https://gateway.trip.ir/api/

7 شهربازی برتر دنیا در کدام شهرها قرار دارند؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

7 شهربازی برتر دنیا در کدام شهرها قرار دارند؟

شهربازی های مختلفی در دنیا وجود دارند که اگر در حال برنامه ریزی برای یک سفر مهیج هستید بهتر است آنها را بشناسید. 

در این پست از بلاگ تریپ ما شما را با 7 مورد از بهترین شهربازی های دنیا آشنا میکنیم تا اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید و مقصد شما یکی از شهرهای زیر است حتماً به این شهربازی ها بروید و سفری مهیج را برای خودتان رقم بزنید.

در سفر علاوه بر گشت و گذار و بازدید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن شهر باید از موارد شاخص آن شهر نیز بازدید کنید، مثلاً همین شهربازی هایی که معرفی خواهند شد قطعاً یک شهربازی معمولی نیست و حتی میتوان گفت خیلی از وسایل آنها دل، شیر میخواهد برای سوار شدن! فرقی نمی کند بزرگسال باشید، نوجوان و یا کودک، آدرنالین یکی از چیزهایی است که سفر شما را به یاد ماندنی تر می کند، پس بیایید با این 7 شهربازی در کشورهای مختلف آشنا شویم.

1- یونیورسال استودیو سنگاپور

میتوان گفت بهترین شهربازی و تم پارک آسیا، یونیورسال استودیو سنگاپور است که در رتبه یک لیست ما نیز قرار دارد چون طرفداران زیادی در آسیا دارد. این شهربازی شما را به هفت نقطه روی زمین میبرد که از میان آن ها بخش نیویورک، هالیوود و ماداگاسکار از همه جذاب تر است. می توان گفت همین موضوع باعث شده است که در میان برترین شهربازی های دنیا از آن نام برده شود. این شهربازی همه روزه از 10 صبح تا 8 بعدازظهر باز میباشد.

یونیورسال استودیو سنگاپور

2- گاردالند ایتالیا

پارک تفریحی گاردالند ایتالیا از مشهورترین پارک های دنیا است که در شمال شرقی ایتالیا واقع شده  است و می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب از آن دیدن کنید. در این شهربازی اتفاقات هیجان انگیز و ماجراجویانه آبی و غیر آبی برای بازدید کنندگان فراهم شده که حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

گاردالند ایتالیا

3- دیزنی لند پاریس

یکی از جاذبه های توریستی که در بعضی از شهرهای دنیا وجود دارد، دیزنی لند است و در این میان دیزنی لند پاریس خیلی مشهور شده است و رتبه بسیار عالی را از گردشگران دریافت کرده است. خیلی از افرادی که بلیط هواپیما پاریس رزرو کرده اند یکی از علت های سفر خود را بازدید از دیزنی لند پاریس عنوان کرده اند که بسیار هیجان انگیزاست. با ورود به این مجموعه با بی شمار سرگرمی و تفریحات جذاب مواجه می شوید که برای شما لحظات خاطره انگیزی از سفر به پاریس به یادگار خواهد ماند. دیزنی لند پاریس از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای گردشگران از سرتاسر دنیا میباشد.

دیزنی لند پاریس

4- دیزنی لند شانگهای چین

تم پارک و شهربازی دیزنی لند شانگهای که در کشور چین واقع شده است به عنوان یکی از پر بازدید ترین تم پارک های جهان به شمار میرود که با موج سواری و نور اندازی های جالب حال شما را خوب میکند. این دیزنی لند اولین دیزنی لند کشور چین است و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب میزبان گردشگران میباشد. شما می اتوانید با دریافت ویزای چین از شرکت تریپ و با خرید بلیط هواپیما شانگهای از این دیزنی لند بازدید نمائید.

دیزنی لند شانگهای چین

5- یوروپا پارک آلمان

اگر خانوادگی به همراه بچه به سفر میروید این تم پارک در آلمان مناسب ترین انتخاب برای شما خواهد بود و از 9 صبح تا 6 بعدازظهر باز میباشد. سفر به آلمان جذابیت های فوق العاده ای دارد که این پارک را نیز میتوان به آن افزود.

یوروپا پارک آلمان

6- دیزنی لند فلوریدا

این دیزنی لند که با عنوان پادشاهی جادویی جهان شناخته می شود یکی از بزرگترین دیزنی لندهای جهان است و در اینجا میتوانید قلعه سیندرلا را تماشا کنید. این تم پارک از ساعت 10 صبح تا 9 شب یاز میباشد.

دیزنی لند فلوریدا

7- لگولند دانمارک

لگولند مکانی برای بازدید از سرزمین هایی است که به صورت کوچک ساخته شده اند و در اینجا میتوانید همه آنها را در دانمارک مشاهده کنید. این تم پارک بیشتر مناسب سنین پائین میباشد، پس اگر قصد سفر به دانمارک را دارید و کودک همراه خود دارید لگولند دانمارک را فراموش نکنید.

لگولند دانمارک

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc