https://gateway.trip.ir/api/

در ماه فوریه ماه عشاق سفر به کدام کشور بهتر است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

در ماه فوریه ماه عشاق سفر به کدام کشور بهتر است؟

اگر اهل سفر به کشورهای خارجی هستید ماه فوریه را از دست ندهید، فوریه یکی از بهترین زمانها برای سفر به کشوری است که در اینجا به شما معرفی میکنیم. اگر ویزای شینگن دارید و یا شرایط دریافت آن را دارید، با توجه به اینکه در 14 فوریه، روز جهانی عشاق قرار دارد به شما در اینجا یک پیشنهاد عاشقانه داریم. در همه جای دنیا عشق را میشود تجربه کرد و جاهای عاشقانه مختلفی نیز در جهان وجود دارد که برای هر کدام از آن مسیرها میتوانید برنامه ریزی داشته باشید و به راحتی با رزرو بلیط هواپیما و هتل به آنجا سفر کنید. اما شهری خارجی که در اینجا قصد داریم به شما معرفی کنیم، چیزی فراتر از یک رستوران عاشقانه و یا یک مکان عاشقانه در خود جای داده است، این شهر اساساً از پایه عشق ساخته شده است و هر کجای آن که قدم میگذارید حس خوب و زیبایی را میتوانید درک کنید. با تریپ همراه باشید تا با این شهر بیش از پیش آشنا شوید.

سفر به پاریس در ماه فوریه

وقتی صحبت از سفر به یک کشور اروپایی در زمستان به میان می آید شاید تصور هر شخصی سرما باشد و کمتر به رویدادهای خاص فکر کنید! اما در فرانسه و به خصوص در شهر پاریس که به شهر عشاق نیز معروف است، زمان مناسبی برای سفرهای ماه عسل و یا سالگرد ازدواج است. اگر قصد گذراندن یکی از بی نظیرترین سفرهایتان را در ماه فوریه و در روز ولنتاین دارید، بهتر است همین حالا بلیط هواپیما پاریس رزرو کنید و در روز 14 فوریه در این شهر دوست داشتنی باشید.

پاریس پل معروف و همچنین دیوار معروفی در این خصوص دارد که هم جلوه عکاسی قشنگی دارد و هم برای به یادگار گذاشتن و ثبت لحظه ها بسیار جای خاص و رمانتیکی است. 

آب و هوای پاریس در فوریه

معمولاً درجه دما این ماه در شهر پاریس در بیشترین حالت 15 درجه سانتیگراد و در کمترین حالت منفی 2 درجه میباشد. یعنی تقریباً چیزی که در تهران هم در همین ماه وجود دارد. پس آنقدر سرمای زیادی که در خصوص سفر زمستانی به اروپا تصور میکنید در این شهر وجود ندارد.

جاذبه های گردشگری پاریس

همانطور که میدانید مهمترین جاذبه گردشگری این شهر که موجب میشود افرادی زیادی از سراسر جهان بلیط هواپیما رزرو کنند برج ایفل است. همچنین خیابان شانزه لیزه است که علاوه بر فروشگاه مد و لباس، کافه ها و شیرینی فروشی های معروفی نیز دارد.

دیزنی لند پاریس نیز از جمله جاذبه هایی است که نمیتوان از آن به سادگی گذشت و حتی در برخی از مواقع در جشنواره هایی که برگزار میشود خود این اثر دلیل بسیار مهمی برای سفر کردن به پاریس میشود.

اگر توانستید خود را در روز ولنتاین به پاریس برسانید از دیوار عشق دیدن کنید و در آنجا عکس یادگاری بگیرید، بر روی این دیوار آبی رنگ به اکثر زیان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی جمله دوستت دارم نوشته شده است.

پاریس

از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر میتوان به طاق پیروزی، موزه لوور، کلیسای نوتردام، پانتئون و موزه ارسی اشاره کرد. اگر قصد رزرو تور لحظه آخری را دارید میتوانید از طریق تریپ از آخرین تورهای آفری مطلع شوید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc