https://gateway.trip.ir/api/

بوئینگ 777 قطر ایرویز

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

بوئینگ 777 قطر ایرویز

یکی از بهترین تجربه های سفر، لذت سفر با یک هواپیمای مدرن از یک برند معتبر می باشد. هنگام رزرو بلیط هواپیما به مقصدهای مختلف هواپیمایی قطری را مشاهده می کنید، ما در این پُست به بوئینگ 777 قطر ایرویز نگاهی داشته ایم.

بوئینگ 777 دارای 4 مدل می باشد و ظرفیت مسافری 314 تا 450 نفر را دارد. ارابه‌های فرود بوئینگ ۷۷۷ بزرگ‌ ترین ارابه‌های فرودی هستند که تاکنون در یک هواپیمای مسافربری به کار رفته‌است، ارابه های فرود این هواپیما هر کدام دارای 6 چرخ می باشند.

بوئینگ 777 مجهز به قدرتمند ترین و بزرگ‌ ترین موتورهای توربوفن دار در بین هواپیماهای تجاری است.

فرست کلاس و بیزینس کلاس | 9 کار عجیب که می توانید انجام دهید

بوئینگ 777 قطر ایرویز

یک دنیا راحتی

کابین Boeing 777 قطر ایرویز بزرگ، با سقف بلند و نور طبیعی فروان است. صندلی های راحت هواپیمایی قطری در کنار ناهارخوری لذت بخش و خدمه ی منتخب و برتر که جوایز متعددی گرفته اند به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که با احساس راحتی به مقصد خود می رسید.

بوئینگ 777

کلاس اکونومی

خدمات کلاس تجاری هواپیمایی قطری به شما اجازه می دهد تا احساس راحتی داشته باشید. قسمتی که بار دستی مسافر قرار می گیرد به طوری طراحی شده است که شما احساس بدی نداشته باشید از مقدار ارتفاع آزاد بالای سرتان و این خیلی لذت بخش خواهد بود.

بوئینگ 777

کلاس بیزینس

قطر ایرویز در سال 2018 از طرف Skytrax برنده بهترین کلاس بیزینس هواپیماهای جهان شد. 

پیکربندی صندلی 2-2-2 در کابین کلاس بیزینس شامل صندلی هایی با ابعاد گسترده ای می شود که 180 درجه می چرخند و به تخت های مسطح به طور کامل در می آیند. صندلی ها همچنین دارای تنظیم ماساژ با کنترل دقیق برای راحتی شما هستند.  

بالش های بزرگ و ملحفه های سفارشی راحت و سبک که توسط شرکت White و مجموعه  لوکس Bric تولید شده نیز در طول شبانه روز در دسترس است.  

غذا در بوئینگ 777

کترینگ

وعده غذایی در پروازهای قطر ایرویز با مواد تازه و کیفیت بالا آماده می شود و مسافران انتخاب گسترده ای از وعده های غذایی ویژه برای تامین نیازهای مختلف رژیم غذایی دارند. همچنین در طول پرواز نیز انواع  نوشیدنی ها ارائه می شود.

بوئینگ 777

Oryx سرگرمی در پرواز

با سیستم Oryx One در پرواز تا 4000 گزینه سرگرم کننده را می توانید انتخاب کنید، از جمله آخرین فیلم های پرفروش، سریال های تلویزیون بین المللی، موسیقی، بازی ها و چیزهای زیاد دیگر. هچنین برای بچه ها یک کانال مسافرتی اختصاصی ایجاد شده که با فیلم ، موسیقی و بازی های سرگرم کننده بچه ها لذت ببرند.

رزرو بلیط هواپیما قطرایرویز

منبع: qatarairways

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc