https://gateway.trip.ir/api/

انواع تفریحات آبی کیش برای تمام سنین

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 راهنمای سفر

انواع تفریحات آبی کیش برای تمام سنین

به طور کلی تفریحات آبی کیش را می توان به دو دسته تفریحات زیر آب و تفریحات روی آب تقسیم کرد. شما برای تجربه حداکثر آدرنالین و لذت، به دنیای شگفت زیر دریا خواهید رفت یا از هوای مطبوع و موج های روی آب، پر از هیجان خواهید شد. بهترین پارکهای آبی، مراکز و کلوبهای حرفه ای آماده ارایه خدمات به گردشگران با هر سن و سالی هستند. 

با تمام تفریحات آبی جزیره کیش آشنا شوید.

شما بهترین فرصت را دارید تا از انواع تفریحات آبی حداکثر استفاده را ببرید. پس برنامه ریزی خود را به ترتیبی بچینید که بر اساس مدت زمان سفرتان در کیش، بیشتر آنها را تجربه کنید. شما در هر گوشه ای از سواحل زیبای کیش شانس تفریح و سرگرمی در آب را خواهید داشت.

1.تفریحات زیر آب کیش

غواصی در کیش، اعماق مرجانها

قبل از هر تفریحی سراغ غواصی زیر آب بروید. آبهای زلال کیش، کلونی مرجانها، ماهی های رنگارنگ و جانداران آبی، دنیای دیگری را به روی شما باز می کند. شما برای انجام این تجربه می توانید به سایت سمبارون، کشتی یونانی کیش، کلبه هور، ساترن کرک و بیگ کورال بروید. کلوبهای غواصی طی مدت کوتاهی آموزش اولیه را به شما خواهند داد تا بدون استرس وارد دنیای پر رمز و راز دریا شوید. کل زمان شما با آموزش و پشتیبانی مربی 45 دقیقه است. در برخی جاها امکان نایت دایو نیز وجود دارد و شما می توانید شب نیز غواصی کنید. خوشبختانه غواصی برای تمام رده های سنی مجاز است. یادتان باشد که از دست زدن به مرجانها و موجودات دریایی اجتناب کنید. همچنین اسنورکلینگ کیش نیز از راحت ترین کارهایی است که برای دیدن جهان زیر آب و تفریح می توانید انجام دهید.

بهترین غواصی در کیش غواصی در کیش مهیج و خاطره انگیز

اسکوتر زیردریایی کیش، پر انرژی و مهیج

اگر نسبت به غواصی فوبیا دارید اما دوست دارید دنیای عجیب زیر دریا را ببینید، اسکوتر زیردریایی بهترین وسیله است. شکل این اسکوتردرست شبیه اسکوترهایی که همه جا استفاده می شود با این فرق که دارای یک کلاهک محافظ است. شما در یک محفظه امن که با اکسیژن پر شده، با لذت می توانید زیر آب حرکت کنید. تجربه گروهی اسکوتر همراه دوستان و خانواده هیجان بیشتری خواهد داشت. در نظر داشته باشید که برای افرادی با عارضه های قلبی، بانوان باردار و کودکان زیر 13 سال امکان استفاده از این وسیله وجود ندارد. کلوب غواصی کیش تنها جایی است که شما می توانید سوار اسکوتر شوید. اسکوتر یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش است.

غواصی با دلفین کیش، آرامش و سرگرمی

از تفریحات استثنایی جزیره، غواصی با دلفینهاست. تجربه ای که فقط در کیش می توانید سراغش را بگیرید. کافیست به دلفیناریوم کیش بروید و ساعتی را با این موجودات آرام و دوست داشتنی دریایی بگذرانید. این خاطره بی نظیر توسط عکاس زیر آب برای شما ثبت می شود. این دلفینهای آموزش دیده حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. غواصی با دلفین یکی از بهترین تفریحات آبی کیش در زمستان است.

2.تفریحات آبی پروازی در کیش

جت فلایر کیش، پرواز روی دریا

جت فلایر وسیله ای هیجان انگیز برای پرواز روی آب است. شما با پوشیدن جلیقه ای که از طریق لوله به موتور وصل است در زمانی کوتاه به هوا می روید. شما تا حدی می توانید کنترل پروازتان را به دست بگیرید و غرق آدرنالین شوید. اگر شنا هم بلد نستید، جت فلایر را تجربه کنید. چون جلیقه مخصوص محافظ شماست. جت فلایر در کلوب مارینا کیش انجام می شود. جت فلایر از جذابترین تفریحات آبی در سفر به کیش است. برای سفری راحت و آرام، بلیط هواپیما تهران به کیش را در سایت تریپ خریداری کنید.

جت فلایر کیش منحصربفردتجربه مهیج جت فلایر در کیش

درباره سفر به کیش بیشتر بدانید:

نکات و توصیه های مهم درباره سفر به کیش

فلای بورد کیش، توازن در دریا

برای کسانی که قدرت بدنی لازم را دارند، فلای بورد تفریح عجیبی است. شما باید بتوانید تعادل و توازن خودتان را در ارتفاعی از سطح آب و روی یک بورد حفظ کنید. از لحاظ ظاهری به جت فلایر شباهت زیادی دارد. بازی شما از ارتفاع کم شروع می شود و کم کم به ارتفاع بالاتر می رسد. هر چه توان بدنی بالاتری داشته باشید، از حفظ تعادل بیشتر لذت می برید. این تفریح برای افراد بالای 18 سال مجاز است. ساحل دامون مرکز تفریحات کیش و از جاهایی ست که فلای برد انجام می شود. همیشه برای خرید بلیط هواپیما برای تعطیلات، از دو ماه قبل اقدام کنید.

کایت‌ بوردینگ کیش، تعادل وتمرکز

اگر می خواهید اسکی روی آب و پاراگلایدر را با هم تجربه کنید، کایت بوردینگ بهترین گزینه است. شما به قدرت، دقت و مهارت نیاز دارید تا در سرعت بالا که روی بورد قرار دارید روی آب یا در هوا تعادلتان حفظ شود. این ورزش ماجراجویانه را شما در مارینا پارک هتل کیش انجام دهید.

کایت بوردینگ کیش اوج لذتاز بهترین تفریحات آبی، کایت بوردینگ کیش است.

پاراسل کیش، مرز آسمان و دریا

در پاراسل شما به کمک یک چتر در هوا معلقید و توسط یک قایق روی آب حرکت می کنید. پاراسلینگ اوج لذت شناوری بین دریا و آسمان است. شما از بالا مناظر زیبای خلیج فارس و کف آب را خواهید دید. طیف سنی 16 تا 60 سال برای پاراسل مجاز هستند. ساحل مرجان کیش از بهترین جاهای انجام پاراسل است. جایی که انواع تفریح آبی در دسترس شماست.

پاراسل کیش هیجان نابپاراسل کیش هیجان خالص روی آبهای خلیج فارس است.

کیبل اسکی کیش، ورزش مهیج

از دیگر تفریحات آبی که آدرنالین شما را بالا می برد، کیبل اسکی است. شما روی یک بورد قرار دارید که با کابل به قایق تندرو متصل است. شما با اسکی روی آب هم انرژیک می شوید و هم حس ماجراجویی دارید. برای تجربه این تفریح جذاب باید به ساحل نقره فام کیش بروید. 

3. تفریحات آبی با قایق کیش

شاتل کیش محبوب خانواده ها

شاتل یک تفریح گروهی مهیج است که شما سوار بر یک تیوب با سرعت توسط قایق تندرو کشیده می شوید. شما باید بتوانید در شتاب بالا و حرکات چرخشی قایق، روی تیوب بمانید. این تفریح کاملا مناسب خانواده هاست. اسکله تفریحی کیش بهترین جایی ست که می توانید از شاتل سواری لذت ببرید. بنانا کیش هم شبیه شاتل است فقط شما درون تیوبی به شکل موز قرار می گیرید.

کریزی بوت کیش برای ماجراجویی

کریزی بوت هم یک تفریح جمعی است. این قایق که با سرعت بالا در آب پیش می رود و شما باید در تمام حرکات بالا و پایین قایق، به داخل آب نیفتید. داخل قایق دیوانه فقط حواستان را جمع کنید و ترسی از پرتاب نداشته باشید چون جلیقه به تن دارید. این تفریح جدید زیر نظر کاپیتان حرفه ای انجام می شود. تا می توانید انرژی خودتان را خالی کنید و داد بزنید. شما تنها 10 دقیقه فرصت دارید اوج هیجان را در پارک ساحلی سیمرغ کیش تجربه کنید. شک نکنید که کریزی بوت از تفریحات مهیج کیش است.

کاتاماران در کیش، ورزش و نشاط

قایق کاتاماران، نوعی قایق بادبانی است که نیاز به حفظ تعادل دارد. شما باید بتوانید توازن قایق را روی سطح آب کنترل کنید. این قایق ها به صورت تک نفره و چند نفره، حواس و قدرت بدنی شما را می طلبد. شما 30 دقیقه فرصت دارید تا نشاط و لذت را یکجا تجربه کنید. این ورزش مهیج در مارینا کیش انجام می شود. کایاک هم نوعی قایقی تک نفره یا دو نفره پارویی است که از ورزش های آبی محسوب می شود. شما یکی از پر انرژی ترین تفریحات کیش را انتخاب کرده اید.

جت اسکی کیش، اوج سرعت

از مفرح ترین تفریحات آبی، جت اسکی است. شور و هیجان خالص از گشت زنی روی دریا با سرعتی که تحت کنترل شماست، فراموش نشدنی است. جت اسکی به صورت یک نفره و دونفره قابل اجاره است. شما فقط در محدوده تعیین شده حق دارید دور بزنید. قبل از سوار شدن، آموزش های لازم به شما داده می شود. استفاده از جت اسکی مختص افراد بالای 20 سال است. قیمت جت اسکی 550 هزار تومان است و جزو گرانترین تفریحات کیش محسوب می شود.

پدل بورد کیش، قدرت و لذت

از تفریحات آبی کیش که با هر سن و سالی می توانید از آن لذت ببرید، پدل بورد است. پدل بورد ترکیبی از موج سواری و قایقرانی است که نیازمند قدرت و تمرکز بالایی است چرا که شما روی یک بورد باید تعادل و حرکت را با یک پارو حفظ کنید. این تفریح آبی نه فقط در دریا که در پارک های آبی هم قابل انجام است. شما می توانید یک ساعت پدل بورد را به صورت یک نفر و دونفره بعد از آموزش لازم تجربه کنید. کلوپ های تفریحات آبی کیش این فرصت را در اختیار شما قرار می دهند.

کشتی آکواریوم کیش، کشف دریا

تصور کنید روی کشتی سوار هستید که کف دریای زلال و حرکت موج ماهی ها و مرجانهای زیبا را می بینید. کشتی آکواریوم بهترین فرصت برای دیدن دنیای زیر دریا بدون وارد شدن به آب است. شما همراه خانواده و کودکان می توانید داخل این کشتی، شگفت ترین صحنه های دریا را از نزدیک ببینید. این کشتی دارای دو طبقه است و طبقه زیرین کامل زیر آب قرار می گیرد. گشت و گذار آکواریوم کیش، یک ساعت طول می کشد. راهنمای کشتی توضیحات لازم را در مورد جانداران و گیاهان زیر آب خواهد داد. محل سوار شدن اسکله تفریحی بزرگ، نزدیک پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش است.

ماهیگیری در کیش، آسان و جذاب

از تفریحات بی دردسر و راحت در کیش ماهیگیری است. حتی اگر وسایل و لوازم ماهیگیری هم نداشته باشید، کافیست به یکی از کلوبهای کیش مراجعه کنید. نقاط جنوبی و غربی جزیره برای این تفریح آرام بی نظیر است. بهترین زمان برای ماهیگیری، دم صبح و غروب است. یکی از بهترین نقاط برای لذت بردن از ماهیگیری، کلبه هور است.

بیگ بال کیش، رویای زنده

بیگ بال یک تفریح آبی فانتزی است. بیگ بال یک حباب بزرگ شفاف است که شما در آن قرار می گیرید و روی سطح آب می مانید. با حرکت شما، حباب به حرکت در می آید و انگار مانند یک رویا، روی دریا راه می روید. یکی از بهترین تفریحات کیش در تابستان بیگ بال است.

کشتی تفریحی کیش، گردش جمعی

یک سرگرمی دلچسب خانوادگی یا گروهی در کیش، سوار شدن در کشتی تفریحی است. این نوع کشتی همه امکانات رفاهی و پذیرایی را برای استراحت، صرف غذا و وقت گذرانی روی آب دارد. بهترین لحظات خود در جزیره را با کشتی تفریحی اوستا بگذرانید. شما می تواانید بلیط کشتی و سایر تفریحات کیش با قیمت مناسب را از طریق اینترنت پیدا کنید.

قیمت تفریحات آبی کیش

بسته به نوع تفریح آبی، قیمتها متغیر است. ارزانترین تفریح آبی کیش مربوط به شاتل و بنانا با قیمت 55 هزار تومان است. 

تفریحات غیر آبی کیش

شما غیر از تفریحات آبی در جزیره می توانید، تفریحات دیگری چون سافاری در کیش، گشت دور جزیره و دوچرخه سواری انجام دهید. همچنین دیدن جاهای دیدنی کیش مانند کاریز و شهر باستانی حریره را از دست ندهید.

تفریحات آبی کیش برای کودکان

نگران نباشید، در حزیره کیش انواع تفریحات مناسب سنین مختلف از جمله کودکان وجود دارد. شما می توانید کودکان خود را به پارک آبی اوشن کیش ببرید تا با هیجان غرق بازی و تفریح در آب شوند. همچنین در پاراسل و پدال بورد هم مجازید کودکتان همراه شما باشد.

پارک های آبی کیش

جزیره کیش دارای دو پارک آبی است که همه امکانات لازم تفریحات آبی را دارند. پارک آبی اوشن کیش در جاده جهان جزیره واقع شده است. این پارک به عنوان اولین پارک آبی روباز ایران هم شناخته می شود. پارک بادی کیش که با نام ویبیت پارک هم شناخته می شود، نخستین پارک بادی شناور در دریای ایران است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc