در یک خط می توانند باشند.
ساعت کار بازی بولینگ در شهربازی پلی سیتی ارمنستان از دوشنبه تا جمعه 12 ظهر تا 6 بعد از ظهر می باشد. قیمت ورودی برای هر نفر 12 هزار درام است.

پیست کارتینگ

این شهربازی دارای پیست مسابقه کارتینگ  با طول 1 کیلومتر است و 15 خودروی موجود از مدل های آلفا تولید شرکت آلمانی ریمو را در اختیار شما قرار می دهد.  می توان همزمان 8 خودرو در میدان اتودروم حضور داشت، این جاذبه با آخرین تکنولوژی و بدون تیر برق ساخته شده است. قیمت بلیط ورودی برای هر نفر 200 درام است.

بازی گلف

مدت زمان بازی مینی گلف 45-60 دقیقه طول می کشد تا بر تمام 18 سطح غلبه کند. افراد بالای 10 سال می توانند در این بازی شرکت کنند. بازیکنان می توانند با تعدادی نامحدود و به صورت همزمان این بازی را انجام دهند. قیمت ورودی برای هر نفر 2 هزار درام است.

بازی بیلیارد

در این شهربازی جذاب یک بیلیارد آمریکایی و دو بیلیارد روسی قرار دارد، قیمیت ورودی برای هر نفر 13 هزار درام است.

بازی حشره کش

بازی حشره کش یکی دیگر از بازی های مهیج برای کودکان در شهربازی پلی سیتی ارمنستان است. سن مجاز برای این بازی 16 سال به بالا است.

بازی توپ رنگ

در این بازی 10 نفر می توانند به صورت همزمان با یکدیگر بازی کنند.

سینما 7 بعدی

بازی سینما هفت بعدی 4 تا 12 دقیقه طول می کشد. و 4 نفر همزمان می توانند به تماشای آن بنشینند. در این سینما شما می توانید از بین 15 فیلم یکی را انتخاب کنید.

اطلاعات مفید درباره ی شهربازی پلی سیتی در ارمنستان

اطلاعات مفید درباره ی شهربازی پلی سیتی در ارمنستان

اطلاعات مفید درباره ی شهربازی پلی سیتی در ارمنستان

شهربازی پلی سیتی تنها جایی در ارمنستان است که می توانید از کارتینگ، بولینگ، پینت بال، ماشین های ضربه گیر، مینی گلف و موارد دیگر در یک مکان لذت ببرید.

آدرس سایت شهربازی پلی سیتی ارمنستان : www.playcity.am
ایمیل شهر بازی پلی سیتی ارمنستان :  info@playcity.am
شماره تماس شهر بازی پلی سیتی ارمنستان :   40-218648239966, 44.557158064252
ساعات کار شهر بازی پلی سیتی ارمنستان : 

دوشنبه: 12:00 الی 22:00
سه شنبه: 12:00 الی 22:00
چهارشنبه: 12:00 الی 22:00
پنجشنبه: 12:00 الی 22:00
جمعه: 12:00 صبح تا 22:00 بعد از ظهر
شنبه: 12:00 صبح تا 22:00 بعد از ظهر
یکشنبه: 12:00 الی 22:00

سوالات متداول درباره ی شهربازی پلی سیتی ارمنستان

قیمت ورودی کارتینگ در شهر بازی پلی سیتی ارمنستان چقدر است ؟

این شهربازی دارای پیست مسابقه کارتینگ  با طول 1 کیلومتر است، و قیمت بلیط ورودی برای هر نفر 200 درام است.

بازی های تفریحی در شهر بازی پلی سیتی ارمنستان چه هستند ؟

سینما 7 بعدی، بازی توپ رنگ، بازی بیلیارد، بازی حشره کش، بازی گلف، پیست کارتینگ و ... است

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc