https://gateway.trip.ir/api/

هتل‌هایی که فراتر از هتل هستند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل‌هایی که فراتر از هتل هستند

لذت اقامت در یک هتل و تجربه کردن فضایی که ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد، سفر را متمایز می‌کند. فرقی نمی‌کند هتل آنتالیا بروید یا هر جای دیگری، هتل‌های شگفت‌انگیز فراتر از ماندن، دعوت به هیجان و تازگی است. 

1.هتل کتابخانه

هتل کتابخانه

تصور کنید در میان کتابخانه‌ای اقامت دارید و هر لحظه بخواهید، کتاب در اختیار شماست. اگر عاشق کتابها هستید هتل Book and Bed در شهر توکیو متناسب با سلیقه شماست.

2.هتل غار

هتل غار

بد نیست یکبار هم در غار اقامت کنید ولی به همه امکانات مدرن دسترسی داشته باشید. این هتل سنگی در شهر ماترای ایتالیا قرار دارد. نگران نباشید بر خلاف تصور، در این هتل لوکس فضای کافی در اختیار دارید و می‌توانید از بالکن اختصاصی منظره شهر زیبای ماترا را ببینید. در دنیا تعداد انگشت‌شماری هتل سنگی وجود دارد، لذت ببرید.

3.هتل قلعه

هتل قلعه

این هتل یک قلعه قدیمی قرن 18 است که وسط دریا قرار گرفته است. هتلNo Man's Land Fort  همه امکانات هتل را در اختیار شما می‌گذارد ولی رفت و آمد شما فقط با قایق ممکن است.

4. هتل قطبی

هتل قطبی

وسط یک جنگل کاج در مدار قطب شمال چه چیزی در انتظار شماست؟ هتلی مدرن در شفق قطبی قطعا شما را غافلگیر می‌کند. هتل Arctic TreeHouse Hotel با ترکیبی از معماری مدرن و اسکاندیناوی، مناظر غیرمنتظره، آفتاب نیمه شب قطبی و زیبایی طبیعت فنلاند در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

5. هتل هنری


هتل هنری

اقامت در یک شاهکار معماری که سازنده‌ش از بهترین معماران دنیاست، حال و هوای خاصی دارد. نمای بیرونی هتل شما را شگفت‌زده می‌کند. منتظر باشید با یک اثر هنری در طراحی داخلی روبرو شوید. هتل MARQUES DE RISCAL وسط تاکستان‌های ال‌سیگو در اسپانیا قرار گرفته است. 

6. کشتی رویایی

کشتی رویایی

نمای بیرونی شبیه کشتی است، پس منتظر باشید تا یک هتل رویایی را تجربه کنید. هتل Unique در سائوپولوی برزیل قرار دارد. بام استخر هتل با نمایی 360 درجه، منظره غروبی تماشایی و چشم‌انداز شهر را به شما وعده می‌دهد. 

7. آشیانه پرنده

هتل آشیانه پرنده

هرگز شبیه هتل‌هایی که تا حالا دیده‌اید، نیست. زیباترین طبیعت کنیا را با اقامت در هتل آشیانه، می‌توانید تجربه می‌کنید. محیط بومی، منحصر بودن معماری و موقعیت جغرافیایی هتل را فقط رویایی می‌توان نامید. شما با اقامت در بام هتل، هوای آزاد وسط طبیعت وحش و  آرامش نهفته زیر آسمان آفریقا را یکجا لمس خواهید کرد. 

8. هتل کروز

هتل کروز

قرار نیست اقامت شما در یک کشتی و روی دریا باشد. هتلSuncruise  یک کروز بزرگ است که روی تپه‌ای مشرف به دریا قرار گرفته است. به خاطر هجوم توریستها در تعطیلات، رزرو هتل به سختی انجام می‌شود. فضای داخلی هتل بر خلاف ظاهر دریانوردی آن یک فضای مدرن‌ لوکس است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc