https://gateway.trip.ir/api/

3 مورد از زیباترین درخت های کریسمس اروپا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

3 مورد از زیباترین درخت های کریسمس اروپا

کریسمس همیشه زیبا بوده و هست، از بابانوئل گرفته تا درخت کریسمس. در اینجا به 3 مورد از زیباترین درخت های کریسمس در اروپا اشاره داریم. فرقی نمیکند که قصد سفر به اروپا و رزرو بلیط هواپیما را داشته باشید یا نه. نگاه کردن به این درخت ها رایگان است. پس با تریپ همراه باشید تا این درخت های کریسمس را که در نهایت زیبایی هستند ببینید و درباره شهرهای آنها اطلاعاتی به دست بیاورید. سفر به اکثر کشورهای اروپایی نیازمند دریافت ویزای شینگن است که باید موجودی حساب شما خوب باشد، دارای کار خوب باشید و سابقه سفر زیادی به کشورهای دیگر داشته باشید. اگر سابقه سفر شما کم است بهتر است همین حالا آینده نگری کرده و سفرهای خود را به کشورهای مختلف با هواپیما انجام دهید.

سفر به اروپا در کریسمس

یکی از زیباترین لحظات سفر زمانی است که سال نو آغز میشود، سال نو متفاوتی هم در سراسر جهان داریم که از معروف ترین آنها میتوان به جشن نوروز، جشن سال نو چینی و جشن کریسمس اشاره کرد. مطمئناً هوای سرد و زمستانی لحظه مناسبی برای سفر نیست، ولی در این خصوص یک استثناء بسیار مهم وجود دارد و آن چیزی نیست جز سفر در زمان جشن کریسمس به کشورهای اروپایی. یکی از مهمترین فاکتورهایی که هر شخصی را برای حضور در این ایام در کشورهای اروپایی تشویق میکند تا با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کند، جو بسیار زیبایی این است که بر این منطقه حاکم میشود و در صورت بارش برف، این زیبایی چندین برایر میشود.

همه ساله درخت های زیادی در اروپا برای کریسمس تزئیین میشوند که در ادامه قصد داریم به سه مورد از زیباترین آنها اشاره داشته باشیم. اگر قصد سفر به اروپا همراه تور را دارید میتوانید با شماره 75134000 تماس حاصل فرمایید.

کی یف- اوکراین

کریسمس

پایتخت اوکراین یک مقصد عالی برای مسافرانی است که به دنبال اصالت کریسمس و برف هستند. می توانید یکی از زیباترین درخت های کریسمس اروپا را در میدان سنت سوفیا نظاره گر باشید.

بازار کریسمس از 19 دسامبر تا سیزدهم ژانویه برای بازدید کنندگان باز است. رزرو بلیط هواپیما کی یف را میتوانید با بهترین نرخ از سیستم رزرواسیون تریپ انجام دهید.

پراگ - جمهوری چک

کریسمس

پراگ یک شهر عاشقانه است که برنامه های زیادی در کریسمس برای شما دارد و درخت تزئین شده این شهر یکی از قشنگ ترین های اروپا است.

ویلنیوس - لیتوانی

کریسمس

در رتبه یک لیست ما شهری قرار دارد که احتمالاً نام آن برای شما آشنا نیست، اگر چه احتمالاً نام کشور مورد نظر یعنی لیتوانی را شنیده اید ولی با شهری که در آن زیباترین درخت کریسمس آماده شده است آشنایی ندارید. این شهر در واقع پایتخت کشور لیتوانی است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc