https://gateway.trip.ir/api/

7 مقصد گردشگری برتر جهان برای اسکی

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

7 مقصد گردشگری برتر جهان برای اسکی

در اینجا قصد داریم برای علاقه مندان رزرو بلیط هواپیما برای سفر به مناطق سرد و برفی با 10 مورد از برترین شهرهای جهان برای اسکی شما را آشنا کنیم. اسکی کردن کار حرفه ای است و نیازمند تجهیزات خاصی از جمله چوب اسکی و عینک مخصوص است. برای مجردان معمولاً این نوع سفر هیجان انگیز تر خواهد بود اگر چه ممکن است خانواده ها و مخصوصاً زوج هایی باشند که در کنار هم اسکی میکنند و از این کار لذت میبرند، در هر صورت در کشورهای مختلف شهرهایی وجود دارند که بهترین خدمات و همچنین فضا را دارند تا از شما به عنوان یک اسکی باز میزبانی کنند، اگر شما هم قصد دارید بلیط هواپیما رزرو کنید و بهترین شهرهای دنیا برای اسکی سفر کنید با این شهرها قبل از هر چیز باید آشنا باشید که در اینجا توسط تریپ برای شما گردآوری شده اند، همراه تریپ باشید.

برترین شهرهای دنیا برای اسکی سال 2020

درست است که اسکی یک ورزش حرفه ای است ولی باز هم در دل خود مدل های مختلفی دارد که بستگی به شرایط یک اسکی باز میتواند تشخیص دهد که کدام یک را میپسندد و تصمیم میگرد که برای کدام یک از شهرهای زیر بلیط هواپیما رزرو کند و به آن شهر سفر کند. بنابر این بر اساس دسته بندی های زیر میتوانید بهترین مقصد را برای خودتان برگزینید.

بهترین جا برای کارشناس اسکی

کورشول که یک پیست اسکی در بخش آلپ فرانسه است.

بهترین مکان برای ثروتمندان

روستای شامونی که در بخش رون آلپ در فرانسه واقع شده است.

بهترین جا برای آماتورها

مایرهوفن که در اتریش قرار دارد

بهترین شهر برای بانوان اسکی باز

شهر لا ویلا که در ایتالیا قرار دارد.

بهترین شهر اقتصادی برای اسکی

شهر ایتر که در اتریش واقع شده است.

بهترین جا برای اسکی طولانی مدت

آرابا که برای رفتن به آنجا باید به ایتالیا سفر کنید و یکی از گزینه هایتان رزرو بلیط هواپیما رم خواهد بود.

بهترین شهر برای مهارت آموزی اسکی

تیگنس که برای اسکس در آن باید به فرانسه سفر کنید. 

همانطور که مشاهده کردید بهترین مکان های دنیا در زمینه ورزش اسکی به سه کشور فرانسه، اتریش و ایتالیا تعلق گرفته است. برای بازید از فرانسه میتوانید بلیط هواپیما پاریس رزرو کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc