https://gateway.trip.ir/api/

هزینه سفر به مشهد در تمام فصول

به روز رسانی: 23 دی ، 1399 راهنمای سفر

هزینه سفر به مشهد در تمام فصول

آیا از ریز هزینه سفر به مشهد، حداقل و حداکثر مخارج و مناسب ترین روش اقتصادی مطلع هستید؟ شهر مقدس ایران در تمام ایام سال پذیرای مسافران و زائران بسیاری است. تردد همیشگی مسافر باعث شده تا امکانات و خدمات گردشگری کافی با قیمت های مختلف در دسترس باشد. پس بهتر اینکه قبل از سفر، روش مناسب بودجه خود را پیدا کنید. با هزینه سفر به مشهد سامانه تریپ همراه باشید

روش های سفر به مشهد

برای سفر به مشهد 5 روش وجود دارد که انتخاب هر روش در مرحله اول به سلیقه و سبک سفر شما، در مرحله بعد به میزان بودجه و در آخر به مدت زمان سفر شما ارتباط مستقیم دارد. پس برای اینکه سفری راحت داشته باشید، این موارد را بررسی و روش مناسب خود را انتخاب کنید.

1.سفر به مشهد با تور

2.سفر به مشهد با هواپیما

3.سفر به مشهد با قطار

4.سفر به مشهد با اتوبوس

5.سفر به مشهد با ماشین شخصی

هزینه تور مشهد هزینه تور مشهد با قطار قیمت متغیری دارد

هزینه تور مشهد

در بیشتر شهرهای ایران، تور مشهد عرضه می شود. هزینه تور بسته به امکانات تور، نوع بلیط قطار یا بلیط هواپیما، تاریخ سفر، هتل اقامت و مدت زمان آن فرق می کند. برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشید، قبل از خرید، قیمت تورها را بر اساس محتوای پکیج، درجه هتل، وسیله سفر و تعداد وعده ها مقایسه کنید.

هزینه تور هوایی مشهد

هزینه تورهای هوایی مشهد از یک میلیون به بالاست.

هزینه تورهای مشهد با قطار

هزینه تور مشهد با قطار از پانصد هزار تومان به بالاست.

هزینه تور مشهد با اتوبوس

هزینه تورهای مشهد با اتوبوس از چهارصد هزار تومان به بالاست.

هزینه تور ترکیبی مشهد 

هزینه تور ترکیبی مشهد به صورت رفت هوایی و برگشت زمینی از هشتصد هزار تومان به بالاست.


آرامگاه نادرشاه

تماشای آرامگاه نادرشاه افشار در سفر به مشهد

سفر شخصی به مشهد

سفر شخصی به مشهد برای کسانی که عاشق سفر همراه خانواده و دوستان هستند، مسافرتی خاطره انگیز است. شما به یکی از روشهای زیر می توانید اقدام می کنید:

هزینه سفر به مشهد با هواپیما

بسته به اینکه از کدام شهر ایران و چه ایرلاین و کلاس پروازی خرید خود را انجام می دهید، قیمت ها متفاوت است. در حال حاضر قیمت بلیط هواپیما مشهد 500 هزار تومان به بالاست. اگر می خواهید بلیط هواپیما مشهد لحظه آخری خرید کنید، در زمان اوج سفر شانس شما کم می شود. یکی از بهترین ایرلاین های مسیر مشهد، هواپیمایی ماهان است.

هزینه سفر به مشهد با قطار

سفر به مشهد با قطار، طرفداران زیادی دارد. این خط ریلی دارای قطارهای مختلف از لوکس تا متوسط است. قطار زندگی و فدک، 5 ستاره هستند و قیمت بالایی دارند. در حال حاضر قیمت بلیط قطار متوسط مشهد، زیر یک میلیون و قطارهای لوکس بالای دو میلیون تومان است.

هزینه سفر به مشهد با اتوبوس

سفر با اتوبوس به مشهد نیز بسته به مبدا شما، قیمت متفاوتی دارد. به طور متوسط قیمت بلیط اتوبوس مشهد از صد هزارتومان به بالاست.

هزینه سفر به مشهد با ماشین شخصی

سفر با ماشین شخصی لذت ها و دردسرهای خود را دارد. شمار زیادی از خانواده های ایرانی علاقه دارند در ایام تعطیلات با خودرو به مشهد سفر کنند. هزینه تفریحات و اقامت  بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. هزینه اصلی مربوط به بنزین است که بسته به مسافت شهر مبدا شما تا مشهد قابل محاسبه است. تا حد ممکن سفر با خودرو شخصی را در ایام پر ترافیک تعطیلات انجام ندهید. همچنین به جای آخر هفته، در طول هفته سفر بروید.

سفر به مشهد با ماشین شخصیهزینه سفر مشهد با ماشین شخصی همیشه اقتصادی نیست.

هزینه رفت و آمد در مشهد

هزینه رفت و آمد در مشهد برای مسافران مناسب است. برای سفر اقتصادی از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو استفاده کنید. از روز اول کارت مترو مشهد را تهیه کنید و با نصب نرم افزار شارژمن کارت، به راحتی مبلغ کارت را افزایش دهید. اتوبوس و تاکسی هم به راحتی در دسترس شماست. همچنین سرویس خودرو آنلاین مانند تپسی و اسنپ در مشهد فعال است

هزینه غذا و رستوران در مشهد

از مزیت شهرهای گردشگرپذیر، تنوع رستوران ها و کافه هاست. خوشبختانه در ایران، هزینه غذا و خوراک قیمت مناسبی دارد و شما بدون نگرانی می توانید بر اساس میل خود، بهترین غذاها را با بودجه اقتصادی نیز تجربه کنید. رستوران باباقدرت، پدیده شاندیز، باغ زیتون و لیو از بهترین رستوران های مشهد هستند.

هزینه اقامت در هتل های مشهد

بعد از بلیط، هزینه اقامت در مشهد مهمترین خرج شماست. این هزینه بستگی به درجه هتل متفاوت است. شما بر اساس مدت زمان اقامت و سلیقه خود می توانید از هتل لوکس تا اقتصادی را رزرو کنید. قیمت هتل  اقتصادی به طور متوسط برای یک شب بین 100 هزار تومان تا 400 هزار تومان متغیر است.

هزینه هتل در مشهدهزینه هتل در مشهد اقتصادی است.

ارزانترین فصل سفر به مشهد

پاییز و به ویژه زمستان به خاطر سرمای هوا و کاهش مسافرت، ارزانترین فصل سفر به مشهد است. مزیت سفر در این زمان، خلوت بودن اماکن گردشگری و تخفیف اقامتگاه ها و خدمات سفر است. همچنین با خرید بلیط تهران مشهد می توانید در هزینه های خود بیشتر صرفه جویی کنید.

نکات سفر به مشهد

مسافت زمینی تهران مشهد 934 کیلومتر است.

مدت زمان مسیر زمینی تهران مشهد از جاده سمنان 10 ساعت است.

مسافت هوایی تهران مشهد 741 کیلومتر است.

مدت زمان پرواز تهران مشهد یک ساعت و نیم است.

مدت زمان مسیر قطار عادی تهران مشهد 12 ساعت و قطار سریع 7 ساعت است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc