https://gateway.trip.ir/api/

بهترین رستوران های کیش؛ از لوکس، ارزان قیمت +آدرس

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 راهنمای سفر

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم

سفری که بدون رستوران رفتن و امتحان کردن غذاهای محلی یا غذاهای اصیل ایرانی و خارجی باشد، بدون شک سفری نیمه تمام است. مخصوصا اگر آن سفر به مقصد کیش باشد. در این مطلب می خواهیم بهترین رستوران های کیش با منو، بهترین فست فودی های کیش و بهترین رستوران های ساحلی کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا لذت خوردن غذا در رستوران های خوب کیش را تجربه کنید.

بهترین رستوران های کیش با موزیک زنده

اگر به دنبال لذت بردن از غذا در کنار موزیک زنده هستید، لیست زیر از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • رستوران خرچنگ کیش
  • رستوران هشتگ کیش
  • رستوران شاندیز صفدری کیش
  • رستوران میرمهنا کیش
  • رستوران آرینا کیش
  • رستوران کوه نور کیش
  • رستوران هوک لانژ کیش
  • رستوران سی وان کیش

بهترین رستوران های ساحلی کیش

کیش جزیره ای مرجانی و نسبتا کوچک است. بیشتر رستوران های این جزیره ویوی دریا را دارند. با این حال برخی از بهترین رستوران های ساحلی کیش عبارتند از:

  • رستوران ساحلی میرمهنا کیش
  • رستوران بام رویایی کیش
  • رستوران ساحلی هوک لانژ کیش
  • رستوران ساحلی فود سان کیش
  • رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

بهترین رستوران های کیش با قیمت مناسب

کیش جزیره ای توریستی است و در کل قیمت غذا و رستوران ها در این شهر کمی بالا است؛ به همین دلیل رستوران های قیمت مناسب کیش را باید با وسواس بیشتری انتخاب کنید. با این حال، اگر به دنبال بهترین رستوران های کیش با قیمت مناسب هستید، لیست زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • کافه رستوران تهچین طوری
  • رستوران شاندیز برتر
  • رستوران بابا قدرت کیش
  • رستوران پاتوق کیش
  • رستوران عمو اکبر کیش
  • رستوران دارچین کیش

تجربه مشتری از رستوران تهچین طوری

اسکرین شات تجربه مشتری از رستوران تهچین طوری از اسنپ فود

بهترین فست فودی های کیش

اگر دلتان هوس پیتزا و همبرگر کرده است و دوست دارید پس از گشت و گذار شبانه در جزیره کیش شام پیتزا میل کنید، بهترین فست فودی های کیش را امتحان کنید. در اینجا فهرستی از بهترین فست فودهای کیش را آورده‌ایم که پیتزای خوشمزه ای را برایتان طبخ خواهند کرد:

  • چیکن فامیلی کیش
  • فست فود تنورک کیش
  • رستوران هشتگ کیش
  • عطاویچ کیش
  • توتی فروتی کیش
  • وقت برگر و سیب زمینی
  • ایرانویچ کیش (فقط اینکه پنیر پیتزاهاش زیاده!)
  • سام فود بوتیک کیش

بهترین رستوران های کیش از نگاه تریپ ادوایزر

سایت تریپ ادوایزر بهترین رستوران های کیش را رتبه بندی کرده است. براساس نظر کاربران در این سایت بهترین رستوران های کیش عبارتند از:

  1. رستوران کوه نور
  2. رستوران فودلند
  3. رستوران میرمهنا
  4. فست فود وقت برگر و سیب زمینی
  5. رستوران هواری
  6. رستوران دارچین
  7. رستوران شاندیز صفدری
  8. رستوران توتی فروتی

بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران

همه ما دوست داریم قبل از رفتن به هر رستورانی نظرات دیگر مسافران راجع به آن رستوران را بررسی کنیم تا از کیفیت غذا و خدمات آن مطمئن باشیم. در مورد رستوران های کیش هم این مورد صادق است. وقتی به جزیره کیش سفر می کنید احتمالا اولین چیزی که در گوگل به دنبال آن می‌گردید، بهترین رستوران های کیش از نگاه مسافران است. با خواندن نظرات مردم درباره رستوران های کیش بهتر می توانید تصمیم بگیرید به کدام رستوران بروید و کدام رستوران را از لیست خود خط بزنید. ما اینجا به چند مورد از رستوران های خوب کیش اشاره می کنیم که از نظر مسافران کیفیت و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهند:

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران محسوب می شود که علاوه بر غذاهای متنوع ایرانی غذاهای دریایی نیز سرو می کند. میل کردن غذا در رستوران رویال استار کیش، نه فقط برای گردشگران، بلکه برای کیشوندان هم دلنشین است. رستوران رویال استار کیش در دو وعده شام و نهار به مهمانان خدمات می دهد و اگر به کیش سفر کرده اید و یا ساکن این جزیره هستید، می‌توانید یک نهار سنتی یا دریایی را در این رستوران میل کنید.

رستوران رویال استار از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل شده است و رضایت تمام سلیقه های متفاوت را جلب می کند. همچنین این رستوران منوی بسیار کاملی برای هر وعده دارد؛ علاوه براین، خدمات رفاهی دیگری از قبیل کافی شاپ، پارکینگ مناسب، زمین بازی، اینترنت رایگان، موزیک زنده و رزرو تلفنی را ارائه می دهد. برخورد بسیار خوب پرسنل این رستوران نیز باعث محبوبیت بیشتر آن بین مسافران کیش شده است.

آدرس رستوران رویال استار کیش: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران میرمهنا کیش

اگر به دنبال بهترین رستوران کیش هستید باید رستوران میرمهنا را هم حتما در نظر داشته باشید. رستوران میرمهنا به عقیده بسیاری از مسافران از بهترین رستوران های کیش به حساب می آید. در این رستوران انواع غذاهای کبابی، سنتی و دریایی سرو می شود. رستوران میرمهنا در قسمت شرق جزیره کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد و یکی از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است. با رفتن به رستوران میر مهنا کیش می‌توانید از اجرای موسیقی زنده توسط گروه دامون بند (بهترین گروه موسیقی کیش) همراه با خوردن بهترین غذا لذت ببرید.

این رستوران به خاطر کیفیت بالایی که در سرو غذا دارد همیشه شلوغ است، پس در نظر داشته باشید که برای خوردن غذا در رستوران میرمهنا باید از قبل میز رزرو کرده باشید. این رستوران فاصله کمی با مراکز خرید کیش هم دارد و می توانید بعد از صرف غذا در این رستوران به مراکز خرید هم سری بزنید.

آدرس رستوران میرمهنا کیش: خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا کیش

رستوران توتی فروتی کیش

با رفتن به رستوران توتی فروتی از غذا خوردن در یک رستوران ساحلی لذت می برید. در این رستوران غذاهای فرنگی سرو می شود و علاوه بر آن، رستوران دارای یک کافی شاپ مجهز با دکوراسیون بسیار زیبا است. رستوران توتی فروتی از سال 84 در اسکله تفریحی کیش به مسافران و اهالی جزیره خدمات ارائه می دهد و در حال حاضر از بهترین رستوران های کیش می باشد. پشت بام این رستوران فضایی با دکور کاملا چوبی و رو به دریا است که از این محیط می توانید برای خوردن غذا و لذت بردن از منظره دریا استفاده کنید.

آدرس رستوران توتی فروتی کیش: انتهای بلوار دری، جنب اسکله تفریحی جدید

(نکته‌ای در خصوص توتی فروتی: در سفر دی ماه 1400 به جزیره کیش متوجه شدیم این رستوران به دلایلی تعطیل شده است. اگر شما اطلاعی از بازگشایی مجدد این رستوران محبوب دارید، با ما در میان بگذارید تا این مطلب را به روزرسانی کنیم.)

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران هواری کیش

رستوران هواری از رستوران های قیمت مناسب کیش است که فضای نسبتا کوچکی دارد. این رستوران اولین رستوران محلی دریایی جزیره کیش به حساب می‌آید. در رستوران هواری می توانید انواع غذاهای محلی و دریایی را امتحان کنید. رفتار پرسنل این رستوران هم صمیمی و دوستانه است. در رستوران هواری با رنج قیمت مناسب می توانید غذاهای دریایی خوشمزه ای را میل نمایید. خرچنگ، لابستر، شاه میگو، سوپ مخصوص دریایی، پاکورا و سمبوسه میگو از غذاهایی است که در منوی رستوران هواری به چشم می خورد.

آدرس رستوران هواری کیش: کیش، شهرک صدف، میدان گلستان، روبروی مسجد امام حسن مجتبی

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب هم از بهترین رستوران های کیش از نظر مردم است و فضای باز و آرامی را برای صرف غذای مهمانان فراهم کرده است. در رستوران پایاب کیش غذاها بسیار باکیفیت بوده و می‌تواند همه سلیقه ها را راضی کند. رستوران پایاب یک چایخانه هم دارد و در آن می‌توانید از محیط رستوران و موسیقی زنده بهره ببرید. در رستوران پایاب کیش امکان رزرو و ارسال رایگان غذا نیز وجود دارد. پس اگر نمی‌خواهید از محیط رستوران استفاده کنید اما می خواهید از غذای خوش طعم آن بهره ببرید، می‌توانید از خدمات ارسال رایگان رستوران استفاده کنید.

آدرس رستوران پایاب کیش: کیش، میدان المپیک

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش از خاص ترین رستوران های کیش با محیطی مثل غار است. با ورود به رستوران کوه نور این حس به شما دست می دهد که وارد یک غار قدیمی شده اید! البته اگر این سبک محیط را دوست ندارید اما می‌خواهید غذای باکیفیتی میل کنید، باز هم رستوران کوه نور را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران وسعت بزرگی دارد و در کنار فضای غارمانند، دارای یک فضای باز هم هست که می توانید غذای خود را در این قسمت میل کنید.

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش رستورانی با ارتفاع 42 متر و کف شیشه ای یکی از رستوران های لوکس کیش است. ممکن است برای برخی از افرادی که از ارتفاع می ترسند، این رستوران گزینه مناسبی نباشد، ولی افرادی که به دنبال هیجان هستند، پدیده شاندیز گزینه ای مناسب و فوق العاده است.

روبروی رستوران پدیده شاندیز یک لنگر 100 تنی قرار دارد که رکورد گینس را برای اینکه تنها در 35 روز ساخته شده از آن خود کرده است و توانسته جاذبه گردشگری جذابی را به وجود بیاورد. از مزایای رستوران پدیده شاندیز کیش می توان به غذاهای متنوع و باکیفیت، محیط بسیار عالی خانوادگی و سرویس دهی بی نظیر پرسنل آن اشاره کرد.

آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: هرمزگان، کیش، ابتدای جاده جهان

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

اگر به غذاهای سنتی و کبابی علاقه مند نیستید، به رستوران خانه اسپاگتی کیش بروید. این رستوران از بهترین رستوران های کیش است و غذاهای ایتالیایی، استیک، لازانیا و… سرو می کند. قیمت غذاهای رستوران خانه اسپاگتی کیش برعکس دیگر رستوران های خوب کیش نسبتا مناسب است و شما علاوه بر میل غذا در فضای رستوران می‌توانید غذا را در هتل یا محل سکونت خود تحویل بگیرید.

آدرس رستوران خانه اسپاگتی کیش: هتل پارمیس، طبقه زیرین

رستوران خانه اسپاگتی کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش هم از بهترین رستوران های کیش به شمار می‌آید. علت نامگذاری این رستوران، معماری خاص آن است که دقیقا به شکل نهنگ سفید رنگ ساخته شده. رستوران نهنگ سفید کیش دارای منوی غذایی کاملی است و در آن انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می‌شود. رستوران نهنگ سفید کیش در کنار دریا قرار دارد و منظره جذابی را برای خوردن غذا به وجود آورده است. غذاهای این رستوران حدودا گران تر از دیگر رستوران ها است ولی کیفیت بسیار عالی غذا و منظره جذاب آن، ارزش هزینه کردن دارد.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران فودکورت دامون کیش

فودکورت دامون کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های این جزیره زیبا است و در آن غذاهای فوق العاده و خوشمزه ای سرو می‌شود. فودکورت دامون کیش در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته است؛ پس اگر می خواهید خرید کنید و بعد از خرید به یک رستوران بی نظیر بروید، پیشنهاد می‌کنیم مرکز خرید دامون را انتخاب کنید و بعد از خرید، برای صرف غذا به فودکورت دامون کیش بروید.

فودکورت دامون کیش انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، ترکی، چینی، هندی و مکزیکی را با بالاترین کیفیت سرو و تجربه ای تکرار نشدنی را برای شما به وجود می آورد. این رستوران به جز نهار و شام، صبحانه نیز سرو می کند و خوردن یک صبحانه لذت بخش در این رستوران می تواند شروع یک روز عالی را رقم بزند.

آدرس رستوران فودکورت دامون کیش: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

رستوران فودکورت دامون کیش

رستوران فودکورت دامون کیش

رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش نیز از دیگر رستوران های خوب کیش است که ساکنین جزیره هم علاقه زیادی به آن دارند. رستوران دارچین کیش معمولا غذاهای ایرانی مثل کباب، ماهی، انواع خورشت، ته چین، قیمه نثار، لوبیا پلو، کباب تابه ای و عدس پلو سرو می‌کند ولی غذاهای با کیفیتش باعث شده تا مشتری هایش آن را به رستوران های ایتالیایی ترجیح دهند. این رستوران به جز ساکنین کیش، برای مسافران ایرانی و خارجی نیز جذاب است.

آدرس رستوران دارچین کیش: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس

رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین کیش

قیمت رستوران های کیش 1401

در مورد قیمت منوی رستوران های کیش باید بگوییم، در کل به دلیل موقعیت جزیره‌ای کیش و دردسرهای باربری مواد غذایی به این جزیره، قیمت غذا و مواد خوراکی در کیش بالاست. همچنین به دلیل توریستی بودن جزیره کیش و کیفیت و فضای رستوران های کیش، بیشتر رستوران ها منوی گران قیمتی دارند. علاوه بر این، قیمت صرف غذا در رستوران های کیش با موسیقی زنده به مراتب بالاتر می رود. در کل باید بگوییم در سال 1401 قیمت یک پیتزا در فست فودهای متوسط کیش برابر است با 198 هزار تومان. همچنین قیمت مرغ سوخاری 3 تکه در فست فودهای کیش به طور متوسط 190 هزار تومان است.

قیمت یک وعده ناهار در رستوران های کیش در سال 1401 به کیفیت و فضای رستوران و امکانات آن بستگی دارد. با این حال، به طور متوسط برای صرف هر وعده غذا در رستوران های کیش باید بالای 200 هزار تومان هزینه کنید.

بهترین رستوران کیش از نظر شما کدام است؟

در این مقاله بهترین رستوران های کیش را با هم مرور کردیم. اگر شما هم قصد رزرو تور کیش را دارید، با استفاده از این مقاله رستوران های مورد علاقه خود در کیش را انتخاب کنید و با صرف غذا در آن روزی رویایی را برای خودتان رقم بزنید. حالا نوبت شماست! به ما و دیگر خوانندگان تریپ بگویید کدام رستوران کیش را تا به حال امتحان کرده اید و تجربه شما از صرف غذا در آن رستوران چگونه بوده است؟ انتخاب شما کدام رستوران کیش است؟ اگر مشتاقید بهترین رستوران های جاده چالوس را بشناسید، با ما همراه باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc