https://gateway.trip.ir/api/

هواپیمایی اتحاد | خدمت جدید پرستار در هواپیما

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

هواپیمایی اتحاد | خدمت جدید پرستار در هواپیما

برای برخی از افراد، ترس از پرواز ناشی از نگرانی های پزشکی است و معتقدند که  نمی توانند مراقبت هایی را که برای پرواز خود نیاز دارند، دریافت کنند و به همین دلیل از انجام پرواز خودداری می کنند.Etihad Airways در حال تلاش برای رفع نگرانی مسافران با شرایط موجود است که با ارائه دو سرویس جدید ارائه می شود. مرحله اول، پیش از سوار شدن، مسافرین گزینه ای برای ارزیابی توسط پزشکِ متخصصِ هواپیمایی اتحاد خواهند داشت و مجوز پرواز دریافت می کنند. سرویس دوم به صورت پرستار در پرواز می باشد که مسافران از زمان پرواز تا انتهای پرواز از خدمات پرستاران متخصص اتحاد ایرویز استفاده می کنند. سفر به امارات از هر زمان دیگری راحت تر شده است.


نادیا بستاکی، معاون رئیس خدمات پزشکی هواپیمایی اتحاد در بیانیه ای گفت: "اتحاد ایرویز خوشحال است که اولین شرکت هواپیمایی در منطقه برای ارائه این خدمات پزشکی جدید است و برای مهمانانی که در سفرشان نیازمند مراقبت های پزشکی هستند، آماده خواهد شد."

خدمات جدید پزشکی فقط برای مسافرانی که از امارات متحده عربی پرواز انجام میدهند در دسترس است و حداقل 1500 درهم امارات هزینه خواهند داشت.

این خدمت فقط برای کسانی است که از قبل مشکل پزشکی دارند و نیازمند خدمات پزشکی هستند و امکان پخش بیماری به داخل هواپیما وجود نداشته باشد.

برای درخواست ارزیابی توسط پزشکِ هواپیمایی اتحاد قبل از پرواز و یا خدمات پرستار در پرواز، را دانلود و پر کنید و آن را به آدرس ذکر شده در آن ارسال نمایید.

هواپیمایی اتحاد


منبع: matadornetwork.com

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc