https://gateway.trip.ir/api/

حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

حال و هوای اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد !

 افرادی که اهل سفرهای باحال هستند هتل یخی میتونه براشون خیلی هیجان انگیز باشه، در اینجا یکی از بی نظیرترین هتل های یخی جهان را معرفی میکنیم. این هتل در یوکاسیاروی که یک منطقه در سوئد است واقع شده است. همانطور که میدانید کشور سوئد در بخش شمالی اروپا واقع شده است و دارای آب و هوای سرد است. اقامت در هتل یخی آن هم در سوئد تجربه ای است که کمتر ایرانی آن را تجربه کرده است. اگر قصد سفر به سوئد را دارید این فرصت را از دست ندهید. در ادامه با این اثر بی نظیر آشنا خواهید شد.

اقامت در سوئد

اگر فکر کرده اید که هتل یخی که قصد داریم برای اقامت در سوئد به شما معرفی کینم یک هتل یخی معمولی است سخت در اشتباه هستید. این اثر یک شاهکار بی نظیر از 33 هنرمند خوش ذوق است که از 13 کشور دنیا دور هم جمع شده اند و این اقامتگاه فوق العاده زیبا را ساخته اند. این مجموعه شامل 15 سوئیت است. 

سوئد

در این اقامتگاه مهمانان می توانند از تئاتر یخ زده West End بازدید کنند، شب را در یک اتاق یخی زیر زمینی با مورچه های یخی غول پیکر بگذرانند و یا در جزیره یونانی یخ زده سانتورینی بیدار شوند!

شاید تصمیم گرفتن برای انتخاب یک مقصد گردشگری و رزرو بلیط هواپیما برخی اوقات سخت باشد، ولی سوئد کشوری نیست که در مورد سفر به آن تردید کنید.

تیم های طراحی هتل تحت هدایت مدیر خلاق جدید هتل، لوکا رونکروونی، هتل را ساختند.

درسته که فضا از یخ هست و هوای بسیار سردی در اینجا حاکم است ولی پوشیدنی ها مناسب نیز در صورت نیاز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بر روی یخ ها پوست خز دار قرار داده شده است. پس در رزرو هتل خارجی آن هم از نوع یخی آن تردید نکنید.

سوئد

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc