https://gateway.trip.ir/api/

کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در دنیا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

کمدی ترین تصاویر حیات وحش ثبت شده در دنیا

بیش از 4000 عکس از 68 کشور برای انتخاب بهترین تصویر کمدی حیاوت وحش در جهان ثبت شد و در اینجا بهترین تصاویر را مشاهده میکنید. در بسیاری از تصاویر عکاس ها برای ثبت تصاویر به نقاط مختلف جهان سفر کردند، مدت های طولانی را در پرواز بودند و برای بلیط هواپیما و سایر وسایل تقلیه هزینه کردند، از دوربین های زوم مخصوص استفاده کردند تا تصاویر بی نظیری را ثبت کنند. چیزی که میبینید بخشی از سفر است، یعنی ثبت لحظه ها. این تصاویر همه ساله در پایان سال میلادی جمع و از بین آن همه عکس، فقط تعداد انگشت شماری در جشنواره مخصوص به این کار به عنوان برنده انتخاب میشود و به آنها جایزه کمدی ترین تصویر ثبت شده حیات وحش داده میشود. تصاویری که در ادامه خواهید دید تصاویر برگزیده سال 2019 است که تصاویر بسیار جالبی هستند.

تصویر پرنده

تصویر بالا توسط که برنده بهترین عکس سال 2019 شد توسط Vlado-Pirsa از دو پرنده رنگارنگ که یکی از آنها در حالت فریاد بر سر آن یکی است گرفته شده است. 

تصویر پنگوئن

دیگر تصویر ثبت شده از عکاس آلمانی است که با موضوع موج سواری پنگوئن بر روی آب های آتلانتیک جنوبی گرفته شده است. 

استتار جالب یک گوزن

 عکاس انگلیسی از استتار جالب یک گوزن عکس گرفته است. عنوان این عکس این است: گوزن؟... کدام گوزن؟!

میمون ژاپنی

 این تصویر از یک میمون ژاپنی ثبت شده است و از آن با عنوان "مرد فضایی" یاد میشود.

تصویر

 این تصویر خیلی بامزه است و یک عکاس آمریکایی به نام Harry Walker در آلاسکا آن را گرفته است.

پنگوئن

تصویر ثبت شده بالا از عکاس آمریکایی به نام Tom Mangelsen میباشد. 

تصویر

برای ثبت تصاویر زیبا شما هم میتوانید با سفر به جاهای زیبا و طبیعت های بکرجهان یکی از عکاسان این جشنواره باشید که همه ساله برگزار میشود. با جست و جوی بلیط هواپیما در سیستم تریپ امکان سفر به همه شهرهای دنیا را دارید و هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

هواپیما یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل در صنعت بسیار بزرگ گردشگری است، در کنار آن میتوانید با اقامت در یک هتل بسیار خوب در کشور مقصد مورد نظر یک سفر خوب را تجربه کنید.

رزرو هتل خارجی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc