https://gateway.trip.ir/api/

آیا اکسپو 2020 دبی بخاطر کرونا کنسل میشود؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

آیا اکسپو 2020 دبی بخاطر کرونا کنسل میشود؟

اکسپو یک نمایشگاه جهانی است که هر چند سال یکبار در یک کشور برگزار میشود. میزبانی سال 2020 به عهده امارات متحده عربی است و در شهر دبی برگزار میشود. اما این نمایشگاه که قرار است در اکتبر 2020 برگزار شود و برای کشور برگزار کننده به علت منافعی که به همراه خود می آورد مهم و با ارزش است، ممکن است به علت ویروس کرونا کنسل شود، البته این احتمالی است که برگزار کننده های آن به تازگی از آن صحبت کرده اند.

در چند پست قبل در خصوص کنسل شدن نمایشگاه ITB 2020 به علت ویروس کرونا صحبت کردیمف نمایشگاه گردشگری ITB نیز یکی از نمایشگاه هایی بود که قرار بود در مارچ 2020 برگزار شود ولی به علت کرونا ویروس کنسل شد و حالا برگزار کننده های نمایشگاه جهانی اکسپو از احتمال کنسل شدن این نمایشگاه نیز خبر داده اند.

درست است که در زمان نگارش این متن و اعلام خبر، زمان نسبتاً زیادی تا این نمایشگاه مانده است و زود است برای تصمیم گرفتن در خصوص رزرو بلیط هواپیما دبی و یا رزرو تور دبی، اما همانطور که پیشتر اعلام شد، تاثیرات مخرب ویروس کرونا بر صنعت بسیار بزرگ گردشگری تا سال 2021 باقی خواهد ماند و این جای تاسف بسیاری دارد.

دبی

مسئولین نمایشگاه اکسپو دبی اعلام کرده اند که امیدوارند تاثیرات این ویروس تا زمان نمایشگاه که از 20 اکتبر 2020 تا 10 آوریل 2020 است از بین برود، اما سلامت میزبانان و مهمانان این رویداد جهانی از همه چیز مهمتر است و در صورت بهبود نیافتن شرایط، حتماً این نمایشگاه کنسل خواهد شد.

لازم است یادآور شویم که میزبانی این رویداد جهانی از اهمیت بسیار بالایی برای دبی برخوردار است چون علاوه بر سودآوری بسیار زیاد آن، باعث شهرت جهانی آن به صورت خیلی خاص خواهد شد. همچنین دبی در حال ساخت یک نمایشگاه بسیار مجهز برای اکسپو است و هزینه های زیادی برای آن انچام داده است و کنسل شدن آن میتواند خسارت هایی برای این شهر داشته باشد.

در صورت برقرار بودن اکسپو دبی، 192 کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد و احتمال میرود حدود 25 میلیون نفر از آن بازدید داشته باشند، به همین علت افراد برای رزرو هتل دبی زودتر از همیشه اقدام میکنند تا در بهترین هتل های این شهر اقامت داشته باشند.

این نمایشگاه بزرگترین و با عظمت ترین اتفاقی است که قرار است دبی شاهد آن باشد و مهمان نوازی آنها در این رویداد مشاهده خواهد شد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc