https://gateway.trip.ir/api/

تمیزترین شهر جهان کجاست و چگونه به آنجا برویم؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

تمیزترین شهر جهان کجاست و چگونه به آنجا برویم؟

در این پست از وبلاگ تریپ شما را با تمیزترین شهر جهان آشنا خواهیم کرد و خواهید دانست چگونه میتوان به آنجا سفر کرد. در این شهر، مدیریت پسماند به خوبی ساماندهی میشود و زیرساخت های حمل و نقل نیز که تأثیر زیادی در کیفیت هوا و پاکیزگی دارند به خوبی انجام شده است. قصد داریم درباره شهری صحبت کنیم که در کشور کانادا واقع شده است و در حال حاضر لقب تمیزترین شهر جهان را به خود اختصاص داده است. در ادامه نیز علاوه بر معرفی این شهر، درباره سفر به کانادا و دریافت ویزای کانادا اطلاعاتی را به شما خواهیم داد.

تمیز ترین شهر جهان

شاید نام کلگری Calgary را در لیست جشنواره های فیلم کانادا شنیده باشید، کلگری شهری در کشور کانادا است که توانسته با مدیریت صحیح و اصولی، به عنوان تمیزترین شهر جهان شناخته شود و مردمان زیادی هستند که سفرشان را به این مقصد انتخاب میکنند و به راحتی با رزرو بلیط هواپیما به کلگری میروند تا از نزدیک شاهد تمیزترین شهر جهان باشند.

تمیز ترین شهر جهان

کلگری در استان آلبرتا و در یک منطقه کوهپایه ای واقع شده است، اگر میخواهید دقیق متوجه کجاست باید خدمتتان عرض کنیم که اگر مثلاً شما پروازتان به ونکوور کانادا است و در واقع بلیط هواپیما ونکوور رزرو کرده اید، حدود 1000 کیلومتر از ونکوور با کلگری فاصله دارید و بهتر است با یک هواپیمای دیگر این مسافت را بروید وگرنه باید حدود 11 ساعت در ماشین به سر ببرید تا به کلگری که در جنوب غربی کانادا واقع شده است برسید. این منطقه دارای آب و هوای سرد و خشک است.

سفر به کانادا

باید برای سفر به کانادا یکی از سخت ترین ویزاها را دریافت نمایید که البته با مشاوره ای که همکاران آژانس تریپ به شما ارائه میدهند دریافت این ویزا آسان تر میشود. در حال حاضر کشور کانادا به ایرانیان بر اساس مهلت اعتبارشان پاسپورتشان با شرایط خاص ویزا میدهد که در واقع با توجه به 5 ساله بودن اعتبار پاسپورت ایرانی، این نوع ویزا به ویزای 5 ساله کانادا شهرت یافته است. برای این نوع ویزا سابقه سفر و حساب مالی بسیار مهم است و باید تجربه گرفتن ویزای شینگن را داشته باشید تا راه برای شما هموار شود.

در نهایت امیدواریم در صورت داشتن ویزای کانادا حتما از کلگری بازدید نمایید، سفر به کانادا در کنار بازدید از شهرهای مهم آن مثل تورنتو و ونکوور یکی از بی نظیر ترین تجربه های سفر هر شخص خواهد بود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc