https://gateway.trip.ir/api/

ایرانیان در نوروز بیشتر به کدام کشورها سفر میکنند؟

به روز رسانی: 05 دی ، 1402 دانستنی های سفر

ایرانیان در نوروز بیشتر به کدام کشورها سفر میکنند؟

برای افرادی که قصد سفر نوروزی به کشورهای خارجی را دارند آمار مربوط به رزرو بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف خارجی در ایام نوروز میتواند جالب باشد. در نوروز 99 شاهد آن هستیم که رزرو بلیط هواپیما برای مسیرهای شرقی ایران کاهش یافته و روند افزایش را در کشورهای غرب شاهد هستیم. همچنین نسبت به سال گذشته با توجه به اینکه هزینه ها افزایش پیدا کرده است و سطح اقتصادی جامعه روند کاهشی داشته است و همچنین به علت سخت گیری های ویزای شینگن، افرادی برای اروپا اقدام کرده اند که سابقه سفر زیادی به کشورهای مختلف داشته اند. در این میان 3 شهر از 3 کشور بیش از پیش در خصوص سفر در ایام نوروز به وضوح رشد چشم گیری در رزرو بلیط هواپیمای این مسیرها رخ داده است. در ادامه با تریپ همراه باشید تا با این 3 شهر برای برنامه ریزی تور نوروز 99 آشنا شوید.

تور تفلیس نوروز 99

تفلیس

تفلیس تا قبل از شروع نوروز به علت سرمای زیاد کمتر مورد استقبال گردشگران واقع میشود، دوران طلایی سفر به تفلیس برای افرادی که قصد رزرو بلیط هواپیما تفلیس را دارند از اواسط مارچ که تقریباً اواخر اسفند است، شروع میشود. به علت اینکه کشور گرجستان نیز آیین نوروز را گرامی میدارد، بنابراین استقبال مسافران ایرانی از این مقصد نسبت به سایر کشورها کمی بیشتر است. 

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و دریاچه، هوای بسیار تمیز، کلیساها، بناهای تاریخی، پارک ها، موزه ها و پارک آبی تنها بخش کوچکی از دیدنی های این شهر است که در تور نوروز 99 میتوانید آن را در لیست بازدیدهای خود قرار دهید. اگر در خصوص رزرو تور تفلیس نوروز 99 راهنمایی خواستید میتوانید با تریپ تماس بگیرید.

تور استانبول نوروز 99

استانبول

استانبول یکی دیگر از شهرهایی است که در نوروز استقبال زیادی از آن میشود و دوست داران این شهر جذاب در کشور ترکیه با رزرو بلیط هواپیما استانبول به این شهر سفر میکنند تا از جاذبه های گردشگری این شهر از جمله خیابان معروف و دوست داشتنی استقلال، میدان تکسیم، برج گالاتا، مسجد آبی، تنگه بسفر و مراکز خرید معروف این شهر بازدید کنند.

اگرچه این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که استانبول در هر چهار فصل سال میزبان گردشگران ایرانی است و هر کدام از ماه های سال در این شهر میتوان لذت برد، اما چیزی که باعث میشود در رتبه های نخست سفرهای نوروزی باشد، تعطیلات ایام نوروز است که فرصت سفر را به همه افراد میدهد. اگر قصد سفر به استانبول در نوروز 99 را دارید بهتر است زودتر اقدام کنید، هر چه دیرتر اقدام کیند هم هزینه ها بالاتر میرود و هم هتل های خوب پر خواهند شد.

استانبول یک بازار ادویه دارد که شهرت جهانی یافته است، علاوه بر آن بازار بزرگ آن نیز قابل توجه است و از ارزش بالایی برای گردشگری برخوردار است. اگر به استانبول سفر کردید بازدید از این بازارها را فراموش نکنید.

تور ایروان نوروز 99

ایروان

کشور ارمنستان یک پایتخت فوق العاده زیبا به نام ایروان دارد که در دل طبیعتی فوق العاده زیبا قرار گرفته است، اگر هوا مناسب باشد در ایام نوروز دیدن شکوفه های درختان در طبیعت بی نظیر این شهر واقعاً دیدنی و حیرت انگیز است. اگر قصد سفر در ایام نوروز 99 را دارید انتخاب شهر ایروان میتواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد و بهتر است همراه تور سفر کنید و یا نسبت به رزرو بلیط هواپیما ایروان به صورت آنلاین از سایت تریپ اقدام کنید.

از مهمترین جاذبه های گردشگری ایروان میتوان به کلیسای معروف آن اشاره کرد. همچنین میدان جمهوری، خانه اپرا، میدان آزادی، پارک مجسمه، بازار سرپوشیده و پارک عشاق از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc