https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید آکمرکز استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید آکمرکز استانبول

آکمرکز در محله Etiler در منطقه بشیکتاش استانبول، یک مرکز خرید چهار طبقه با بیش از 250 فروشگاه در مساحت 180 هزار متر مربع است. آکمرکز یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است و بیش از 250 فروشگاه دارد؛ به همین دلیل جای تعجبی نیست که همیشه مملو از جمعیت باشد. مرکز خرید آکمرکز استانبول دارای مجموعه ای از فروشگاه‌ های بزرگ، سوپرمارکت‌ ها، مارک‌ های معروف، کتاب ‌فروشی‌ ها و فروشگاه‌ های طراحی خانه که تنها چند نمونه از مجموعه‌ های این مرکز خرید هستند. ویژگی برجسته این مرکز خرید فودکورت بزرگ است که طیف وسیعی از غذاهای مختلف را ارائه می دهد، این مرکز خرید در کنار رستوران‌ ها و کافه ‌های چند ملیتی قرار دارد.آکمرکز(Akmerkez) درهای خود را در سال 1993 در Etiler، باز کرد. امروزه، هنوز هم بهترین مرکز خرید در استانبول با برند ها و فروشگاه‌ های انحصاری، و همچنین مکان‌ های سرگرمی و غذاخوری متعدد است.مرکز خرید آکمرکز کسب و کار، فرهنگ، و سرگرمی را زیر یک سقف گرد هم می آورد و هرساله میزبان هزاران نفر از سراسر جهان است. مرکز خرید آکمرکز در هشت طبقه گسترده شده است که چهار طبقه آن به خرید و بقیه به پارکینگ اختصاص دارد. این خدمات در سه آتریوم، یک بلوک اداری 14 و 17 طبقه، یک اقامتگاه 23 طبقه و 246 فروشگاه ارائه می دهد.

مرکز خرید آکمرکز استانبول دارای مجموعه ای از فروشگاه‌ های بزرگ، سوپرمارکت‌ ها، مارک‌ های معروف، کتاب ‌فروشی‌ ها و فروشگاه‌ های طراحی خانه که تنها چند نمونه از مجموعه‌ های این مرکز خرید هستند.

فضای باز مرکز خرید آکمرکز

فضای باز مرکز خرید آکمرکز  

فضای باز مرکز خرید آکمرکز استانبول

آکمرکز همچنین با ظاهری بازسازی شده در سال 2015، تفریحات فضای باز را به مهمانان ارائه می دهد، به علاوه یک تراس مثلثی شکل دارد که استراحتی آرام را به دور از شهر ارائه می دهد. تراس مثلثی( Triangle Terrace)  منحصراً برای آسایش مهمانان طراحی شده است.
آکمرکز دریافت کننده معتبرترین جوایز
آکمرکز از روز افتتاحیه جوایز معتبر جهانی زیادی دریافت کرده است، از جمله افتخارات انجمن بین المللی روابط عمومی شورای بین المللی مراکز خرید (ICSC) و جوایز Stevie، و جوایز جدیدی را به جوایز اضافه می کند. لیست هر سال ICSC به ترتیب در سال‌ های 1995 و 1996 آکمرکز را به ‌عنوان «بهترین مرکز خرید اروپا» و «بهترین مرکز خرید جهان» به‌عنوان اولین مرکز خرید در جهان که هر دو جایزه را دریافت کرد، معرفی کرد.
آکمرکز همچنان مرکز زندگی اجتماعی استانبولی‌ ها با طیف متمایز مارک‌ ها، محوطه‌ های تراس دار بزرگ، و رستوران‌ ها و کافه ‌های شیک بی ‌شماری است.

از دهه 1980، ساکنان استانبول ایده مراکز خرید سرپوشیده را پذیرفته اند و اکنون تقریباً هر محله در شهر یکی از این مراکز را دارد. 
در مرکز خرید آکمرکز فروشگاه‌ های برخی از بزرگترین برندهای جهان مانند دیزل، کالوین کلین، ماسیمو دوتی و لیوایز، و همچنین مارک‌ های محلی و فروشگاه ‌های بزرگ از جمله Beymen، Vakko و Mavi Jeans را خواهید یافت.
آکمرکز علاوه بر فروشگاه‌ ها، رستوران‌ هایی معروف و خوبی همچون Rigatoni, Sosa, Ugras, Ziyafe Kayseri Mutfagi Butterfly, Burger Lab, Papermoon, S Cafe, Starbuck Coffee, Mado, Godiva, HomeStore Cafe, Schlotzsky's Deli, Kahve Dunyasi و همچنین این مرکز خرید دارای 7 سالن سینمای بزرگ برای استراحت و دیدن فیلم مورد علاقه خود پس از یک روز طولانی گشت و گذار در آن وجود دارد. اطلاعات مرکز خرید آکمرکز می تواند در مورد بلیط های تئاتر و کنسرت، رزرو رستوران و مشاوره خرید کمک کند.

آکمرکز که در سال 1993 در اتیلر، یکی از مراکز پر جنب و جوش و پر جنب و جوش استانبول به صورت شبانه روزی تأسیس شد، تبدیل به محبوب ترین مکان برای قرار با دوستان و خرید مارک ها و دیدن فروشگاه های برجسته شد. با ارائه شادی در فضای باز به مهمانان خود با طراحی بیرونی تازه بازسازی شده خود در سال 2015، به کسانی که می خواهند از شهر دور شوند استراحتی آرام ارائه می دهد. مهمانان خود خستگی زندگی شهری را با فعالیت های رنگارنگ و سرگرم کننده خود فراموش می کنند. متخصصان جوان می توانند به راحتی هر نیاز خود را برای کار خود برآورده کنند. برای اولین بار در یک مرکز خرید، این فضای کاری ویژه از زمان افتتاحش در سال 2015 جوایز معتبر بین المللی را دریافت کرده است. مکانی شیک برای سلیقه های مختلف است. 
آکمرکز Kings Club با نوآوری های پیشگام در صنعت و تغییر تجربه مرکز خرید، آکمرکز را به یک مکان خاص تبدیل کرده است. 

رفتن به مرکز خرید آکمرکز

تور استانبول 1400

نحوه رفتن به مرکز خرید آکمرکز

برای رفتن به مر کز خرید آکمز شما می توانید با اتوبوس یا مینی بوس و خودرو شخصی به آنجا بروید مرکز خرید دارای پارک طبقاتی می باشد که می توانید وسیله شخصی خود را با خیال راحت در پارکینگ بگذارید همچنین شما می توانید با مترو از طریق ایستگاه لونت و15 دقیقا پیاده روی خود را به این مرکز خرید زیبا برسانید.
این مرکز خرید دارای فروشگاه های لباس های ورزشی و شنا، لوازم تزئینی، لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، فروشگاه های برند کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم کامپیوتری، اسباب بازی برای کودکان، زیوراآلات و جواهرات وهمچنین در آکمرکز خدمات همچون آرایشگاه، بانک، صرافی، خیاطی، پت شاپ و حتی سوپر مارکت نیز موجود می باشد.

ساعات کاری مرکز خرید آکمرکز استانبول: مرکز خرید اکمرکز استانبول تمامی روزهای هفته از ساعت 10صبح تا  22 باز می باشد.

شماره تلفن مرکز خرید آکمرکز : 009002122820170

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول بسیار معروف هستند زیرا گردشگرانی که از سرتاسر جهان می آیند علاقه زیادی به خرید در ترکیه دارند. استانبول به عنوان یکی از زیباترین شهر ترکیه شناخته می شود.
مراکز خرید برتر استانبول عبارتند از Venezia، Zorlu Center، Akmerkez، Forum Istanbul، Kanyon، Astoria، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید Sapphire، مرکز خرید Bomonti Park و علاوه بر این مراکز، مرکز خرید نوادا، میدان عمار استانبول، مرکز خرید پلیکان استانبول، مرکز خرید دمیرورن استقلال، اکباتی نیز از محبوب ترین مراکز خرید هستند. در زیر ما شما را با چند تا از بهترین مراکز خرید استانبول که می توانید با تور استانبول به آنجا برید را معرفی می کنیم:

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون

مرکز خرید کانیون(kanyon) استانبول

کانیون یک مرکز خرید 4 طبقه است که مانند یک دره طراحی شده است، به همین دلیل اسم این مرکز خرید کانیون است در وسط منطقه تجاری Levent واقع شده است و دسترسی مستقیم به متروی Levent دارد. این مرکز خرید دارای کافه‌ ها، رستوران‌ ها، باشگاه ورزشی، بوتیک ‌های برند لباس و سینما است. برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید.
آدرس مرکز خرید کانیون: استانبول، شیشلی، Levent, Büyükdere، شماره 185

مرکز خرید آستوریا (Astoria)استانبول

مرکز خرید آستوریا استانبول در Mecidiyekoy، در منطقه مرکزی Sisli استانبول در سمت اروپایی واقع شده است.
مرکز خرید آستوریا در سال 2008  افتتاح شد و درهای خود را به روی بازدید کنندگان باز کرد و بعداً در سال 2014 بازسازی شد تا خدمات بهتر و نامحدودی به بازدید کنندگان ارائه دهد.

مرکز خرید نوادا (Novada)

مرکز خرید نوادا در سال 2013 در آتا شهیر افتتاح شد. مرکز خرید نوادا استانبول با تبدیل شدن به مرکز مالی جدید استانبول به سرعت در حال پیشرفت است.

مرکز خرید زورلو

مرکز خرید زورلو

مرکز خرید زورلو(Zorlu Center) استانبول

مرکز خرید زورلو مرکز خریدی با مساحت 105 هزار متر مربع با تقریباً 205 فروشگاه در 73 هزار متر مربع است که دارای و یک پارک 12 هزار متر مربعی می باشد.
مرکز خرید زورلو یک مرکز خرید لوکس است که مرکز هنرهای نمایشی، هتل 5 ستاره، دفاتر و اقامتگاه ها را ارائه می دهد.
مرکز خرید زورلو دارای فروشگاه هایی با برند های Dolce & Gabbana، Elie Saab، Valentino، Saint Laurent، Fendi، Dior، Louis Vuitton، Prada، Burberry، Roberto Cavalli، Michael Kors، Moncler، MontBlanc، Vakko، Vakkorama، Sevan Bıçakçı، Sponza، Urart می باشد.
برند های ملی و بین المللی، رستوران ها و کافه ها در این مرکز خرید وجود دارد. این مرکز خرید شامل فروشگاه های مفهومی کودکان نیز می باشد. مرکز خریدی است که شاد ترین لحظات را در آن تجربه خواهید کرد. 

مرکز خرید فروم  (Forum Istanbul)استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه و اروپا با برندهای بین المللی است.
درست در نقطه اتصال بزرگراه E-5 و Tem قرار دارد و قرار گرفتن آن در نزدیکی خط مترو یک نکته مثبت برای این مرکز خرید است. 
این مرکز خرید دارای خدماتی مانند راحتی عالی به خانواده هایی که دارای فرزند هستند می باشد و برای بازدید کنندگان معلول نیز امکانات مناسبی را ارائه می دهد.
این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه ورزشی فرانسوی Decathlon، میزبان بسیاری از برند های ورزشی مانند Intersport، Adidas، Nike، فروشگاه های بزرگی مانند H & M، Boyner، YKM، Marks & Spencer، Zara و ... است. 
مرکز خرید فروم دارای فروشگاه هایی مانند IKEA وپیشگام در دکوراسیون خانه و از بزرگترین زنجیره بازار دکوراسون ساخت و ساز ترکیه، Media Markt، Teknosa، Forum Istanbul Mall است.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید پالادیوم در آتاشهیر، یکی از مناطق در سمت آناتولی استانبول واقع شده است. از 195 فروشگاه تشکیل شده است که مساحت آن 34 هزار متر مربع است.
پالادیوم یکی از مراکز خرید استانبول است که فروشگاه ‌ها، کافه‌ ها و رستوران ‌های عالی، سالن ‌های سینمای بزرگ، پارک‌ های سرگرمی برای کودکان و هایپرمارکت ‌ها را ارائه می ‌دهد، علاوه بر این، برخی از خدمات می تواند انواع نیازهای بازدید کنندگان را برآورده کند، مانند پارکینگ سرپوشیده رایگان برای 2500 اتومبیل، درمانگاه که خدمات رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول یکی از برجسته ترین مراکز خرید استانبول است که به طور گسترده ای گسترش یافته است.
این مجتمع تجاری بزرگ در سال 2014 افتتاح شد و از شش برج تشکیل شده است: 4 برج مسکونی، یک برج اداری، یک ساختمان بزرگ هتل و یک مرکز خرید عظیم می باشد.
این مرکز خرید تقریباً 156 هزار متر مربع مساحت دارد و به زیبایی طراحی شده است و در چهار طبقه بزرگ گسترده شده است. معماری این مرکز خرید از سبک هندسی دقیق مسجد سلطان احمد، میدان تاریخی تقسیم و کاخ یلدیز عثمانی الهام گرفته شده است. این مرکز خرید فضایی دوست داشتنی با سالن های بزرگ و سقف های شیشه ای برای نور طبیعی به بازدید کنندگان ارائه می دهد.
مرکز خرید استانبول با بیش از 350 فروشگاه و هزاران برند لوکس ملی و بین المللی خرید، فرهنگ و هنر را با سرگرمی زیر یک چتر ترکیب می کند و ارزش جدیدی به مفهوم خرید می بخشد.
فروشگاه‌ ها طیف وسیعی از محصولات لوازم الکترونیکی، غذاهای سنتی، مبلمان، اسباب ‌بازی‌ های کودکان و همچنین یک هایپرمارکت بزرگ را به نمایش می ‌گذارند که تمام نیازهای شما را برآورده می ‌کند. شایان ذکر است که مرکز خرید استانبول دارای برندهای بین المللی بسیاری از جدید ترین مد لباس های زنانه و مردانه و لباس های متمایز برای فرزندان عزیز شما می باشد.
این مرکز خرید همچنین به صورت دوره‌ای میزبان نمایشگاه‌ ها و جشنواره‌ های بین ‌المللی است که شامل جواهرات، نقاشی‌ها، عتیقه ‌جات، آثار هنری اصیل و تزئینات فصلی است که از تمام نقاط جهان به استانبول می‌ آیند.

مرکز خرید پارادایس استانبول

مرکز خرید پارادایس که دارای ساختاری مدرن در سمت اروپایی استانبول است، با ترکیب برندهای متمایز برای نیازهای مردم بیلغدوز و مناطق اطراف با موقعیت مکانی و طیف محصولات شناخته شده خود خدمات ارائه می دهد. برای اطلاع از بلیط ارزان می توانید از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

مرکز خرید اکباتی استانبول

مرکز خرید اکباتی استانبول

مرکز خرید اکباتی استانبول

آکباتی یکی از مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی شهر اسنیورت است. این یک مرکز خرید غول پیکر است که در مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع در یکی از مناطق در حال توسعه استانبول واقع شده است.
مرکز خرید اکباتی دارای بیش از 200 فروشگاه، سینما ماکسیمم با 9 سالن بزرگ می باشد که با جدیدترین سیستم ها طراحی شده است، کافه ها و رستوران های مناسب برای هر سلیقه، سرگرمی و زمین بازی کودکان و پارکینگ با ظرفیت 3 هزار خودرو می باشد.
بارزترین ویژگی مرکز خرید آکباتی استانبول، جشنواره هر ساله آن است که با ظرفیت 5 هزار صندلی است. در این منطقه که به آن فستیوال پارک می گویند سازمان ها و رویدادهای ارزشمندی برگزار می شود.
این مرکز خرید خدمات رایگان به مشتریان ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان می توانند بدون هیچ زحمتی و دردسری به مرکز خرید برسند.
مرکز خرید اکباتی دارای فضاهای داخلی و خارجی به عنوان رستوران است که توجه بیشتر بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

سوالات متداول در مورد مرکز خرید آکمرکز استانبول

آدرس مرکز خرید آکمرکزکجاست؟

آدرس مرکز خرید آکمرکز: استانبول، خیابان بشیکتاش، شماره56, 34340, 34340 

بهترین مراکز خرید استانبول کدام هستند؟

استانبول مراکز خرید زیادی دارد از جمله: ونزیا، زورلو، آکمرکز، فروم استانبول، کنیون، آستوریا، مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید Sapphire، مرکز خرید نوادا و ... است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc