https://gateway.trip.ir/api/

سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

سه تور و مقصد هیجان انگیز داخلی برای نوروز 1399

برای افرادی که در ایام نوروز قصد سفر و تفریح در شهرهای داخل کشور را دارند در اینجا 3 تور هیجان انگیز و جذاب را معرفی کرده ایم. هدف از سفر کردن گاهی پر کردن اوقات فراغت است و گاهی نیز برای لذت و تفریح که این دو هر کدام تور با ویژگی های خود را لازم دارد. در ایام نوروز همه شهرهای ایران میزبان مسافران نوروزی است ولی در این میان از برخی شهرها به واسطه آب و هوای عالی نسبت به سایر شهرها استقبال بیشتری میشود. اگر به آمار رزرو بلیط هواپیمای داخلی در ایام نوروز در سال های گذشته نگاهی بیندازیم خواهیم دید که بیشترین رزروها مربوط به شهرهای کیش، مشهد، شیراز، اصفهان و بندرعباس بوده است. اگر شما در حال برنامه ریزی برای خرید تور داخلی هستید، کدام مقصد را انتخاب میکنید؟ در ادامه با تریپ همراه باشید تا با 3 مقصد پرطرفدار نوروز آشنا شوید.

تور کیش نوروز 99

کیش

از اواخر ماه فروردین آب و هوای کیش به سمت گرمای زیاد پیش میرود، بنابراین زمان نوروز آخرین فرصت استفاده از آب و هوای عالی این جزیره زیبا است که از زمان زمستان شروع شده است. اگر قصد رزرو تور نوروز را دارید یکی از بهترین و هیجان انگیزترین مقاصدی که میتوانید انتخاب کنید جزیره کیش خواهد بود.

تور مشهد نوروز 99

مشهد نیز یکی از تورهای جذاب ایام نوروز است که با بازدید از طرقبه و شاندیز به یکی از تورهای هیجان انگیز این بخش تبدیل شده است. شیشلیک شاندیز یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری این منطقه است.

کباب

همانطور که میدانید بلیط هواپیما مشهد در همه ایام سال طرفدار دارد و چیزی که باعث میشود در نوروز به حجم قابل توجهی از مسافران این مقصد اضافه گردد تعطیلات است که امکان سفر را حتی با ماشین شخصی و اتوبوس و قطار نیز فراهم کرده است.

تور اصفهان نوروز 99

اصفهان

اصفهان و میدان نقش جهانش که شهرت جهانی دارد در ایام نوروز به شدت شلوغ است و همه مسافران در جای جای این شهر زیبا مشاهده میشوند. زاینده رود نیز اگر روان باشد، بر حال و هوای خوب مسافران می افزاید و افرادی که بلیط هواپیما اصفهان در ایام نوروز رزرو کرده اند به این نتیجه خواهند رسید که چه جای عالی را برای سفر انتخاب کرده اند.

بهترین راه برای مطلع شدن از تورهای نوروز 99 شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز ( تریپ ) تماس با شماره 02175134000 هست، در این حالت میتوانید از متخصصان بخش تور راهنمایی دریافت کنید و در نهایت با توجه به قیمت و هتل درخواستی، نسبت به خرید بهترین تور داخلی نوروز 99 اقدام کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc