https://gateway.trip.ir/api/

آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین

به روز رسانی: 05 دی ، 1402 دانستنی های سفر

آشنایی با هواپیمایی چاینا ساترن در سفر به چین

با توجه به اینکه در این روزها سفر به چین رونق گرفته است بهتر است با ایرلاین چاینا ساترن قبل از رزرو بلیط هواپیما در مسیر شهرهای چین آشنا شوید. منظور از مسیرهای شهرهای چین همان شهررهای توریستی است که اکثر مسافران ازآن بازید میکنند مثل شهرهای پکن و شانگهای. همانطور که میدانید دیوار بزرگ چین که یکی از عجایب هفتگانه جهان است از مشهورترین جاذبه ههی گردشگری این کشور پهناور است که همه ساله مسافران زیادی با رزرو بلیط هواپیما و هتل و اخذ ویزا به این کشور سفر میکنند. اگر شما نیز همین قصد را دارید و یا برای خرید یک تور قرار هست اقدام کنید بهتر است با ایرلاین معروف این خط پروازی به نام چاینا ساترن آشنا شوید. اگرچه پرواز ماهان نیز به صورت مستقیم در برخی از روزها به شهرهای مختلف چین پرواز دارد ولی نمیتوان از ایرلاین اختصاصی چینی نیز بی خبر بود. در ادامه درباره این ایرلاین اطلاعاتی را به شما ارائه میکنیم. با تریپ همراه باشید.

ایرلاین چاینا ساترن

China Southern Airlines به عنوان اصلی ترین ایرلاین چین شناخته میشود و نام اصلی آن هواپیمایی جنوبی چین میباشد. با توجه به اینکه کشور چین بسیار پهناور است و جمعیت زیادی نیز در آن زندگی میکنند پس عجیب به نظر نمیرید که این ایرلاین از نظر تعداد ممسافرانی که جابه جا میکند در رتبه ششم دنیا قرار دارد.در حال حاضر بیش 700 فروند هواپیمای مسافربری در این شرکت هواپیمایی فعال هستند و در آسیا این اولین شرکتی است که این تعداد ناوگان هوایی را دارا میباشد. 

تاسیس این شرکت هواپیمایی که از آن با عنوان چاینا ساترن یاد میشود به سال 1988بازمیگرددو در حال حاضر بیش 2000 پرواز در سطح جهان انجام میدهد که بخشی از آن بصورت مستقیم و بخشی دیگر به صورت توقف دار انجام میشود.

برای افرادی که قصد دارند به پکن سفر کنند و در جست و جوی بلیط هواپیما پکن هستند پیشنهاد میشود از ایرلاین ماهان استفاده کنند زیرا اگر پرواز مستقیم چاینا ساترن را با ماهان مقایسه کنید متوجه اختلاف نرخ بیش از 3 میلیون تومانی آنها خواهید شد و در واقع برای چاینا ساترن باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

همچنین اگر قصد دارید بلیط هواپیما گوانگجو رزرو کنید بهتر است بدانید دفتر اصلی و مرکزی چاینا ساترن در این شهر یعنی شهر گوانگجو قرار دارد.

اگر اقدام به رزرو این ایرلاین کردید میتوانید با PNR که در بلیط شما نوشته شده است نسبت به چک این آنلاین اقدام کنید، البته این کار ضروری نیست و فقط برای تسریع کار در فرودگاه و انتخاب صندلی صورت میگیرد.

بار مجاز هواپیمایی چاینا ساترن

قاعدتاً برای سفرهای اروپایی و آمریکایی خوب نیست از یک ایرلاین شرقی استفاده کرد ولی برای رفتن به اقصی نقاط آسیا باید توجه داشته باشید که بار مجاز این ایرلاین برای کلاس تجاری هر نفر 20 کیلوگرم و برای کلاس پرمیوم 30 کیلوگرم و برای کلاس بیزینس 35 کیلوگرم میباشد، همچنین بر اساس نوع قیمت و توقف دار بودن مسیرنیز این بارها ممکن است تغییر کند پس بهتر است در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به قوانین پرواز و مقدار بار توجه داشته باشید.

بار دستی مجاز هواپیمایی چاینا ساترن

فرقی نمیکند یک مسیر داخلی چین را انتخاب کرده باشید و یا قصد سفر بین المللی با چاینا ساترن را گرفته باشید در هر صورت بار مجاز دستی که به داخل هواپیما میتوانید ببرید 5 کیلوگرم به ازای هر مسافر است که مجموع طول، عرض و ارتفاع آن نباید از 115 سانتیمتر بیشتر باشد.

هواپیمایی چاینا ساترن

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc