https://gateway.trip.ir/api/

محبوب ترین مقصد گردشگری ساحلی ایرانیان

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 مقاصد پر طرفدار

محبوب ترین مقصد گردشگری ساحلی ایرانیان

شهر آنتالیا از لحاظ جغرافیایی در مرکز استان آنتالیا و در منطقه ی مدیترانه و غرب ترکیه واقع شده و محبوب ترین مقصد گردشگری ساحلی ایرانیان است. آنتالیا شهر نسبتا" امنی است اما بهتر است در اماکن شلوغ کمی حواستان به خودتان و وسایلتان را بیشتر جمع کنید. آب و هوای آنتالیا همواره مدیترانه‌ای بوده و در تابستان‌ها این شهر آفتابی و زمستان‌ها معتدل و بارانی می شود. برای شنا در سواحل آنتالیا از ماه فروردین تا آبان پیشنهاد می‌ شود. در این شهر تعداد زیادی هتل با امکانات متنوعی وجود دارد که با در نظر گرفتن بودجه ای که دارا هستید می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

کشورهایی که عکاسی در آن ها ممنوع است!

کره جنوبی: عکاسی از زنان بدون کسب اجازه از آن ها حتی در اماکن عمومی ممنوع! جریمه عکاسی بدون اجازه 5 سال زندان یا پرداخت 10 میلیون یورو.

ایالات متحده آمریکا: عکاسی از ملک های خصوصی ممنوع! برای عکس گرفتن از ملک های خصوصی ابتدا باید از مالک اجازه بگیرید.

امارات متحده عربی: عکاسی از ساختمان های دولتی، پل ها و قصرها ممنوع! در امارات جریمه عکاسی از مکان های ممنوعه یک تا 3 ماه زندان و یا پرداخت ۱٫۳۶۱ دلار جریمه است.

انگلیس: عکس های تبلیغاتی ممنوع! توریست ها در هر نقطه از این کشور اجازه گرفتن عکس های مبتدی و غیر حرفه ای دارند اما گرفتن عکس های تبلیغاتی ممنوع است .

ژاپن: عکاسی از مجسمه ها و معبدهای بودا ممنوع! در ژاپن عکاسی از بعضی معبدها و مجسمه های خاص ممنوع است و به اعتقاد آن ها عکاسی ارواح را آزار می دهد.

کره شمالی: اقدام به هر کاری بدون اجازه ممنوع! در کره شمالی هرگز نباید هتل را بدون راهنما ترک کنید و بدون اجازه راهنما هم نمی توانید عکاسی کنید.

بهشت گمشده ایتالیا

توسکانی بهشت گمشده ایتالیا، یکی از رویایی ترین مناطق برای گشت و گذار است که سرتاسر آن پوشیده شده از مراتع و زمین های سرسبز و اگرچه شهر کوچکی است، ۶ مورد از میراث های فرهنگی یونسکو را در خود جای داده. توسکانی دارای چند نمونه از بهترین باغ های میوه ی ایتالیا است و به دلیل شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی که دارد برای رشد و پرورش انواع گیاهان مکانی مناسب است. این منطقه ۳ شهر سینا، پیزا و لوکا را شامل می شود که شهر پیزا همان برج کج معروف ایتالیا یعنی برج پیزا را دارد.

زادگاه جادویی بابانوئل!

«جنگل لاپلند» در فنلاند، جنگلی منحصر به فرد و پوشیده از برف که در زمستان چهره ای مرموز به خود می گیرد. در این منطقه به مدت دو ماه تمام، در زمستان خورشید طلوع نمی‌کند و معدود ساکنان آن در تابستان نیز، دو ماه غروب را نمی‌بینید. جشن کریسمس در این منطقه با شور و هیجان زیادی برگزار می شود چون خیلی ها، لاپلند را زادگاه بابانوئل و بهترین مقصد سفر زمستانی اروپا می دانند.

مرکز خرید، مد، فرهنگ و هنر در آمریکا!

نیویورک، یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان و از قطب‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دنیاست. نیویورک، وسیع‌ترین شهر جهان با غذاهای بسیار متنوع و مخصوصا" همبرگرهای خوشمزه و عالی، همواره پذیرای گردشگران از سراسر دنیاست. در این شهر افرادی از سراسر دنیا از بیش از ۲۰۰ ملیت مختلف، زندگی می‌کنند. از مکان های دیدنی نیویورک می توان به مجسمه آزادی، سنترال پارک، راکفلر سنتر، موزه هنر متروپولیتن، خیابان و منطقه‌ی تئاتر برادوی، ساختمان امپایر استیت، موزه و یادبود یازدهم سپتامبر، های لاین، میدان تایمز، پل بروکلین، خیابان پنجم، ترمینال گرند سنترال، رصدخانه‌ی وان ورلد، کتابخانه عمومی نیویورک، وال استریت، کلیسای جامع سنت پاتریک و ... اشاره کرد.
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc