https://gateway.trip.ir/api/

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 راهنمای سفر

هزینه سفر به کیش چقدر است؟

برای سفر به کیش چقدر باید هزینه کنیم؟ این سوالی است که برای اغلب گردشگران ایجاد می‌شود؛ زیرا جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود و سالانه افراد بسیاری برای تعطیلات به این جزیره سفر می‌کنند. امروزه با بی‌ثباتی و افزایش روزافزون قیمت‌ها، باید پیش از سفر یک برنامه‌ریزی دقیق انجام دهیم؛ مجموع هزینه‌های طول سفر را تخمین بزنیم و آن را مدیریت کنیم. در این مقاله به سوال «هزینه سفر کیش چقدر است؟» پاسخ می‌دهیم و کلیه هزینه‌های اصلی در سفر به این جزیره زیبا را بررسی می‌کنیم. اگر سفر به کیش را در برنامه خود قرار داده و در مورد هزینه‌های آن تردید دارید، با مطالعه مطلب پیش‌رو، کلیه سوال‌ها و ابهام‌های شما برطرف خواهد شد.

هزینه بلیط رفت و برگشت کیش؛ سفر با هواپیما یا اتوبوس؟

سفر به کیش با روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. شما می‌توانید برای رسیدن به این جزیره زیبا از هواپیما، قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی استفاده کنید. در این بخش هزینه بلیط رفت و برگشت با هر یک از این وسایل نقلیه را بررسی خواهیم کرد.

هزینه سفر به کیش با هواپیما

سفر با هواپیما یکی از آسان‌ترین، سریع‌ترین و البته گران‌ترین روش‌ها برای رفتن به شهرهای مختلف است. هزینه بلیط کیش به فاصله شهر شما با جزیره کیش رابطه مستقیم دارد؛ برای مثال هزینه بلیط هواپیما تهران به کیش که در فاصله‌ای طولانی از یکدیگر قرار دارند، در حال حاضر حداقل یک میلیون و سیصد و شصت هزار تومان است.

هزینه سفر به کیش با قطار

برای سفر با قطار در ابتدا باید خود را به بندرعباس برسانید و از آنجا به بندر چارک و سپس با استفاده از کشتی‌های مسافربری به کیش بروید. هزینه قطارهای تهران به بندرعباس حداقل حدود 360هزار تومان است. سفر به قطار هزینه بسیار کمتری از هواپیما دارد؛ اما مسیر آن طولانی است و حدود 20 ساعت طول می‌کشد. از بندرعباس تا بندر چارک هم با اسنپ بالای 200 هزار تومان است. هزینه لنج بندر چارک تا کیش 285 هزار تومان و قیمت بلیط شناور از کیش تا بندر چارک نیز 190 هزار تومان است.

هزینه سفر به کیش با اتوبوس

راه سوم برای سفر به کیش، استفاده از اتوبوس است. در این سفر نیز باید مسیر مشابه با قطار را طی کنید؛ یعنی در ابتدا به بندرعباس، بندر چارک و سپس جزیره کیش بروید. مسافت سفر تهران به کیش با استفاده از اتوبوس نیز حدود 20 ساعت است؛ اما هزینه آن از هواپیما و قطار کمتر و حداقل 325هزار تومان است.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی 1402

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند همواره با ماشین شخصی خود سفر کنند. مدل ماشین برای ورود به کیش 1402 نباید از سال 1392 قدیمی تر باشد؛ به عبارت دیگر، طبق قانون مناطق آزاد ورود ماشین هایی که بیش از 10 سال از عمر آنها می گذرد به جزیره کیش ممنوع است. برای سفر به کیش باید در ابتدا خود را به بندرعباس و سپس بندر چارک برسانید؛ از آنجا هم با استفاده از کشتی‌های مسافربری راهی جزیره کیش شوید. ماشین شما در مسیر بندر چارک به کیش با لندی گراف حمل خواهد شد. در این سفر باید هزینه بنزین، هزینه حمل خودرو به کیش در سال 1402 و هزینه اقامت را لحاظ کنید. در حال حاضر هزینه لندیگراف کیش سال 1402 معادل 2 میلیون و 400 هزار تومان به ازای هر خودرو در مسیر رفت و برگشت است که این مبلغ همان قیمت لندیگراف کیش است. برای خرید بلیط شناور مسافری یا حمل خودرو از بندر چارک به کیش و برعکس می توانید از سایت زیر استفاده کنید و قیمت لندیگراف از بندر چارک به کیش را نیز به صورت آنلاین مشاهده کنید:

سایت خرید بلیط شناور بندر چارک کیش

با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از این چهار روش را برای رسیدن به جزیره کیش استفاده کنید. قطار و اتوبوس مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای سفر به این جزیره هستند؛ اما باید مدت زمانی طولانی در مسیر باشید که این موضوع از توان بسیاری از افراد خارج است.

هتل شایان کیش

عکسی از هتل شایان کیش

هزینه اقامت در کیش چقدر است؟

هزینه اقامت در کیش به نوع اقامتگاه، تعداد روزهای اقامت و زمان سفر شما بستگی دارد. اگر در تاریخ‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد به این جزیره سفر کنید، هزینه هتل و اقامتگاه معمولا بیشتر از روزهای معمولی و فصل‌های گرم سال خواهد بود. قیمت هتل‌های دو تا پنج ستاره، ویلاها، اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌ها نیز با توجه به خدماتی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهند، کاملا متفاوت است. برای اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های کیش باید حداقل از شبی 800 هزار تومان به بالا پرداخت کنید. هرچه کیفیت اقامتگاه بالاتر باشد، قیمت نیز بیشتر می‌شود. هزینه اقامت در برخی ویلاهای لوکس کیش به شبی بیش از 14میلیون تومان نیز می‌رسد.

هزینه غذا در کیش؛ از فست فود تا رستوران‌های لوکس ساحلی

غذا خوردن، یکی از لذت‌های زندگی است که نمی‌توان آن را با چیز دیگری عوض کرد. گردشگران در سفر به کیش نیز قطعا دوست دارند غذاهای مختلف را امتحان کنند. لیست قیمت غذا در کیش بسیار متفاوت است و کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. غذاهای خیابانی، فست فودی، ایرانی، محلی، دریایی و بین‌المللی هر کدام در بازه قیمتی متفاوتی قرار می‌گیرند؛ البته نوع رستوران نیز در قیمت غدا موثر است؛ برای مثال اگر ماهی را در یک رستوران لوکس نوش جان کنید، قیمت آن با ماهی که در کنار خیابان سفارش می‌دهید، یکی نخواهد بود. برای اطلاع از بهترین رستوران های کیش به لینک زیر مراجعه کنید.

پاراسل سواری در کیش

عکسی از پاراسل سواری در کیش

هزینه تفریحات کیش؛ از 40 هزار تا 4 میلیون تومان

در سفر به کیش حتما تعدادی از تفریحات موجود را امتحان کنید. این تفریحات که اغلب آبی هستند، در کمتر جایی از ایران پیدا می‌شوند و تجربه‌های بسیار متفاوتی برایتان به ارمغان می‌آورند. هزینه یک تفریح ساده در کیش از 40هزار تومان آغاز می‌شود و تا 4میلیون تومان ادامه دارد.

پاراسل، غواصی، جت اسکی، شنا با دلفین‌ها، اسکوتر زیردریایی، بنانا، فلای بورد، پدل بورد و امکانات موجود در پارک آبی اوشن،‌ از جذاب‌ترین تفریحات کیش هستند و قیمت اغلب آن‌ها بالاتر از چند صد هزار تومان است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌تان تعدادی از این تفریحات را انتخاب کرده و لحظات خاطره‌انگیز و سرشار از شادی و نشاط را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. در جدول زیر قیمت تفریحات کیش 1402 را می بینید:

قیمت غواصی در کیش700 هزار تومان
قیمت جت اسکی سواری در کیش1 میلیون تومان
قیمت پاراسل سواری در کیش654 هزار تومان
قیمت فلای بورد کیش872 هزار تومان
هزینه قایق سواری در کیشاز 250 هزار تا یک میلیون تومان
هزینه پلاژ بانوان کیش80 هزار تومان
هزینه پلاژ آقایان کیش 80 هزار تومان
هزینه ورودی پارک دلفین های کیش414 هزار تومان
قیمت بلیط ورودی اوشن پارک کیش850 هزار تومان
اجاره کشتی تفریحی خصوصیاز 2 میلیون و 500 هزار تومان به بالا
اجاره موتور برقی150 هزار تومان
قیمت پدل بورد کیش545 هزار تومان

جدول هزینه تفریحات کیش در سال 1402

هزینه رفت و آمد در کیش

برای رفت‌وآمد در جزیره کیش می‌توانید از تاکسی، اتوبوس و دوچرخه استفاده کنید. تاکسی‌های سفید برای سفرهای دربست و تاکسی‌های زرد به عنوان تاکسی خطی در نظر گرفته شده‌اند. هزینه تاکسی در کیش به مقصد شما بستگی دارد و این مبالغ در طول سال، یک یا دو بار افزایش پیدا می‌کنند. در حال حاضر هزینه تاکسی در کیش با توجه به مسیر بین 40 تا 60 هزار تومان است.

اگر برای رفت‌وآمد در سطح شهر از اتوبوس و دوچرخه استفاده کنید، قطعا هزینه‌های سفر بسیار کمتر خواهد شد؛ اما تاکسی‌های خطی و دربست قطعا راحت‌تر و سریع‌تر از اتوبوس و دوچرخه هستند. یک اتوبوس خطی در کیش وجود دارد (در واقع مینی بوس یا ون است!) که از جلوی بازار پردیس یک و دو تا بازار عرب ها در حرکت است.

هزینه خرید از بازارها و پاساژهای کیش

جزیره کیش شامل مراکز خرید و بازارهای متعدد است. از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این جزیره می‌توان به مرکز خرید دامون، سارینا، ونوس، مروارید و مرجان اشاره کرد. انواع پوشاک، کیف، کفش، جواهرات و زیورآلات، عینک، ساعت و هرآنچه فکرش را کنید در این پاساژها پیدا می‌شود.

شاید برخی بازارهای کیش اجناس خود را با قیمت پایین‌تر از مراکز خرید به فروش برسانند؛ اما به‌طورکلی هزینه خرید از کیش کمتر از سایر شهرها نیست؛ بلکه ممکن است برخی اجناس با قیمت‌های گزاف نیز به فروش برسند.

برخی افراد عاشق گشت‌وگذار در مراکز خرید هستند و حتی در طول سفر نیز اجناس بسیاری را خریداری می‌کنند؛ اما شما می‌توانید این مراکز را نادیده بگیرید و با این کار هزینه سفرتان را کاهش دهید؛ البته حتی اگر قصد خرید ندارید نیز می‌توانید از این مراکز خرید دیدن کنید.

هزینه سفر به کیش با تور

بهترین راه برای سفر به کیش، استفاده از تورهای مسافرتی است. آژانس‌های برگزارکننده این تورها به پروازها و هتل‌های چارتری دستری دارند و می‌توانند خدمات باکیفیت را با قیمت مناسب‌تری برای مسافران فراهم کنند. اغلب تورهای مسافرتی کیش نیز شامل صبحانه رایگان، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی می‌شوند. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، تور کیش گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید بهترین تورها را با امکانات و قیمت‌های مختلف و مناسب در سایت تریپ پیدا کنید.

سفر به کیش با تورهای لحظه آخری تریپ

در این مقاله، هزینه سفر به کیش را از جنبه‌های مختلف بررسی کردیم و به سوال «هزینه سفر کیش چقدر است؟» پاسخ دادیم. این هزینه به عوامل متعددی مانند هزینه بلیط، هزینه اقامتگاه، هزینه غذا و هزینه تفریحات بستگی دارد؛ برای مثال جزیره کیش تفریحات بسیاری دارد که برخی از آن‌ها به بودجه بالاتری نیاز دارند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود، این هزینه را مدیریت کنید و مقدار آن را کاهش دهید. بهترین راه برای داشتن یک سفر اقتصادی به کیش، استفاده از تورهای مسافرتی است. با تورهای تریپ، بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. زمان را از دست ندهید و همین حالا تور موردنظرتان را از سایت تریپ خریداری کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc