https://gateway.trip.ir/api/

بهترین رستوران های مشهد از پدیده شاندیز تا باغ زیتون

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 راهنمای سفر

بهترین رستوران های مشهد از پدیده شاندیز تا باغ زیتون

هنگام سفر و گردش در شهر مشهد، پیدا کردن بهترین رستورانها دغدغه مسافران است. از بهترین کافه های مشهد تا بهترین رستورانهای شیشلیک مشهد را همراه آدرس در این راهنما پیدا کنید. شما می توانید پس از خرید بلیط چارتر تهران مشهد لیستی از این رستورانها را آماده کنید. در فصل تابستان به خاطر تردد سفر به مشهد، بلیط هواپیما را زودتر رزرو کنید. 

معروفترین رستورانهای مشهد

معمولا همه ما دوست داریم در رستورانهای محبوب و اصیل غذا بخوریم. از بین صدها رستوران مشهد، سر وقت نام آشناترین آنها بروید. رستورانی که تایید و رضایت مردم را دارد:

رستوران لیو مشهد

یکی از معروفترین رستورانهای مشهد، رستوران ایتالیایی لئو است. شما نه فقط از بهترین غذاهای ایتالیایی لذت می برید بلکه در فضایی با طراحی و دکوراسیون زیبا، آرامش را تجربه می کنید. نکته مهم در لیو، دیدن همه مراحل آماده سازی غذاست که شما را از کیفیت غذا مطمئن می سازد. دو شعبه لیو در شهر مشهد فعال است.

آدرس رستوران لیو مشهد: بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19

آدرس لیو شعبه ۲: میدان آزادی، نبش آزادی ۱

رستوران سدروس شاندیز مشهد

از رستورانهای خوشنام و با کیفیت مشهد، رستوران سدروس شاندیز است. این رستوران دارای 4 شعبه در شهر است. تنوع غذایی از هفت خوان اتشین تا چلو ماهیچه، سرو صبحانه، انواع نوشیدنی و دمنوش، بستنی و فست فود دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. یکی از بهترین شعب سدروس را در جاده شاندیز علاوه بر رستوران، شامل مجموعه باغ تفریحی برای پذیرایی از مهمانان است.

آدرس شعبه 4 سدروس شاندیز: جاده شاندیز – نبش ویرانی۳

رستوران معلق مشهد

اگر می خواهید در فضایی هیجان انگیز و در رستورانی منحصربفرد در ایران غذا میل کنید، به رستوران معلق مشهد سری بزنید. شما یک ساعت وقت دارید در ارتفاع 40 متری بین زمین و آسمان غذا صرف کنید. برای ورود به این رستوران باید 70 هزارتومان بپردازید. این رستوران از سال 96 تا امروز به یکی از معروفترین رستورانهای مشهد تبدیل شده است. جالب اینکه شما با جرثقیل در هوا می مانید و از موسیقی زنده همراه غذا لذت خواهید برد.

آدرس رستوران معلق مشهد: کیلومتر ده جاده شاندیز – مشهد، دهکده شاندیز

رستوران بام کوهسر مشهد

اگر می خواهید یک وعده شام را با چشم انداز شهر مشهد میل کنید، به رستوران بام کوهسر بروید. موقعیت مرتفع این رستوران دارای منظره ای عالی و هوایی مطبوع است. برای رسیدن به این رستوران باید به مجتمع کوهسر مراجع کنید. رستوران فضای باز کوهسر یکی از بهترین مکانهای صرف غذا در مشهد است. شما از بین انواع غذای ایرانی و فرنگی می توانید غذای مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. در ضمن بام کوهسر دارای کافی شاپ و امکانات تفریحی نیز هست.

آدرس رستوران بام کوهسر مشهد: انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر

رستوران های معروف مشهدرستوران بام کوهسر با منظره عالی

بهترین رستوران شیشلیک مشهد

یکی از معروفترین غذاهای مشهد که عموم مسافران و گردشگران دوست دارند تجربه کنند، ششلیک است. برای اینکه بهترین ششلیک مشهدی را میل کنید، به یکی از رستورانهای زیر سری بزنید:

رستوران ارم شاندیز مشهد

از اواخر دهه 50 رستوران ارم شاندیز در شهر مشهد فعالیت می کند. اگر برای گردش و تفریح سمت شاندیز رفتید، از این رستوران غافل نشوید. شما در محیط دلپذیر ارم شاندیز می توانید جای مورد علاقه خود را پیدا کنید. رستوران وی آی پی، رستوران سنتی و فضای باز به شما بهترین محل صرف غذا را پیشنهاد می کنند. پر و پیمان بودن وعده غذایی ارم شاندیز، کامل شما را سیر می کند و قیمت بالایی هم ندارد. منوی این رستوران شامل بهترین شیشلیک، انواع کباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهد: شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز- تلفن ۳۴۲۸۴۰۰۰ 

رستوران پدیده شاندیز

شک نکنید که یکی از بهترین شیشلیک های مشهد را در رستوران پدیده شاندیز میل خواهید کرد. شما بسته به سلیقه خود می توانید در رستوران سنتی، رستوران بین المللی یا فضای باز، غذایتان را میل کنید. با اینکه رتبه اول شیشلیک بازهای مشهد، پدیده شاندیز است اما چلو ماهیچه معروفی هم دارد.

آدرس رستوران پدیده شاندیز: شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز- تلفن 05134281701

رستوران گیاهی در مشهد

غذاهای گیاهی برای طرفداران رژیم سلامت و کسانی که طرفدار حمایت از محیط زیست هستند، اولویت است. افزایش تعداد رستورانهای گیاهی نشان از رشد علاقه مندان این سبک غذا است. در شهر مشهد چند رستوران معروف می توانید سر بزنید که منوی غذای گیاهی دارند:

رستوران گیاهی خانه مشهد

رستوران «خانه» از اولین رستورانهای گیاهی مشهد محسوب می شود. تنها رستورانی که منوی کاملا گیاهی سرو می کند و شما در فضایی آرام و دنج می توانید از میل خوراکهای سالم لذت ببرید. طراحی ساده و دلنشین رستوران برای یک وعده غذایی همراه خانواده مناسب است. منوی رستوران انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را شامل می شود. شما علاوه بر غذاهای ارگانیک می توانید انواع دمنوش ها و شربت های گیاهی هم سفارش دهید.

آدرس رستوران گیاهی خانه مشهد: بلوار هاشمیه، هاشمیه 28 ، پلاک 36- تلفن 38840901

رستوران باغ زيتون مشهد

این رستوران در اصل رستوران گیاهی نیست اما به تازگی در منوی خود غذاهای گیاهی هم سرو می کند. دو شعبه باغ زیتون در مشهد فعال است. برای سفارش غذاهای گیاهی باید به شعبه دوم این رستوران مراجعه کنید.

آدرس رستوران باغ زیتون 2: بلوار سجاد، خیابان بهارستان ۱۰،بهارستان ۱۰/۳ - تلفن۰۵۱۳۷۶۲۱۳۸۲

از دیگر رستورانهای غذای گیاهی مشهد می توان به رستوران کلبه اشاره کرد. غذای خانگی آویشن هم از کترینگ های شهر مشهد است. با اینکه کترینگ گیاهی نیست، اما دارای منوی گیاهی است.

بهترین کافه های مشهد

در سفر به هر شهری از جمله مشهد، بهترین کافه ها محل جذابی برای وقتگذرانی و تفریح است. بهترین کافه های مشهد را بشناسید:

کافه نانو: بلوار احمدآباد، بین خیابان‌ دهم و دوازدهم ابوذر

کافه رترو: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

کافه 1880: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

کافه های معروف مشهدکافه رترو از معروفترین کافه های مشهد

بهترین فست فودهای مشهد

برای علاقه مندان به غذاهای فست فودی، گزینه های زیادی در مشهد دارید. بسته به موقعیت و نزدیکی فست فود به محل اقامتتان می توانید بهترینها را سفارش دهید:

فست فود پیتزا پیتزا: دارای سه شعبه است. آدرس شعبه معروف در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۱۹ است.

آس برگر مشهد: بلوار قاضی طباطبایی، نزدیک طباطبایی چهارم

فست فود چیلی: بوار هنرستان، کوچه هنرستان 26

سوالات متداول:

بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم کدامند؟

رستوران رضایی، رستوران نسیم لبنان، پتیزا ویونا

بهترین رستورانهای نزدیک کوهسنگی مشهد کدامند؟

پیتزا هزار و یک شب، رستوران کوهسنگی، پیتزا ونک و رستوران لیو

عجیب ترین رستوران مشهد کجاست؟

رستوران معلق مشهد در منطقه شاندیز

معروفترین غذای گیاهی مشهد کدام است؟

رستوران گیاهی خانه

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc