https://gateway.trip.ir/api/

استانبول مال کجاست

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

استانبول مال کجاست

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که قلب اقتصادی، فرهنگی و تاریخی این کشور را تشکیل می دهد. مرکز تجاری و تاریخی آن در بخش اروپایی اوراسیا قرار دارد، در حالی که حدود یک سوم جمعیت آن در بخش آسیایی زندگی می کنند. این شهر مراکز خرید زیادی دارد که در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها اشاره کردیم. استانبول مال یکی از این مراکز خرید است که در میان گردشگران محبوب شده است.

مراکز خرید در استانبول محبوب ترین مکان برای خرید در استانبول و همچنین یکی از بهترین نقاط ملاقات و مکان های تفریحی در استانبول هستند، بنابراین بلیط استانبول ارزان قیمت را از سایت تریپ خرید کنید و پس از مطالعه راهنمای سفر به استانبول به این شهر سفر کنید.
استانبول همچنین میزبان بیش از 200 مرکز خرید مدرن است. و برخی از آنها واقعاً بسیار بزرگ و در میان بهترین مراکز خرید اروپا هستند. 
این مراکز خرید چند منظوره در استانبول به شما این امکان را می دهد که زمان فوق العاده ای را در سفر خود به استانبول سپری کنید.
ترکیه که به دلیل طبیعت، تاریخ باستانی، بازارهای محبوب و مراکز مدرنش جذاب است، به مقصد مورد علاقه بسیاری از افراد تبدیل شده است.

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول

درباره ی مرکز خرید استانبول مال

برخی از مراکز خرید استانبول از بزرگترین و جالب ترین مراکز خرید جهان هستند. بسته به خواسته های شما، مهم نیست در کجای شهر هستید، از مراکز خرید مجلل در استانبول تا مراکز خرید ارزان استانبول، یک بهشت خرید در نزدیکی شما وجود دارد. 

در میان مراکز خرید و مجتمع های تفریحی شگفت انگیز استانبول، مرکز خرید استانبول یکی از مراکز خرید عمده استانبول است که منطقه وسیعی را با طیف وسیعی از نقاط برجسته اشغال کرده است. 
مجتمع خرید استانبول مال در بخش باشا کشهیر خارج از مرکز شهر و در کنار یک تقاطع بزرگ واقع شده است و با تغییر چند خط مترو و استفاده از شاتل رایگان یا تاکسی می توان به آن دسترسی داشت.
بیش از 350 فروشگاه و مغازه با معروف ترین برندهای خارجی و ترکیه ای و همچنین تعداد زیادی رستوران با غذاهای مختلف را گرد هم می آورد. همچنین شامل اولین پارک تفریحی سرپوشیده اروپا، یک هتل مجلل با 300 اتاق و بسیاری ویژگی های جالب دیگر است.
مرکز خرید استانبول که به‌عنوان بزرگ ‌ترین پروژه مختلط ترکیه طراحی شده است، در تقاطع جاده‌ های D-100، TEM و Basin Express در محمود بی، منطقه در حال توسعه و در حال تغییر استانبول قرار دارد. 
طرف های آسیایی و اروپایی مرکز خرید استانبول که متشکل از 1187 استودیو، در اندازه های مختلف و 350 فروشگاه است که تمامی برند های مهم ملی و بین المللی در آن قرار دارند، همچنین بزرگترین مرکز استانبول است. 
مرکز خرید استانبول یکی از مهم ترین مراکز خرید مدرن استانبول است که با گسترش آن در یک منطقه بزرگ مشخص می شود. با این حال، ممکن است بیش از یک روز طول بکشد تا اطراف آن را کشف کرده و از آن لذت ببرید.

امکانات استانبول مال

امکانات استانبول مال

امکانات استانبول مال

این مجتمع تجاری عظیم در سال 2014 افتتاح شد و شامل شش برج است که طراحی آن از خود شهر استانبول الهام گرفته شده است، زیرا این مجموعه از 4 برج مسکونی، یک برج اداری، یک ساختمان بزرگ اختصاص داده شده به هتل و واحدهای هتل و یک مرکز خرید بزرگ
کمتر از 400 فروشگاه با بسیاری از برندهای متمایز و بین المللی در این مرکز خرید وجود دارد. این فروشگاه‌ ها انواع مد، لوازم الکترونیکی، غذاهای فولکلور، مبلمان و اثاثیه منزل و اسباب ‌بازی‌ های کودکان و همچنین یک هایپرمارکت بزرگ را دارند که تمام نیازهای شما را تامین می‌کند. 
علاوه بر این، مال استانبول شامل بسیاری از برندهای بین المللی است که جدیدترین مدها، لباس های زنانه و مردانه و همچنین مدهای متمایز را برای فرزندان دلبند شما ارائه می دهند.
این مرکز خرید همچنین به صورت دوره‌ ای میزبان نمایشگاه‌ ها و جشنواره‌ های بین ‌المللی است که جواهرات، نقاشی‌ ها، عتیقه‌ جات، آثار هنری اصیل و تزئینات فصلی را ارائه می‌ کنند و از تمام نقاط جهان به استانبول می ‌آیند.
همچنین شامل بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده در اروپا است که در آن هیچ محدودیتی برای هیجان و بازی وجود ندارد، و شامل تاب های بزرگ، شاتل های فضایی پرسرعت، تونل های هیجان انگیز، یک هتل منحصر به فرد در ترکیه است.

بخش های مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول از 4 بخش اصلی تشکیل شده است:

مجتمع مسکونی: آپارتمان های مرکز خرید استانبول.
هتل آپارتمان: هتل مرکز خرید استانبول.
دفاتر تجاری: دفاتر مرکز خرید استانبول.
مرکز خرید: مرکز خرید استانبول.

خدمات در مرکز خرید استانبول

مرکز اورژانس مجموعه و کمک های اولیه مرکز خرید استانبول مال، نمایندگی گلوبال بلو در این مجموعه، پارکینگ رایگان و بسیاری از امکانات دیگر این مجموعه استفاده کنید. این مرکز خرید عظیم و مدرن دارای بیش از 50 آسانسور می باشد و همچنین دارای 90 پله برقی در چهار طبقه مجزا میزبان خریداران است.
مرکز خرید استانبول مجموعه ای از خدمات مهم را ارائه می دهد که آسایش ساکنین، مهمانان و بازدیدکنندگان را به طور یکسان تضمین می کند که مهمترین آنها عبارتند از:

دستگاه های خودپرداز
اتاق زایمان و کودک
ویلچر
صندوق امانات
میز اطلاعات
اینترنت بی سیم (Wi-Fi)
کمک های اولیه
پارکینگ رایگان
خدمات Vale
ایستگاه تاکسی
خدمات حمل و نقل
پارکینگ دوچرخه
مسجد برای نماز جمعه

تفریحات استانبول مال

تفریحات استانبول مال

تفریحات استانبول مال

شما همچنین می توانید برای تفریح و سرگرمی از سینمای سین تک که دارای شانزده سالن بزرگ و کوچک مختلف است و با آخرین تکنولوژی های روز جهان ساخته شده بهرهمند شوید. و به روز ترین فیلم های سینمایی جهان را در این سینمای بزرگ تماشا کنید.
همچنین این امکان برای شما در استانبول مال فراهم است تا بتوانید از انوع غذاهای بین المللی و محلی میل کنید، و همچنین از کافه های مرکز خرید استانبول که در طبقات مختلف آن قرار دارند استفاده کنید و یک دوره همی خوب با خانواده و دوستانتان داشته باشید.

شهربازی مرکز خرید استانبول مال

از دیگر تفریحات این مرکز خرید می توان به شهربازی سرپوشیده ی آن اشاره کرد، این شهر بازی سرپوشیده دارای انواع بازی های روز دنیا و با تکنولوژی های جدید و متنوع هیجان انگیز است که هم شما و هم کودکان شما را می تواند ساعت ها سرگرم کند.
بازی ‌ها از تاب‌ های غول ‌پیکر، شاتل ‌های پرسرعت، تونل‌ های سرگرم ‌کننده گرفته تا یک هتل فانتزی منحصربه‌ فرد در ترکیه، پر از بازی‌ های ترسناک و ارواح متفاوت هستند.
در موی پارک، بزرگترین شهر تفریحی سرپوشیده اروپا، نقاطی برای خرید و لحظات هیجان انگیز و مفرح با کل خانواده وجود دارد. این پارک یکی از مهم ترین شهربازی های ترکیه و خاورمیانه است که مساحتی بالغ بر 12000 متر مربع در مرکز خرید استانبول دارد.
شما علاوه بر تفریحاتی که در بالا اشاره کردیم، می توانید از تفریحات و امکانات مهیج دیگری همچون مجموعه ی بولینگ آتلانتیس، اتاق مادر و کودک، پارکینگ خانوادگی، اینترنت بی سیم نا محدود و رایگان در کل محوطه مرکز خرید استانبول مال استفاده کنید.

سینما مال استانبول 

مرکز خرید استانبول دارای بزرگترین مجموعه سینمایی در ترکیه به نام سینما های سینماتک است که اولین بار در سال 2006 برای تغییر مفهوم سینما در این کشور و افزودن ابعاد جدیدی به لذت تماشای فیلم تاسیس شد. اولین شعبه در آنتالیا و سپس بورسا افتتاح شد و اخیرا بزرگترین مجموعه سینمایی استانبول در مال استانبول افتتاح شد.
سالن‌های سینما در مرکز خرید استانبول، فیلم‌ های مطرح از سراسر جهان، و همچنین فیلم‌ های پیشرو در رده ‌بندی باکس آفیس در سطح داخلی و بین ‌المللی، با انتخاب‌ های مختلف مانند فیلم‌ های درام، کمدی، فیلم‌ های خانوادگی، انیمیشن‌ ها و موارد دیگر برای همه اعضای خانواده را ارائه می دهد.
جدید ترین نوآوری ‌ها در توسعه مهندسی سینماتوگرافی مانند تکنیک‌ های سه ‌بعدی و بیشتر پروژکشن‌ های سه ‌بعدی نیز در سینما های مدرن و مجهز ارائه می ‌شوند و تجربه ‌ی سینمایی منحصربه ‌فردی را به بیننده می ‌دهند که تمام حواس او را مورد توجه قرار می‌ دهد.

مرکز تئاتر استانبول مال

برنامه های تئاتر در MoiStage به صحنه می ‌رود، جایی که هنرمندان و گروه‌ های هنری محبوب ‌ترین اجراها را مستقیماً به مردم ارائه می ‌دهند، همچنین سرگرمی ‌های متنوع، نمایش‌ های سیرک، تئاتر عروسکی و حتی نمایش‌ های تعاملی کودکانه را به نمایش می گذارد.

مرکز خرید استانبول مال کجاست؟

مرکز خرید استانبول مال بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری استانبول و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری این شهر است. به طور کلی گردشگران، اعراب و مردم خلیج فارس آن را ترجیح می دهند.
در بزرگراه اصلی فرودگاه آتاتورک و بزرگراه TEM با بزرگراه شمالی مرمره که دو قاره اروپا و آسیا را به هم متصل می کند قرار دارد، در این نقطه مرکزی مرکز خرید استانبول، بزرگترین مرکز خرید، سرگرمی و خرید مدرن ترکیه، در منطقه باشا کشهیر واقع شده است، یکی از مهمترین مناطق رشد و توسعه شهری در بخش اروپایی استانبول است.

آدرس: Ziya Gökalp Mahallesi, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

ساعات کاری مرکز خرید استانبول مال

ساعت کاری استانبول مال همه روزه در طول هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

روش های رفتن به استانبول مال

روش های رفتن به استانبول مال

چگونه به استانبول مال برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید استانبول با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول، می توانید از ینی کاپی یا آکسارای مترو M1 استفاده کنید، با استفاده از خط M1b به ایستگاه Kirazli بروید و سپس با قطار رایگان به ایستگاه iketelli در بشاکشهیر بروید، جایی که مرکز خرید را در 800 متری آن خواهید دید. 
همچنین می توانید از اتوبوس های عمومی برای رسیدن به مرکز خرید از چندین ایستگاه استفاده کنید. برای مثال، می ‌توانید با استفاده از خط اتوبوس (متروبوس) به ایستگاه Yenibosna دسترسی پیدا کنید، سپس با اتوبوس 98H یا 78B بروید و در ایستگاه Demirciler Sitesi پیاده شوید، در آنجا مرکز خرید را درست قبل از ایستگاه اتوبوس خواهید دید.
در مورد منطقه فاتح، می توانید با استفاده از اتوبوس شماره 146T یا 142E به مرکز خرید استانبول بیایید و در همان ایستگاه اتوبوس مرکز خرید پیاده شوید.
علاوه بر این، تاکسی ها و ماشین های شخصی با راننده از اکثر شرکت های گردشگری استانبول مانند Safaraq در دسترس هستند.

چکیده

استانبول به دلیل داشتن مراکز خرید بزرگ و متنوع همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است، مراکز خرید استانبول یکی از مدرن ترین ویژگی های شهر هستند. 
چیزی که در کنار بافت تاریخی و پرطرفدار سایر مناطق می تواند دل مسافران و مردم را تسخیر کند. مرکز خرید استانبول مال یکی از باورنکردنی ترین، مدرن ترین و حتی زیباترین و محبوب ترین مراکز خرید این شهر است.
تقریباً در این مرکز خرید بهترین ها را می توانید پیدا کنید مرکز خرید استانبول مال نیز یکی از بزرگ ترین  و مجهز ترین مرکز خرید در اروپا به شمار می رود.
مرکز خرید استانبول مال  با سابقه دستاوردها و داشتن، چندین جایزه بین المللی را در طول مجموعه پروژه های توسعه خود به دست آورده است که به عنوان "بهترین پروژه چند کاربری یکپارچه" و "بهترین پروژه توسعه خرید" در اروپا 2011 انتخاب شده است. 
شما می توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما از طریق سامانه رزرواسیون تریپ بلیط های خود را به صورت آنلاین تهیه کنید و به استانبول سفر کنید و مایحتاج خود را از مرکز خرید استانبول مال ترکیه تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی استانبول مال

فاصله مرکز خرید استانبول تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله بین فرودگاه استانبول  تا مرکز خرید استانبول مال، 22 کیلومتر است. 

ساعات کاری مرکز خرید استانبول مال کی می باشد ؟

ساعت کاری استانبول مال همه روزه در طول هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc