https://gateway.trip.ir/api/

اقیانوس هایی که شفابخش هستند !

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اقیانوس هایی که شفابخش هستند !

بازدید از سواحل بخش جدایی ناپذیر سفر به شهرهای ساحلی و جزیره ها است، آیا می دانید اقیانوس ها چقدر به سلامتی شما کمک میکنند؟

همیشه ساحل ما را به یاد شنا کردن و عکاسی میاندازه ولی شاید کمتر به این نکته دقت کرده باشید که بازدید کردن از سواحل، اقیانوس ها و حتی سفر با کشتی کروز چقدر باعث احساس سر زنده بودن و شادابی شما میشود. چند سالی است که دانشمندان به رازهایی پی بردند که حتماً برای یک سفر جذاب به شهرهای ساحلی برای شما جالب خواهد بود تا بهترین مقصد را در هنگام خرید بلیط هواپیما انتخاب کنید.

علت شفا بخش بودن اقیانوس ها

ترکیب دریا، خورشید و ماسه بهترین و طبیعی ترین روش درمانی است که روح شما را سرشار از انرژی میکند. اگر کمی به عقب تر باز گردیم، میبینیم که یونانیان و مصریان خواص درمانی آب را کشف کرده بوند.بقراط، افلاطون و ارسطو علاوه بر اینکه وان های آب گرم را پیشنهاد میدادند بر تاثیر بهبود زخم ها نیز اشاره داشتند.

در چند سال گذشته تحقیقات زیادی بر روی آب ها و اقیانوس ها صورت گرفت و در نهایت در سال 2012 همگی به این نتیجه رسیدند که بیشترین تاثیر درمانی و شفا بخشی آب ها، در اقیانوس ها و سواحل منتهی به آنها است.

اقیانوس ها از نظر جسمی، روحی و عاطفی شما را بهبود میبخشند، همچنین آنها باعث میشوند شما در برابر ویروس ها و حملات میکروبی مقاومت بیشتری از خود نشان دهید. 

بخش دیگر تحقیقات درباره تاثیر شگرف صدای امواج دریا بر بهبود فعالیت های مغزی تاکید میکند که از طریق ریلکس کردن و آرامش در مغز اتفاق میافتد.

در حدود 70 درصد از کره زمین را آب تشکیل داده است و اقیانوس ها که عظیم ترین و پهناورترین بخش آب های زمین هستند 96 درصد آب های کره ی زمین را در خود جای داده اند. حتماً این را میدانید که در حدود 60 درصد بدن انسان ها را نیز آب تشکیل داده و چه نشان از این بهتر که اقیانوس ها جهت آرامش و شفا بخشی به کمک انسان ها می آیند.

بهترین سواحل دنیا

سواحل زیبایی در سطح جهان وجود دارند که حتی می توان  گفت تعداد آنها به صدها ساحل می رسد ولی در اینجا به بهترین آنها اشاره خواهیم داشت هر چند که رفتن به این سواحل با توجه به موقعیت قرارگیری آنها برای ایرانیها مشکل است.

- Anse Source d'Argent سیشل در اقیانوس هند

Baker Beach سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا

Baker Beach سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا

Clifton Beach آفریقای جنوبی

Usedom Island آلمان

Baia do Sancho برزیل

بهترین شهرهای ساحلی برای سفر

خوشبختانه در این لیست شهرهایی هم وجود دارند که به راحتی می توانید به آنجا سفر کنید، مثلاً می توانید به آنتالیا به راحتی با خرید بلیط هواپیما آنتالیا سفر کنید و از ساحل زیبای آن استفاده کنید.

- مانالورا ایتالیا

- هاوانا کوبا

- آنتالیا ترکیه

- آلساند نروژ

- سانتورینی یونان

راهنمای سفر به آنتالیا برای خوشگذرانی

بلیط هواپیما کیش

نزدیک ترین و زیباترین ساحل ایران را می توان در جزیره کیش مشاهده کرد، که به آسانی با خرید بلیط هواپیما کیش می توانید از آنجا دیدن کنید، این جزیره بسیار زیبا جایی است که می توانید چندین بار در سال به آنجا بروید، پیشنهاد ما برای سفر به کیش و لذت حداکثری از سواحل آن، سفر در ماه های پایانی پاییز و فصل زمستان است، ولی اگر برنزه شدن و آفتاب گرفتن را دوست دارید فصل بهار و تابستان هم فصل های خوبی برای شما خواهند بود. همچنین در تابستان، جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود و در مراکز تفریحی و مراکز خرید شاهد تخفیف های بی نظیر و جشن های مختلف خواهید بود.

ساحل کیش

در نهایت، تریپ به شما توصیه میکند در برنامه سفرهای سالیانه خود، حداقل یک سفر به جزیره ها و یا شهرهای ساحلی را بگنجانید و فرصت استراحت و ریلکس کردن را به خود و خانواده خود بدهید. در صورت هرگونه راهنمایی و مشاوره سفر، کارشناسان بخش تور تریپ پاسخگوی شما خواهند بود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc