https://gateway.trip.ir/api/

اولین هتل زیرزمینی دنیا حیرت همگان را برانگیخته است

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

اولین هتل زیرزمینی دنیا حیرت همگان را برانگیخته است

یک هتل بسیار خارق العاده در دنیا وجود دارد که بسیار نمای حیرت انگیزی دارد، با اولین هتل زیرزمینی دنیا در اینجا آشنا شوید. تا حالا تجربه سفر به کشور شگفت انگیز چین را داشته اید؟ همانجا که یکی از عجایب هفتگانه جهان در آنجا قرار دارد. از دیوار چین سخن میگوییم، جایی که به تنهایی یک جاذبه بسیار عجیب و غریب است که سالانه گردشگران زیادی برای بازید از آن با رزرو تور چین و یا خرید بلیط هواپیما به پکن سفر میکنند تا از نزدیک شاهد یکی از عجایب هفتگانه جهان باشند. اما چین برای گسترش صنعت گردشگری به این جاذبه کفایت نکرد و با ساخت اولین هتل زیرزمینی دنیا که نمای فوق العاده حیرت انگیزی دارد تعجب همگان را برانگیخت. ما در این پست از تریپ درباره این هتل مطالبی را برای شما نگارش کرده ایم و دوست داریم اطلاعات شما را در خصوص این هتل افزایش دهیم. با تریپ همراه باشید.

سفر به شانگهای چین

شانگهای که در سال 2018 توانست عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان را به دست بیاورد و بنادر این شهر به عنوان پر ترددترین بنادر کانتینری دنیا است، با برنامه ریزی دقیق و حساب شده توانسته با ساخت یک هتل زیر زمینی با امکانات و جذابیت های فراوان، گردشگران زیادی را روانه این شهر کند. جالب است بدانید این شهر را میتوان تنها شهری در دنیا دانست که شباهت بسیار زیادی به نیویورک آمریکا دارد، که این مورد به علت وجود آسمانخراش های زیاد و جمعیت بالای این شهر است. شانگهای دارای جمعیتی بیش از 25 میلیون نفر است.

رزرو بلیط هواپیما شانگهای

اولین هتل زیرزمینی دنیا | هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای

این هتل که از آن با نام اولین هتل زیرزمینی جهان یاد میشود در مجموع 18 طبقه دارد که 16 طبقه آن زیر زمین واقع شده است، و این حالت زیر زمینی به گونه ای است که نمای آزاد با آبشار و دریاچه برای آن تعریف شده و بسیار خیره کننده و حیرت آور است. به گونه ای هتل واندرلند طراحی شده است که تصویر بدیع و بکری از منطقه زیرزمین را برای شما به وجود آورده است.

شانگهای چین

اگر علاقه مند هستید تا بلیط هواپیما رزرو کنید و به بازدید از این هتل بروید باید هزینه زیادی برای اقامت در این هتل بپردازید چرا که این هتل 5 ستاره بسیار لوکس است و خدمات بی نظیری به مسافرین خود میدهد تا ارزش رزرو بلیط هواپیما را به طور کامل پوشش دهد.

البته باید بدانید اگر تور یا بلیط هواپیما رزرو کردید و در این هتل شانگهای اقامت نداشتید میتوانید همچنان به بازدید از این هتل بروید برای این کار کافی است حدود 30 کیلومتر از مرکز شهر شانگهای دور شوید. این هتل 90 متر زیر زمین ساخته شده است و با آبشار مصنوعی یک جلوه خاص به آن بخشیده شده است.

در هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای 337 اتاق وجود دارد، همه اتاق ها درای منطره آبشار و دریاچه مصنوعی هستند. برای ساهت این هتل حدود 10 سال زمان صرف شده است.

جالب است بدانید این هتل کاملاً دوستدار محیط زیست بوده وبرای انرزی های خود از انرژی خورشیدی بهره میبرد.

در پایین ترین قسمت هتل شاهد رستوران و آکواریوم هستیم که کاملاً سازه آن در داخل آب دریاچه مصنوعی واقع شده است و همانند آتلانتیس دبی تصویر بی نظیری را برای شما فراهم آورده است، با این تفاوت که در اینجا میزان ماهیان آبزی به علت مصنوعی بودن دریاچه، کمتر است.

این هتل در دامنه کوهستان شیشان و هم با فرودگاه و هم با مرکز شهر حدود 30 کیلومتر فاصله دارد. بهتر است اگر از عهده هزینه های اقامت در این هتل برمی آیید همین حالا نسبت به رزرو هتل اینترکانتیننتال واندرلند شانگهای اقدام کنید.

شانگهای

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc