https://gateway.trip.ir/api/

ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا

به روز رسانی: 16 آبان ، 1402 دانستنی های سفر

ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا

اگر اهل سفر هستید و آنتالیا مقصد بعدی سفر شماست با تریپ همراه باشید تا به این شهر ساحلی زیبا، ارزان سفر کنید.

برای یک سفر لذت بخش نیاز نیست که سرمایه‌ی زیادی خرج کنیم گاهی با کمترین هزینه می‌توان بهترین تجربیات را کسب کرد.

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که با توجه به امکانات و جاذبه هایش بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است . البته روس ها ، آلمانی ها و ایرانیان عزیز ، بیشتر از سایر مردم دنیا از تفریح در این استان ساحلی ترکیه لذت می برند.

برای هر سفری یک سری نیازها وجود دارد و باید این نیازهارو تامین کرد که عبارتند از حمل و نقل ، اقامت، خوراک گشت و .. که بسته به بودجه سفر می توان برای هر یک بودجه بندی و برنامه ریزی کرد. حال برگردیم به بحث اصلی یعنی ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا که با راه کارهای مختلف می توان هزینه این سفر را به حداقل رساند.

برای سفر به آنتالیا می توان از راه زمینی و یا هوایی اقدام کرد که راه معمول هوایی می باشد و برای استفاده از این روش نیاز به بلیط هواپیما آنتالیا با نرخ مناسب دارید. برای یافتن این بلیط ارزان آنتالیا می توانید از باکس پیشنهاد های ویژه تریپ استفاده کنید به این صورت که پس از ورود به سایت تریپ و وارد کردن مبدا و مقصد (آنتالیا) و جستجو، پروازهای این شهر به شما نمایش داده می شود اما در قسمت بالایی صفحه نتایج یک کادر وجود دارد که پروازهای ارزان آنتالیا را به شما پیشنهاد می دهد. این پروازها همان بلیط ارزان آنتالیاست که شما به آن نیاز دارید.

ترفند سفر ارزان به آنتالیا

پیشنهاد های ویژه تریپ ارزانترین پروازهای بازار

ارزانترین از این جهت که پروازهای آنتالیا هم به صورت پروازهای های سیستمی و هم هم به صورت چارتری عرضه می شود که تریپ با یک جستجوی 360 درجه تمامی پروازهای چارتر آنتالیا را به شما نمایش می دهد و شما علاوه بر پروازهای سیستمی که به صورت معمول در تمامی سایت های رزرواسیون وجود دارد پروازهای چارتر آنتالیا را نیز خواهید یافت.

پیشنهاد های ویژه تریپ مناسب ترین پروازهای بازار

مناسب ترین از این جهت که پروازهای آنتالیا از ایران به دو دسته تقسیم می شوند پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم، تفاوت این پروازها در فرودگاه مقصد یعنی آنتالیا می باشد به این صورت که پروازهای مستقیم آنتالیا به فرودگاه اصلی واقع در آنتالیا می روند و زمان ترانسفر تا هتل را کاهش می دهند اما پروازهای غیر مستقیم به فرودگاه های اسپارتا یا دنیزلی می روند که شما یک ترانسفر 3 ساعته را تا شهرآنتالیا خواهید داشت. به همین منظور باکس پیشنهادهای ویژه تریپ معمولا سعی می کند تا پروازهای مستقیم و ارزان آنتالیا را نمایش دهد.

برای رزرو هتل آنتالیا نیز می توانید در قسمت جستجو هتل به دنبال هتل های اقتصادی در آنتالیا باشید به این صورت که با وارد کردن تاریخ سفر خود تمامی هتل هایی آنتالیا همراه با قیمت و نوع اتاق و جزییات دیگر به شما نمایش داده می شود و شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل ها را رزرو کنید. با توجه به این که غالبا هتل های آنتالیا همراه با وعده های عذا می باشند و تمامی امکانات تفریحی داخل هتل ها وجود دارد نیازی به صرف هزینه در دیگر بخش های سفر نیست.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc