https://gateway.trip.ir/api/

کوچک ترین کشور دنیا کجاست؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

کوچک ترین کشور دنیا کجاست؟

شاید تصور این که کشوری در جهان هست که از پارک ملی نیویورک کوچک تر است سخت باشد. این کشور که در اروپا قرار دارد، خود درون کشور ایتالیا واقع شده است، ولی برای سفر به کوچک ترین کشور جهان نیازی به گرفتن ویزای شینگن نیست. با تریپ همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر درباره ی آن به دست بیاورید.

کوچک ترین کشور در جهان

شاید شما ویزای شینگن داشته باشید و تصمیم گرفته باشید از رم در کشور ایتالیا بازدید کنید و همچنین بلیط هواپیما رم را نیز تهیه نمودید، اما توجه داشته باشید واتیکان که به عنوان کوچک ترین کشور جهان شناخته میشود ویزای مخصوص به خود را دارد.
شاید برای شما جالب باشد که کوچک ترین کشور جهان در داخل کشور ایتالیا و در نزدیکی شهر رم واقع شده است. این کشور در قرن بیستم توسط نخست وزیر ایتالیا بنیان گذاشته شد و به عنوان یک کشور مستقل اعلام شد.

شاید برایتان جالب باشد کل جمعیت این کشور به اندازه دانش آموزان یک مدرسه است.

پاپ که رهبر کلیسای اصلی جهان است در نقطه اول تصمیم گیری این کشور قرار دارد.

تمام امکانات برای زندگی کردن در این شهر وجود دارد. از جمله: سوپر مارکت، آتش نشانی، پلیس، رستوران، اینترنت و...

درست است که این کشور بسیار کوچک است ولی در خود، یزرگترین کلیسای جهان که کلیسای سن پیتر نام دارد را در خود جای داده است. این کلیسا یکی از زیباترین کلیساهای جهان به شمار میرود.

آب و هوای این کشور در تابستان گرم و خشک است ولی در اواخر پائیز و در زمستان باران های خوبی در این کشور میبارد که آب و هوا را مطبوع و دلنشین میکند.

پایتخت این کشور واتیکان سیتی نام دارد و میدان اصلی آن در کنار کلیسا قرار دارد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر مقصدی را دارید میتوانید از سیستم رزرواسیون آنلاین تریپ استفاده نمائید.


واتیکان


تصویری از واتیکان

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc