https://gateway.trip.ir/api/

بزرگترین شرکت کرایه خودرو دنیا به نزدیکی ایران رسید!

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

بزرگترین شرکت کرایه خودرو دنیا به نزدیکی ایران رسید!

کرایه خودرو به خصوص در سفرهای تجاری اهمیت زیادی دارد، به همین علت یکی از کشورهای نزدیک ایران همکاری خود را با بزرگترین رنت کار جهان آغاز کرد تا به یکی از نیازهای این بخش از گردشگری منطقه آسیا پاسخ دهد.

بزرگترین شرکت اجاره اتومبیل جهان که Enterprise میباشد فعالیت خود را از طریق همکاری با عمان گسترش داده است. این معامله باعث شد تا برندهای Enterprise Rent-A-Car ، National Car Rental و Alamo Rent A Car را به کشور عمان وارد شوند و افرادی که برای بلیط هواپیما میگیرند میتوانند در همان فرودگاه عمان از رنت کار استفاده کنند.

این شرکت در سال 1992 توسط آقای عامر حامد آل سلیمانی تأسیس شد و به یک تجارت بزرگ تبدیل شد که بخش های مختلفی از صنعت گردشگری را در بر می گیرد. PPD به بخش اوقات فراغت و جهانگردی و ارائه اجاره وسایل نقلیه کار خود را گسترش داد.

 شما میتوانید از این پس و در شرایط عادی سفر، بعد اینکه بلیط هواپیما مسقط رزرو کردید، در فرودگاه های مسقط و یا سلاله و دوقم فعالیت آنها را مشاهده کنید.

کرایه خودرو

بهتر است بدانید احتمال اینکه فعالیت شرکت بسیار بزرگ اینتر پرایز در منطقه آسیا و خاورمیانه گسترش یابد وجود دارد و به احتمال زیاد در حوزه خلیج فارس، در کشورهای درآمد زا و توریستی مثل عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، کویت و اردن بیشتر دیده خواهد شد.

مسافرانی که از خدمات این شرکت های بزرگ و بین المللی در کشورعمان و به خصوص شهر مسقط استفاده می کنند، در برخی از برنامه های جهانی آنها نیز سود خواهند برد.

معاون حقوقی اینتر پرایز عنوان کرده است که از همکاری با شرکت عمانی خرسند است و احتمال همکاری های بیشتر نیز وجود دارد.

عمان

عمان که در بخش پایینی خلیج فارس قرار دارد، یک بازار بزرگ و در حال توسعه هم برای مسافرین تجاری و هم برای گردشگرانی است که برای تفریح به این منطقه سفر میکنند.در بسیاری از نقاط جهان از جمله عمان گردشگران علاقه دارند تا اگر بخواهند خودرو کرایه کنند حتماً از شرکت های شناخته شده و معروف باشد تا از آخرین نوآوری ها استفاده کنند و خدمات خوب را نیز دریافت کنند. عمان نیز به پایتخی شهر توریستی مسقط، یکی از همین مقصدها است که درخواست اجاره خودرو در آن بالاست و از آنجا که مسئولان آن به فکر نیازهای مسافران و گردشگران هستند با شرکت بزرگ اجاره خودرو وارد مذاکره شدند و پای آن را به منطقه جنوب آسیا و خاورمیانه باز کردند.

مدیر عاملان گردشگری عمان از این حرکت بسیار خرسند هستند و میدانند که این کار چقدر بر رضایت گردشگران و تجربه سفر آنها تاثیر گذار است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc