https://gateway.trip.ir/api/

3 هتل عجیب آنتالیا

به روز رسانی: 11 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

3 هتل عجیب آنتالیا

رونق گردشگری آنتالیا باعث سیل گردشگران از همه جای دنیا می‌شود، تا حدی که عنوان دومین مقصد گردشگری پربازدید ترکیه را دارد. پیدا کردن هتل در این محدوده به راحتی صورت می‌گیرد، انواع هتل‌ با امکانات و شرایط رفاهی در هر جای این شهر ساحلی زیبا در دسترس شماست. اگر سفر آنتالیا در پیش دارید و به دنبال اقامتی خاص هستید، ما به شما هتل‌های عجیب آنتالیا را معرفی خواهیم کرد.

1. هتل شناور دریایی

ریویرا یا ساحل فیروزه‌ای، کرانه دریایی جنوب تا جنوب‌غربی ترکیه به به طول 1000 کیلومتر را دربر می‌گیرد و آنتالیا از مهمترین شهرهای آن محسوب می‌شود. در محدوده ریویرا، قایق‌های بزرگی در آب شناورند که گولت نام دارند. شما با یک سفر دریایی هیجان‌انگیز بین فتحیه و المپوس، می‌توانید چند شب را در این هتل شناور سپری می‌کنید. فصل بهار با هوای معتدل و دلپذیر ، بهترین زمان سفر با گولت و رزرو بلیط هواپیما آنتالیا است. تجربه‌ای استثنایی از دیدن مناطق ساحلی مدیترانه، سایت‌های تاریخی و مناظر رویایی. هر روز ماهی تازه صید و توسط آشپزهای حرفه‌ای طبخ می‌شود. اگر به همراه گروهی از دوستان یا خانوادگی یک گولت اجاره کنید، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی خواهید ساخت.

2. هتل لوکس چرخشی

تصور کنید در یک نقطه ثابت بخوابید اما به آرامی در حال حرکت باشید و بهترین نمای دریا و ساحل را ببینید. هتل مرمره در ساحل آنتالیا، اولین هتل‌ چرخشی دنیاست که این تجربه‌ی فوق‌العاده را در اختیار شما می‌گذارد. شما صبح با نمایی 360 درجه از آنتالیای شگفت‌انگیز بیدار خواهی شد. اگر به هتل لوکس علاقه‌مند هستید، در خرید بلیط هواپیما آنتالیا شک نکنید. هتل روی یک استخر شناور قرار گرفته و به کمک 6 موتور قوی، در حال حرکت است. یک چرخش کامل هتل 2 تا 22 ساعت بر اساس میزان سرعت طول می‌کشد. این هتل از تمام امکانات رفاهی گردشگران برخوردار است و یک ساحل اختصاصی نیز کرانه مدیترانه‌ دارد. 

3. هتل بوهمی درختی

هتل بوهمین سابان دارای چندین کلبه است. کل سازه‌ها چوبی هستند و روی درخت ساخته شده است. برای رسیدن به این هتل، باید از آنتالیا به سمت شهر کمر بروید و با طی نیم ساعت به ساحل رویایی چیرالی برسید. ا از دیگر جذابیت‌های این هتل، نزدیکی به ساحل چیرالی و مسیر باستانی لیکیان است. قرارگیری هتل در دره سبز، دنج بودن ساحل، دسترسی به همه خدمات گردشگری، به جذابیت اقامت درختی اضافه می‌کند. برای شما که علاقه‌مند به استراحت و تفریح در محیطی طبیعی و خلوت هستید، هتل سابان یک تجربه منحصربفرد است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc