https://gateway.trip.ir/api/

ویزای روسیه | سفر به پهناورترین کشور دنیا

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

ویزای روسیه | سفر به پهناورترین کشور دنیا

برای سفر به روسیه که به عنوان پهناورترین کشور دنیا شناخته می شود نیازمند دریافت ویزا هستید که در این پست این موضوع را بررسی می کنیم. در خصوص اینکه ویزای روسیه برداشته شود صحبت هایی شده بود ولی فعلاً عملی نشده و همچنان روسیه این کشور بسیار زیبا و دوست داشتنی، با تابستان های ملایم و زمستان های برفی زیبا، همچنان کشوری است که باید برای رفتن به آنجا درخواست ویزای روسیه بدهید. این کشور با چندین دریا و اقیانوس مرز آبی دارد و شهرهای معروف آن از جمله سن پترزبورگ و مسکو یکی از پر بازدیدترین شهرهای توریستی جهان به شمار می آیند. اگر شما هم علاقه مند به خرید بلیط هواپیما برای سفر به شهرهای مهم و توریستی این شهر هستید، باید اطلاعات کاملی در خصوص ویزای روسیه داشته باشید که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

ویزای روسیه

همانطور که گفته شد، بدون دریافت مجوز از این کشور، نمی توانید به آن سفر کنید، بنابر این چک لیست که در ادامه برای شما آورده است را تهیه و به کارشناسان ویزای تریپ تحویل نمائید تا برای دریافت ویزای شما اقدام کنند.

انواع ویزا

ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای کار، ویزای تحصیلی، ویزای ترانزیت

مدارک لازم ویزای روسیه

برای خرید تور و سفر گردشی به این کشور، شما از موارد بالا فقط نیازمند دریافت ویزای توریستی هستید. که مدت اعتبار آن از زمان سفر یک ماه است و هم مدل یک بار ورود و هم مدل دو بار ورود برای این نوع ویزا وجود دارد ولی با توجه به قیمت پرواز معمولاً هیچ شخصی برای تفریح دو بار ورود در یک ماه را انتخاب نمی کند و برای سفر و بازدید از جاذبه های گردشگری شهرهای روسیه مثلاً مسکو، 8 روز کافی است. البته اگر با تور سفر نمی کنید تا یک ماه کامل نیز می توانید در این شهر اقامت داشته باشید.

بلیط هواپیما، واچر هتل، پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، تکمیل فرم ویزا، یک قطعه عکس سه در چهار و بیمه مسافرتی مدارکی است که باید تحویل شرکت هواپیمایی نقطه پرواز به شماره 75134000(021) تحویل دهید و از قیمت روز این ویزا با خبر شوید.

مدت زمان صدور ویزا

معمولاً 6 روز کاری پس از دریافت کامل مدارک زمان میبرد تا پروسه کاری و دریافت آن انجام شود.

سفارت روسیه در ایران

روسیه در ایران در شهرهای تهران و اصفهان کنسولگری ددارد که فقط باید از طریق کارگزار مدارک شما فرستاده شود. 

کنسولگری این کشور در تهران در خیابان نوفل لوشاتو و در اصفهان در خیابان تلفنخانه قرار دارد و از یکشنبه تا پنجشنبه خدمات دهی می کنند.

رزرو هتل در مسکو

مسکو که پایتخت کشور روسیه است بسیار جذابیت های فراوانی برای گردشگران دارد و به همین دلیل سالانه بازدید کنندگان بسیاری از ایران به این شهر زیبا در قالب تور مسکو سفر می کنند، اگر دوست دارید در هنگام رزرو تور، با هتل های این شهر آشنا باشید و هتل مورد نظر خود را پیشنهاد دهید، بهتر است از سیستم رزرو هتل تریپ استفاده نمائید، همچنین افرادی که در قالب تور سفر نمی کنند می توانند در همان لحظه و به صورت آنلاین هتل خود را رزرو نمایند.

تصویری از روسیه

از جاذبه های دیدنی این شهر زیبا میتوان به میدان سرخ، کاخ کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل و آسمان نمای مسکو اشاره کرد.

بلیط هواپیما مسکو

از شرکت های هواپیمایی روسیه می توان به ایرفلوت و نورد ویند اشاره کرد و همچنین از پروازهای ایرانی میتوان به پرواز ماهان و ایران ایر اشاره کرد که در برخی از روزها به مسکو پرواز مستقیم انجام می دهند. اگر تاریخ خاصی را مد نظر ندارید میتوانید با جستجوی پرواز در روزهای مختلف بهترین قیمت پرواز رفت و برگشت مسکو را پیدا کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc