https://gateway.trip.ir/api/

بهشتی به نام پاموکاله دنیزلی در کشور ترکیه

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهشتی به نام پاموکاله دنیزلی در کشور ترکیه

یکی از مناطق فوق العاده زیبا در کشور ترکیه پاموکاله میباشد که در شهر دنیزلی واقع شده است و در اینجا درباره آن مطالبی را به شما ارائه می کنیم. شاید برای رفتن به آنتالیا مسیرتان به دنیزلی بخورد و یا شاید هم به صورت قطعی تصمیم گرفته اید به دنیزلی سفری داشته باشید، معمولاً اگر همه چیز رو به راه باشد هواپیمایی ایران ایر به این مقصد پرواز دارد. شاید اگر قبل از سفر درباره این شهر کمی اطلاعات بگیرید، در میان لیستِ آثار گردشگری آن حتماً نام پاموکاله را خواهید دید. اما اینکه پاموکاله چیست و چرا در اینجا از آن به عنوان بهشت کشور ترکیه نام بردیم، در ادامه مطلب به آن خواهید رسید.

راهنمای سفر به دنیزلی

احتمالاً نام دنیزلی را همراه اسپارتا شنیده اید، این موضوع به دلیل قرار گرفتن این دو استانن کشورترکیه در کنار هم است. در این استان شاهد جاذبه های گردشگری جالبی خواهید بود از جمله آنچه که از شهر باستانی لاودیکیا به جا مانده است، پاموکاله و هیراپلیس. اگر قصد دارید با رزرو بلیط هواپیما به دنیزلی سفری چند روزه داشته باشید و یا در کنار بازدید از شهرهای دیگر مسیرتان به این استان خورد حتماً پاموکاله را بازدید کنید. هوا در استان دنیزلی معتدل است و تابستان های بسیار گرمی نیز دارد، بهترین زمان بازدید از این شهر در فصل های بهار و پاییز است. 

پاموکاله دنیزلی ترکیه

پاموکاله در واقع یک شهر داخل استان دنیزلی است که به همین نام نیز در آن جاذبه ای وجود دارد. در زبان ترکیه ای معنای قلعه پنبه ای را می دهد و در واقع در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. چشمه های اب گرم در این منطقه به وفور یافت می شود و به علت وجود کربنات در این آب ها آنها اثراتی را به جای گذاشته اند که به عنوان جاذبه گردشگری این شهر از آن یاد می شود.

شهر هیراپولیس که در گذشته در اینجا بنیان گذاری شده بود هم اکنون چیزی جز خرابه از آن به یادگار نمانده است و تنها چیزی که در اینجایی خود نمایی می کند آب گرمی است که از کربنات های مانده جاری شده است و صحنه فوق العاده زیبایی را خلق کرده است.

پاموکاله دنیزلی

تور آنتالیا

اگر به صورت مستقیم بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده اید و یا همراه تور به آنتالیا سفر می کنید بهتر است بدانید از آنتالیا تا دنیزلی فقط 2 ساعت راه است و به راحتی می توانید آن را در برنامه گشت یک روزه خود قرار دهید. اگر نیاز به راهنمایی در خصوص خرید تور آنتالیا داشتید با شماره 7513400 با کد تهران تماس بگیرید تا کارشناسان تریپ از آخرین آفرهای تور شما را مطلع کنند و فراموش نکنید که پول برمیگردد ولی زمان هیچوقت برنمیگردد، پس سعی کنید از زندگی خود لذت ببرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc