https://gateway.trip.ir/api/

مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

مسیرهای خارج کشور که قطار از هواپیما سریعتر است

اینکه هواپیما سریعترین وسیله حمل و نقل است درست میباشد ولی در برخی از شهرها این قانون صدق نمیکند و قطارها سریعترین راه برای رسیدن به مقصد هستند. در واقع اگر شما از ایران قصد سفر به اروپا را داشته باشید بهترین و سریعترین راه قطعاً رزرو بلیط هواپیما است ولی با رسیدن به اروپا و در برخی از مسیرهای بین شهری بهترین راه میتواند استفاده از قطارهای سریع السیر اروپا باشد، این قطارها با توجه به زمان های برنامه ریزی شده به مراتب سریعتر از هواپیماها هستند و این با توجه به زمان های محسوب شده برای تحویل دادن و تحویل گرفتن بار و پروسه های مخصوص گیت پرواز است که زمان زیادی را تلف میکند، در صورتی که به راحتی با رزرو قطار اروپایی میتوانید این راه را با کمترین زمان ممکن بپیمایید. همچنین موضوع دیگری که استفاده از قطار را در برخی از مسیرها جذاب تر میکند هزینه های آن نسبت به هواپیما است که قطعاً میتواند در کاهش هزینه های سفر تاثسر مثبتی داشته باشد. در ادامه قصد داریم چند نمونه از این مسیرها را در کشورهای اروپایی به شما معرفی کنیم. با تریپ همراه باشید.

لندن تا پاریس با قطار

بر طبق محاسباتی که انجام شده است افرادی که پس از خریدبلیط هواپیما به مسافرت میروند حدود 3 ساعت اتلاف وقت دارند نسبت به افرادی که با قطار سفر میکنند، بنابر این بر اساس سرعت و مسیری که در نظر گرفته شده است همین تایم 3 ساعته باعث میشود اگر مسیر لندن تا پاریس را با قطار سریع السیر بپیمایید زودتر میرسید.

پاریس تا مارسی با قطار

مارسی را به عنوان دومین شهر پر جمعیت فرانسه میشناسند، اگر تصمیم گرفتید به پاریس سفر کنید و بلیط هواپیما پاریس رزرو کردید، پس از بازدید جاذبه های گردشگری این شهر فوق العاده زیبا با برج ایفل معروفش و خیابان شانزه الیزه که معروفیت جهانی دارید، اگر هوس کردید به مارسی بروید، بهترین راه استفاده از قطار است که حدود 2 ساعت در زمان شما صرفه جویی میشود.

مادرید تا اندلس با قطار

از دیگر مسیرهایی که میتوان برای استفاده از قطار به جای هواپیما نام برد مسیر مادرید تا اندلس است که هر دو از شهرهای کشور اسپانیا هستند. بر طبق محاسبات چیزی در حدود یک ساعت و نیم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و هزینه کمتری نیز صرف میکنید.

رم تا فلورانس با قطار

یکی از مسیرهایی که به خوبی برای استفاده از قطار در میان گردشگران رایج شده است مسیر رم تا فلورانس و بلعکس میباشد این دو شهر هر دو گردشگر پذیر هستند و افرادی که پس از گرفتن ویزای شنگن به ایتالیا سفر میکنند حتماً از این دو شهر بازدید میکنند. اگر شما نیز قصد رزرو بلیط هواپیما رم را دارید و پس از رسیدن به این شهر قصد دارید به فلورانس بروید، استفاده از قطارهای پر سرعت این مسیر را فراموش نکنید.

در خصوص سفر به اروپا و دریافت ویزای شینگن هر سوالی که داشتید میتوانید از طریق شماره 75134000 با شرکت تریپ در ارتباط باشید.

قطار پاریس

منبع : lonelyplanet

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc