https://gateway.trip.ir/api/

راهنمای انعام دادن در هتل

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

راهنمای انعام دادن در هتل

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بهتر است چقدر به دربان و خدمتکاران هتل انعام پرداخت کنید؟ این موضوع را در تریپ بهتر خواهید دانست. وقتی یک تور گردشگری رزرو میکنید، این تور شامل وسیله نقلیه مثل هواپیما و یک اقامتگاه مثل هتل میباشد، در هتل ها افرادی هستند که از گردشگران انتظار دارند به آنها انعام بدهند، از جمله این اشخاص میتوان به دربان هتل، خدمتکاران، کارگران رستوران هتل و افرادی که ترانسفر را بر عهده دارند اشاره کرد. در مواقعی دیده شده است برخی از افراد نمیدانند که به چه صورت و به چه اندازه باید این انعام را پرداخت کنند. اگر شما هم در هنگام ورود به یک هتل این مشکل را دارید بهتر است ادامه این پست از بلاگ تریپ را بخوانید تا اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست بیاورید.

پرداخت انعام در هتل

با توجه به هزینه های ثابتی که در سفر دارید مثل هزینه های رفت و آمد و پرداخت ورودیه ها و ... به نظر میرسد خیلی تجملاتی باشد که بخواهید انعام هم پرداخت کنید! اما کارن کلیولند که متخصص آداب و رسوم سفر است میگوید گردشگران بهتر است به کارمندان هتل کمک کنند تا با شوق و اشتیاق بیشتری کار کنند و بخش هتل را که یکی از مهمترین بخشهای صنعت گردشگری است سر و پا نگه دارند. باید به این نکته توجه داشته باشید که کارگران هتل ها معولاً حداقل دستمزد را دریافت میکنند و چه خوب است اگر به آنها انعام داده شود.

رزرو آنلاین هتل خارجی

انعام به راننده ترانسفر فرودگاهی : بهتر است بین 2 تا 5 دلار به راننده ها پرداخت کنید البته بستگی به حجم و ستگینی چمدان های شما نیز دارد.

انعام به دربان هتل : به افرادی که در درب هتل میزبان شما هستند و درب را برای شما باز و بسته میکنند بسته به اینکه آیا کیف را نیز از شما میگیرند یا خیر، بین 1 تا 4 دلار بهتر است پرداخت کنید.

انعام به باربر چمدان در هتل : بسته به اینکه چند چمدان و چه میزان سنگینی دارید سعی کنید به ازای هر کدام مقداری انعام مثلاً به ازای هر کدام 3 دلار پرداخت کنید، اگر تا داخل اتاق بارهای شما را حمل کردند بهتر است این مبلغ را دو برابر در نظر بگیرید.

انعام به افراد تمیز کننده اتاق در هتل : این اشخاص یکی از حساس ترین شغل ها را در بخش هتل دارند، هیچ مسافری خوشش نمی آید که دستشویی کثیف باشد و یا ملحفه های تخت نامرتب باشند، بنابراین سعی کنید به ازای هر بار تمیز کردن اتاق ها به آنها 5 دلار انعام پرداخت کنید.

انعام به بخش اطلاعات هتل : بهتر است در کل مدت اقامت انعام 5 دلاری برای این افراد که کمک های ویژه ای به شما میکنند پرداخت کنید، آنها میتوانند شما را داشتن حس خوب بهتر در هتل یاری رسانند.

حالا که این نکته ها به شما گفته شد میتوانید با رزرو بلیط هواپیما به هر مقصدی که مد نظرتان است سفر داشته باشید و در کنار اقامت در بهترین هتل های جهان، انعام هم به کارکنان و کارگران هتل پرداخت نمایید. از این پس بهتر میدانید که چه میزان به افراد خدمتکار هتل پرداخت کنید تا هم خرج سفرتان بالا نرود و هم آنها را خشنود کرده باشید. امیدواریم به هر حای دنیا که سفر میکنید بهترین تجربه ها را کسب کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc