https://gateway.trip.ir/api/

۵ مکان دیدنی دنیا که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

۵ مکان دیدنی دنیا که برای دیدنشان وقت زیادی ندارید

جهانگردی برای بسیاری از ما رویایی است که در طول زندگیمان به دنبال تحقق بخشیدن به آن هستیم. با این حال، رویاهای ما سال به سال در برابر برخی از شرایط طبیعی به چالش کشیده می شوند، به این صورت که در سراسر جهان شاهد تغییر اکو سیستم ها و انقراض گونه های گیاهی و جانوری هستیم و شاید زمان زیادی برای دیدن این 5 مکان جذاب گردشگری جهان باقی نمانده باشد، سعی ما بر این است با آگاهی دادن به شما به رویایی که در سر دارید رنگ واقعیت بپوشانیم. خرید بلیط هواپیما از هر جا به هر جای دنیا در رزرواسیون آنلاین تریپ فراهم شده است، اگر رویای شما جهانگردی و دیدن مکانهای دیدنی در سر تا سر دنیا است ما راه را برای شما آسان میکنیم.

5 شهری که شاید تا چند وقت دیگر ناپدید شوند :

1- آلاسکا-آمریکا

آلاسکا-آمریکا

در رتبه نخست لیست ما شهر آلاسکا قرار میگیرد. آلاسکا بزرگترین ایالت کشور آمریکا است، اصلی ترین مشخصه این سرزمین رشته کوه ها، قله ها و یخچال های طبیعی آن است. این ایالت که در واقع شبه جزیره ای در قاره آمریکای شمالی است، در خود مرتفع ترین قله آمریکای شمالی یعنی کوه مک کینلی را جای داده است. آلاسکا دارای ۱۵ پارک ملی می باشد که هر کدام حکم یک گالری از تکامل طبیعی زمین را دارد. دیدن آیسبرگ‌ها (قطعات بزرگ یخی) و نهنگ‌ها از جاذبه‌های گردشگری آلاسکا است.

اما اخیرا به علت افزایش دما یخچال های این منطقه در حال آب شدن هستند به همین دلیل این مکان گردشگری را در رتبه اول قرار داده ایم، تصمیم خود را بگیرید زمان زیادی برای دیدن آلاسکا ندارید!

2- ماداگاسکار- جنوب شرقی آفریقا

ماداگاسکار- جنوب شرقی آفریقا

آیا می دانید ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان است؟ چقدر ناراحت کننده است که در این لیست قرار دارد. این کشور که به صورت جزیره ای، در اقیانوس هند و جنوب شرقی آفریقا واقع شده است، قربانی تغییرات اکوسیستم و همچنین قطع درختان توسط انسان ها شده است. اگر چه این مکان همچنان منحصر به فرد است ولی روند نابودی آن مشاهده می شود. شاید برای شما جالب باشد در سایت تریپ، حتی در ماداگاسکار هم میتوانید رزرو هتل آنلاین داشته باشید و با خیال راحت به سفر بروید.

3- دیواره بزرگ مرجانی- استرالیا

 دیواره بزرگ مرجانی- استرالیا

اگرنقشه جهان را باز کنید در قسمت شرقی کشور استرالیا شاهد مجموعه عظیمی از صخره های مرجانی خواهید بود که بزرگ‌ ترین مجموعه ی صخره‌های مرجانی در دنیا به حساب می آید و در سال ۱۹۸۱ در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌ است.

این تنوع زیستی فوق العاده زیبا تحت تاثیر عواملی نظیر توفان ها و افزایش مقدار ستاره‌های دریایی که غذای مرجان‌ها را می‌مکد در معرض خطر و نابودی جدی واقع شده است.

4- مالدیو-اقیانوس هند

مالدیو-اقیانوس هند

مجمع الجزایر مالدیو که دارای جزایر کوچک وبزرگی است، جاذبه گردشگری فوق العاده زیبایی در اقیانوس هند است، که به علت بالا رفتن سطح آب، خطر نابودی و زیر آب رفتن جزابر،مالدیو را تهدید می کند.

5- ونیز- ایتالیا

ونیز- ایتالیا

ونیز، این شهرِ بسیار دوست داشتنی کشور ایتالیا در معرض خطر غرق شدن قرار گرفته است. تغییرات جوی موجب شده است این کشور محبوب نیز در لیست ما قرار بگیرد، با توجه به اینکه پروازهای مستقیم از ایران معمولا به سمت شهرهای میلان (بلیط هواپیما میلان) و رم (بلیط هواپیما رم) صورت میگیرد به شما پیشنهاد میکنیم پس از بازدید از آن شهرها از طریق پرواز داخلی کشورِ ایتالیا به ونیز هم سفر کنید.

 پروازهای داخلیِ کشورهای خارجی را نیز میتوانید از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین تریپ خریداری نمایید.

منبع: wowtravel

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc