https://gateway.trip.ir/api/

این 3 شهر به مثلث طلایی هند مشهور هستند

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

این 3 شهر به مثلث طلایی هند مشهور هستند

در دنیا کشوری به رنگارنگی هند وجود ندارد و در این کشور 3 شهر وجود دارد که به آنها مثلث طلایی میگویند. به این شهرها آشنایی دارید؟ چرا این 3 شهر انقدر معروف هستند و لقب مثلث طلایی هند را از آن خود کرده اند؟

در ادامه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد و در خواهید یافت که برای سفر به هند بهتر است در قالب تور سفر کنید و یا با خرید بلیط هواپیما مستقیم به دهلی بروید و سپس از آنجا خودتان با ترانسفر و برنامه ریزی قبلی به 2 شهر دیگر سفر کنید. راستی اصلاً میدونید 2 شهر دیگه اسمشون چیه؟

سفر به مثلث طلایی هند

دهلی که پایتخت هند است، آگرا که با وجود تاج محل به عنوان قلب گردشگری هند شناخته میشود و جیپور که تمدن و رنگارنگی هندی ها را نمایش میدهد، از این 3 شهر که هر کدام در کنار هم به قطب گردشگری هند تبدیل شده اند با عنوان مثلث طلایی هند یاد میشود.

شکوه هند را در این 3 شهر خواهید دید. ابتدا بهتر است با یک پرواز مستقیم به دهلی بروید، برخی روزها به صورت دوره ای پرواز ایران ایر به این مقصد پرواز دارد و با جست و جوی بلیط هواپیما دهلی در سیستم تریپ میتوانید از نرخ های روزهای مختلف مطلع شوید و سپس نسبت دریافت ویزای هند اقدام کنید.

پس از بازدید از جاذبه های دهلی که حداقل 2 روز باید برای آن وقت بگذارید میتونید با یک ماشین و حدود یک ساعت و نیم در راه بودن، خودتون را به آگرا برسونید و از جاذبه های فوق العاده دیدنی آگرا دیدن کنید، همانطور که پیشتر گفتیم، در آگرا مهمترین جاذبه گردشگری هند، یعنی تاج محل وجود داره.

برای رسیدن به جیپور از آگرا باید حدود 240 کیلومتر به سمت غرب هند بروید، در واقع چیزی حدود 4 ساعت و نیم باید در راه باشید. در جیپور شاهد قلعه های مختلف و رنگارنگی لباس ها و فستیوال های رنگ خواهید بود.

تور مثلث طلایی هند

بهترین راه برای سفر به مثلث طلایی هند و بازدید کامل از جاذبه های گردشگری، تور ترکیبی هند است که از سوی آژانس نقطه پرواز ( تریپ ) به مسافرین ارائه میشود. برای مطلع شدن از این تورها میتوانید با شماره گیری 75134000 با کد تهران تماس بگیرید و به هند، کشور رنگارنگ سفر کنید و از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید. هند را از این مثلث ببینید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc