https://gateway.trip.ir/api/

هیجان انگیزترین سیرک ها در جهان

به روز رسانی: 16 مهر ، 1399 جاذبه های گردشگری

هیجان انگیزترین سیرک ها در جهان

اگر قصد سفر دارید و شهری که به اونجا سفر میکنید یکی از این سیرک ها را داشت پیشنهاد میکنم حتما به این سیرک ها سر بزنید،تجربه فوق العاده ای براتون خواهد بود.
جالبه بدونید رومیان اولین کسانی بودند که واژه سیرک را به کار بردند در آن زمان به محوطه وسیعی که محل نمایش‌های مهیجی همچون اسب دوانی،آکروبات ، مسابقه ارابه رانی و کشتی بود سیرک گفته می‌شد،نوع جدید سیرک از سدهٔ ۱۷۰۰ میلادی آغاز به کار کرد و در ان از شعبده باز، دلقک،آکروبات باز و همه نوع حیوان رام شده و حتی شیر و خرس هم استفاده می‌شود.

شما در هر زمان و هر مکان میتونید بلیط هواپیما و بلیط هتل رو به هر مقصدی که میخواهید از طریق سایت trip.ir رزرو کنید.

در زیر بهترین سیرک ها برای شما لیست شده اند امیدواریم از نزدیک شاهد تماشای این سیرک های فوق العاده جذاب باشید.

سیرک وارگاس

این سیرک در ایالات متحده آمریکا ، در کالیفرنیا می باشد.Clifford E. Vargas در سال 1969 این سیرک را تشکیل داد و این سیرک هم اکنون از نادرترین سیرک ها است که در چادر برگزار می شود.

سیرک آفتاب

این سیرک در کانادا در بخش کبک و مونترال می باشد.این سیرک بزرگترین سیرک جهان است و بخش های آن حرکاتی از مجموع سیرک های جهان می باشد.هم اکنون این سیرک در لاس وگاس ، نیویورک ، اورلاندو برنامه دارد.انقدر این سیرک معروف و جذاب می باشد و انقدر صحنه های زیبا دارد که شما تصورش را هم نمی توانید بکنید.این سیرک جوایز متعددی را برای نمایشهای جذابش دریافت کرده است و با ارائهٔ تعریفی جدید از سیرک و ارتقای مفهوم سرگرمی به سطوح بالاتری از خلاقیت و کیفیت موفق شده است دوستداران فراوانی در سراسر دنیا برای خود به دست آورد.

سیرک Medrano

این سیرک در فرانسه در شهر پاریس می باشد.سیرک Medrano دارای جایگاه فرهنگی در فرانسه می باشد و به عنوان یک مکان سرگرمی در پاریس شناخته می شود.

سیرک  Krone

در سال 1905در مونیخ آلمان توسط Carl Krone تشکیل شد و یکی از بزرگترین سیرک ها در اروپا می باشد.

سیرک Oz

سیرک اوز در سال 1978 در ملبورن استرالیا متولد شد. در 40 سال اخیر، این شرکت نمایشهای فوق العاده ای را ارائه کرده است و با موفقیت در سراسر جهان به نمایش گذاشته است. از امارات متحده عربی به نیویورک تا جنگل های بارانی آمریکای جنوبی، Circus Oz نمایش خود را به اجرا درآورده است و به بیش از 27 کشور در سراسر پنج قاره سفر کرده است و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. نمایش «سیرک اوز» تمام سیرک های انسانی را برای همه سنین نشان می دهد. جشن ارواح ، طنز باور نکردنی، موسیقی زنده ، Circus Oz سخاوت و تنوع استرالیا و شجاعت شکست مرگ و عادل بودن را به نمایش می گذارد.

سیرک Cirkör

پروژه این سیرک زمانی شروع شد که خانم Tilde Björfors وهنرمندان دیگر به پاریس رفتند و عاشق امکانات سیرک معاصر شدند.آنها تصمیم گرفتند از رویا پردازی های بزرگ و کوچک زندگی دست بردارند و به جای آن همه تلاش خود را به واقعیت بخشیدن به رویاهای خود به کار ببندند.بیست سال بعد بیش از 2 میلیون نفر از نمایش سیرک Cirkör بازدید کردند.چهارصد هزار کودک و نوجوان با سیرک معاصر آموزش دیده شدند.سیرک در حال حاضر یک نمایش هنری در سوئد به حساب می آید.شما سیرک را در همه جا پیدا خواهید کرد، از مدرسه و دانشگاه تا خانه سالمندان.

سیرک Cirkör همچنان به فکر واقعیت بخشیدن به رویاهای بزرگ است!

سیرک مسکو

سیرک مسکو یک تجربه جادویی و فوق العاده برای افراد مختلفی است که می خواهند با هم شاهد اقدامات فوق العاده باور نکردنی باشند.

سیرک Circuba

این سیرک ملی کوبایی در سال 1968 تاسیس شد.

سیرک شانگهای

در طول اقامت خود در شانگهای از سیرک جذاب شانگهای لذت ببرید.ترکیبی جذاب از تاریخ چینی،هنرهای رزمی،جلو های ویژه باورنکردنی می باشد و همچنین از موسیقی زنده همراه با آن لذت ببرید.

جهت رزرو ارزانترین بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت trip.ir و برای رزرو بلیط سیرک به سایت سیرک مربوطه مراجعه نمایید.

منبع: web/historyofcircus

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc