https://gateway.trip.ir/api/

اهمیت سفرهای گذشته مسافر در گرفتن ویزای شینگن

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

اهمیت سفرهای گذشته مسافر در گرفتن ویزای شینگن

از اهمیت سابقه سفر در دریافت ویزای شینگن اطلاع دارید؟ آیا میدانید کدام کشورها برای سفر در اولویت هستند. این موضوع را در این پست از بلاگ تریپ بخوانید.

سابقه سفر با اخذ ویزای شینگن به صورت مستقییم در ارتباط هستند، به طوری که اگر این مورد را در پرونده خود نداشته باشید به احتمال بسیار بالا ریجکت خواهید شد، البته این موضوع درویزاهای توریستی بدون دعوتنامه از اهمیت بالایی برخوردار است ولی تاثیر آن برای ویزای کاری و تحصیلی کمتر است.

سابقه سفر برای دریافت ویزا

منظور از سابقه سفر یا همان تراول هیستوری این است که فرد درخواست کننده ویزا، به کدام کشورها سفر کرده است، و در اینجا منظور کشورهایی است که مهر ویزا بر روی پاسپورت مسافر زده شده است.

یکی از موضوعاتی که در سال های گذشته مشاهده کرده ایم این بوده است که افراد برای نمونه با خرید بلیط لحظه آخری استانبول که قیمت آن پایین بوده است و یا سایر شهرهای کشورهای همسایه، سعی کرده اند تا سابقه سفر خود را بالا ببرند، اما این گونه سفرها تقریباً بی ارزش هستند و اهمیت آنها کم شمرده میشود.

برای اینکه سابقه سفر خود را خوب و زیاد کنید، باید به کشورهایی سفر کنید که مهم هستند و ویزای آنها اهمیت دارد، سه موردی که ما حتماً به مسافران برای سفر و گرفتن ویزا و بلیط هواپیما توصیه میکنیم، کشورهای روسیه، ژاپن و استرالیا هستند. 

اگر به مالزی، تایلند و اکراین سفر کنید نیز خوب است ولی اولویت همان کشورهایی است که در بالا به آن اشاره داشتیم.

وقت خود را برای سفر به شهرهای توریستی ارزان قیمت تلف نکنید، همچنین توجه داشته باشید که سفر به کشورهای جنگ زده نیز میتواند اثرات خیلی بدی برای دریافت ویزا داشته باشد.

امیدواریم با بیشتر کردن سفرهای خود در زمان مناسب، به فکر سفر به کشورهای اروپایی باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc