https://gateway.trip.ir/api/

در خیابان فرانسوی استانبول چه می گذرد؟

به روز رسانی: 07 تیر ، 1402 اخبار گردشگری

در خیابان فرانسوی استانبول چه می گذرد؟

با تریپ همراه باشید تا شما را با خیابان فرانسوی استانبول یا همان French Street آشنا کنیم و ببینیم در قلب شهر استانبول چه میگذرد؟ افرادی که برای تفریح و اوقات فراغت به شهر زیبای استانبول که پایتخت فرهنگی و گردشگری ترکیه به شمار میرود سفر میکنند قطعاً بخشی از سفر خود را به بازدید از خیابان معروف استقلال اختصاص میدهند، اگر در خصوص استانبول اطلاعات خوبی داشته باشید میدانید که در دو طرف این خیابان، دو مورد از بناهای مهم این شهر قرار دارند، یکی میدان تکسیم یا همان میدان آزادی این شهر که پس از اینکه به رسمیت شناخته شد و آتاتورک بنیان شهر کنونی را قرار داد ساخته شد و دیگری برج گالاتا که یکی از قدیمی ترین بناهای این شهر است که تا دیر زمانی به عنوان نماد شهر استانبول شناخته میشد و محلی برای دیده بانی تنگه بسفر به شمار میرفت، هم اکنون این بنا دارای ورودیه میباشد و در بالای آن نیز یک رستوران با نمای فوق العاده زیبا قرار دارد. در اطراف خیابان استقلال هم چندین خیابان فرعی قرار دارد که از مهمترین و مشهورترین آنها میتوان به خیابان فرانسوی اشاره کرد که در ادامه درباره آن اطلاعات بیشتری به دست خواهید آورد.

خیابان فرانسوی French Street

خیابان فرانسوی خیابانی بسیار زیبا و دوست داشتنی است که به سبک فرانسوی ساخته شده و در گالاتسارای واقع در پشت خیابان استقلال واقع شده است. نام دیگر این خیابان، الجزایر میباشد.

افرادی که برای سفر به استانبول به دنبال بلیط لحظه آخری استانبول هستند احتمالاً افرادی هستند که بارها و بارها دوست دارند به این شهر زیبا سفر کنند تا از خیابان استقلال و حومه آن لذت ببرند، بازدیدکنندگان خیابان فرانسوی از نفوذ فرانسه در خیابان های باریکِ زیبا ، پیاده روها و ساختمان های زیبا لذت میبرند و از بوتیک ها، شیرینی فروشی ها، کافه ها و رستوران های  فرانسوی استفاده میکنند.

خیابان فرانسوی نیز همچون خیابان استقلال به مرکز شبانه ای در منطقه بی اوغلو تبدیل شده است. پس حتماً بازدید از این منطقه را در برنامه های شب خود در این شهر توریستی قرار دهید. اگر در خصوص خرید تور استانبول نیاز به راهنمایی داشتید با تریپ تماس بگیرید ما در تریپ به عنوان یکی از ارکان اصلی گردشگری ایران شما را جهت بهترین رزرو تور راهنمایی خواهیم کرد و با پیشنهادهای شگفت انگیز شما را غافل گیر خواهیم کرد.

همچنین با توجه به اینکه سفر آگاهانه به هر شهری از دنیا میتواند درک درستی به مسافرین و گردشگران ارائه دهد پیشنهاد میکنیم قبل یا بعد از خرید بلیط هواپیما در صورت تمایل راهنمای سفر به استانبول را نیز مطالعه نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc