https://gateway.trip.ir/api/

6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

6 نکته که قبل از بستن چمدان و سفر به تایلند باید بدانید

اگر علاقه دارید به تایلند سفر کنید بهتر است قبل از هر چیز این 6 مورد را که در ادامه برای شما آورده ایم به دقت بخوانید. رعایت این موارد باعث خواهد شد تا شما در تایلند و پایتخت آن یعنی شهر بانکوک بتوانید تجربه عالی و لذت بخش سفر را تجربه کنید. تایلند یکی از مقاصد برتر جنوب شرق آسیا به شمار میرود. مردم از سراسر جهان بلیط هواپیما رزرو میکنند تا از شهرهای معروف این کشور از جمله بانکوک و پوکت دیدن کنند و همچنین از غذاهای خوشمزه تایلندی میل کنند و حیات وحش تایلند را از نزدیک لمس کنند. گرفتن ویزای تایلند کار زیاد سختی نیست و برای این کار میتوانید با تریپ تماس بگیرید. وقتی ویزای شما حاضر شد میتوانید به این کشور پرواز کنید و لحظات به یاد ماندنی را در این کشور ثبت کنید، اما قبل از هر چیز لازم است نکاتی را که در ادامه ی این پست از بلاگ تریپ برای شما آورده ایم را به خوبی در کشور تایلند رعایت کنید تا دچار مشکل نشوید و بهترین ها در سفر برای شما و همراهانتان رقم بخورد. با تریپ همراه باشید.

تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند

محدودیتی برای سفر به تایلند در طول سال وجود ندارد و در هر زمان که تصمیم به رزرو بلیط هواپیما بانکوک بگیرید میتوانید آن را به صوت آنلاین رزرو کنید، اما برای داشتن حس خوب سفر بهتر است حواستان به باران های موسمی و هوای شرجی برخی از ایام سال باشد. از ماه ژوئیه تا اکتبر بارندگی در این منطقه زیاد است. بهترین زمان سفر نیز ماه های بین دسامبر تا آوریل عنوان شده است، یعنی تقریباً از آذر تا اردیبهشت میتوانید تجربه خوب سفر را در این منطقه داشته باشید.

آب و هوای تایلند

این کشور دارای آب و هوای استوایی است. عموماً در بیشتر ماه های سال آب و هوای گرم در این منطقه حکمفرما است. اگر بلیط هواپیما پوکت رزرو میکنید بهتر است بدانید نسیم دلنوازی در جزایر این کشور می وزد. همچنین لازم است یک بارانی یا چتر در کیف خود داشته باشید تا اگر باران های رگباری شروع شدند بتوانید خودتان را از خیس شدن در امان نگه دارید.

واحد پول تایلند

نام واحد پول کشور تایلند " بات " میباشد. اصولاً ارز نرخ یکسانی ندارد اما ارز این کشور به طور کلی در طول سال نوسان زیادی ندارد. دستگاه های خود پرداز در همه جای کشور پیدا میشوند. همیشه سعی کنید ارز محلی همراه خود داشته باشید و از دلار و یورو در این منطقه استفاده نکنید چون جامعه محلی از ای کار خوششان نمی آید و ترجیح میدهند با بات معامله کنند.

پوشش در تایلند

اگر به معابد میروید پوشش را رعایت کنید ولی در جاهای مختلف شهر محدودیتی برای پوشش وجود ندارد. یکی از مواردی که بهتر است بدانید این است که مردم این کشور اعتقاد دارند باید کفش شما را قبل از ورود به خانه، مغازه و حتی رستوران از پا دربیاورند و اگر از شما چنین چیزی خواستند به آنها احترام بگذارید.

شب های تایلند

یکی از چیزهایی که باعث شده است جوانان به این کشور علاقه مند شود تفریحات شبانه آن از جمله بازدید از فروشگاه های اطراف دریا است که به علت آ«که در صبح هوا بسیار گرم است در شب میتوان از آنها بازدید کرد و خود این موضوع یکی از دلایل رزرو بلیط هواپیما برای این مقصد گردشگری است.

ماساژ تایلندی

اگر به تایلند رفتید حتماً ماساژ تایلندی را امتحان کنید چون سفر به این کشور، بدون انجام ماساژ ناقص است! عمده نراکز ماساژ این کشور در شهر بانکوک هستند ولی در سایر شهرها نیز مراکز ماساژ پیدا میشود. ماساژ دادن تایلندی ها در جهان مشهور است و خود آن نیز یکی از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار میرود به طوری که به عنوان درمان از آن یاد میشود و استرس و اضطراب را از شما دور میکند.

امیدواریم این راهنمایی ها برای شما مفید واقع شود و در سفر خود به این کشور زیبا، نهایت لذت را ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید. در هر زمان که نیاز به راهنمایی و یا رزرو پرواز، هتل و یا تور را داشتید میتوانید با ما در شرکت تریپ تماس بگیرید تا از بهترین خدمات سفر به تایلند استفاده نمایید و فراموش نکنید که قبل از سفر به این کشور حتماً باید ویزا تهیه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc