https://gateway.trip.ir/api/

چرا ایتالیا برای گیاهخواران جذاب است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چرا ایتالیا برای گیاهخواران جذاب است؟

وگان ها و گیاهخواران برای سفر به ایتالیا هیچ نگرانی ندارند چون ایتالیا جایی است که به این اشخاص احترام زیادی گذاشته میشود. افراد به چند دلیل تصمیم میگیرند تا گیاه خوار شوند ولی اصلی ترین دلیل آن را میتوان حمایت از حیوانات عنوان کرد، این دسته از افراد به حیوانات احترام میگذارند و آنها را به چشم یک خوراک برای انسان ها نگاه نمیکنند. این کار باعث میشود نسل بشر از تاثیرات و بیماریهایی که از حیوانات به انسان ها منتقل میشود مصون بماند. علاوه بر این موضوعات این دسته از افراد معمولاً پوست جوان تری خواهند داشت و شاداب تر زندگی میکنند. سفر مخصوص گیاهخواران هر سال در حال رشد چشمگیری است و این موضوع در کشورهای مختلف رو به گسترش است. با تعداد زیاد گیاهخواران برای آنها مقاصد خاصی جذاب تر از قبل میشود و در این میان ایتالیا و شهرهای آن را میتوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری وگان ها معرفی کرد. ایرانیان زیادی نیز وگان هستند و دوست دارند بعد از گرفتن ویزای شینگن به پایتخت و سایر شهرهای ایتالیا بلیط هواپیما رزرو کنند و یک سفرجذاب را تجربه کنند. دراین پست از بلاگ تریپ با شهرهای محبوب ایتالیا برای وگان ها آشنا شوید.

ایتالیا برای گیاهخواران جذاب است زیرا پایه غذاهای آنها گیاهی است، ضمن آنکه غذاهای گوشتی که در این کشور طبخ میشود را میتوان به راحتی با گیاه جایگزین کرد و به طور مثال به جای گوشت در غذاها به سرآشپز پیشنهاد استفاده از قارچ را داد و به این ترتیب حتی غذاهای خاص آنها را هم میتوان به صورت کاملاً گیاهی مصرف کرد. تمام آشپزها و رستوران های معروف ایتالیا این قابلیت را برای مسافران در نظر میگیرند و به همین دلیل است که مقصد گردشگری محبوب وگان ها معرفی شده است.

ونیز

بعد از اینکه اقدام به رزرو بلیط هواپیما کردید و به شهر ونیز وارد شدید، اگر به بخش بازار محلی این شهر روی آب بروید انواع و اقسام گیاهان تازه را مشاهده میکنید. رستوران La Tecia Vegana اولین و معروف ترین رستوران این شهر برای وگان ها است و غذاهای ارگانیک مخصوص گیاهخوارن در این رستوران، با کیفیت بالا ارائه میشود. در خصوص طراحی این رستوران نیز سعی شده است از المان های قدیمی در ساختار آن استفاده شود.

فلورانس

اگر به ایتالیا سفر میکنید فراموش نکنید که از شهر فلورانس بازدید کنید، در واقع بهترین راه برای ورود به این شهر برای ایرانی ها، ابتدا رزرو بلیط هواپیما میلان و سپس بعد از اینکه از میلان بازدید کردید میتوانید با استفاده از قطارهای سریع السیر به فلورانس بروید.

در نزدیکی ایستگاه قطاری که پیاده میشوید رستورانی با عنوان Mercato Centrale وجود دارد که درمیا گیاهخواران از محبوبیت زیادی برخوردار است. در اینجا هر غذای ارگانیکی که نیاز داشته باشید وجود دارد و همه پرسنل با لبخند از شما میزبانی میکنند. مطمئن باشید در سفر به فلورانس ای یک تجربه عالی برای شما به عنوان یک مسافر خواهد بود.

فلورانس جایی است که کیسای معروف سانتا ماریا در این شهر قرار گرفته اسست و حتی یک روز کامل هم برای بازدید کامل این کلیسا وقت باز هم کم خواهید داشت! با ورود به کلیسای سانتا ماریا مجذوب معماری حیرت انگیز آن خواهید شد.

رم

در این لیست به پایتخت کشور ایتالیا یعنی شهر رم میرسیم. جالب است بدانید ساختمان مرکزی سازمان غذا و کشاورزی که از آن با عنوان فائو یاد میشود در شهر رم ایتالیا قرار گرفته است. همچنین این شهر با جمعیت حدود 3 میلیون نفری به عنوان پرجمعیت ترین شهر کشور ایتالیا شناخته میشود. از مشهورترین جاذبه های گردشگری رم نیز میتوان کولوسئوم را نام برد که حتماً تصویر آن را بارها و بارها در پوسترها و حتی فیلم ها دیده اید.

نکته دیگری که درباره رم بهتر است بدانید این است که این شهر به عنوان یکی از مهم ترین پایتخت های مد و فشن در جهان شناخته میشود.

در کافه رستوران Rifugio Romano که با سبک کلاسیک ساخته شده است منویی که در اختیار وگان ها قرار میگیرد شامل غذاهای مختلفی است که از بین آنها میتوانید انتخاب کنید و دستتان در چشیدن طعم های مختلف و خاص ایتالیایی باز خواهد بود.

از دیگر رستوران های معروف برای وگان ها در این شهر میتوان از il Margutta نام برد که به واسطه باغچه و مزرعه ای که در نزدیکی رستوران خود دارد تمام گیاهان به صورت ارگانیک رشد پیدا میکنند و سپس در تازه ترین حالت ممکن برای شما طبخ و یا به صورت خام در تحت عنوان بشقاب گیاهی برای شما سرو میشود.

در واقع با رزرو بلیط هواپیما رم و سفر به این شهر جذاب علاوه بر بازدید از مراکز گردشگری با معماری فوق العاده زیبای آن، این فرصت را خواهید داشت تا از بهترین غذاهای ویژه وگان ها استفاده نمایید و سفر ویژه گیاهخواری را در بهترین حالت ممکن تجربه نمایید. تریپ همیشه راهنمای شما در سفرهایتان است و در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید با ما در تماس باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc