https://gateway.trip.ir/api/

توقف در استانبول در سفرهای اروپایی ترکیش ایرلاین

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

توقف در استانبول در سفرهای اروپایی ترکیش ایرلاین

سفر به اروپا با پروازهای غیر مستقیم ترکیش بسیار به صرفه تر از پروازهای مستقیم است، در اینجا درباره استانبول گردی کوتاه مدت صحبت می کنیم. مقصد از اروپا کشورهایی است که در حوزه شینگن هستند و شما دارای این ویزا هستید و قصد کرده اید سفری چند روزه به آنجا داشته باشید. نکته ای که از نظر مالی بسیار قابل توجه است، پروازهای کشور ترکیه یعنی اطلس گلوبال و ترکیش ایرلاینز از ایران پروازهای غیر مستقیم به اروپا دارند، برای مثل برای سفر به کشور ایتالیا و بازدید از شهر رم، یکی از گزینه های مستقیم شما ایرلاین ماهان می باشد، اگر در همین مسیر پرواز غیر مستقیم اطلس گلوبال را جست و جو نمایید شاهد اختلاف نرخی حداقل 1 میلیون تومانی خواهید بود، اگر نظر ما را جویا شوید، می توانید پروازهای توقف بالای ایرلاین اطلس گلوبال را خریداری نمایید و گشتی یک روزه در استانبول را تجربه نمایید و سپس به مسیر خود ادامه دهید.

هواپیمایی اطلس گلوبال و ترکیش ایرلاین به مقصد استانبول

همه روزه ایرلاین های بسیاری از ایران به سمت شهر استانبول پروازهای خود را انجام می دهند و مسافرانی که با خرید بلیط رفت و برگشت استانبول به این مقصد رفته اند با توجه به روزهایی که در آنجا هستند برنامه ریزی می کنند تا از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید نمایند، ولی اگر شما هدفتان شهر دیگری است و توقفِ کوتاه مدت در استانبول دارید چگونه برنامه ریزی خواهید کرد؟ از چه جاهایی دیدن خواهید کرد؟ آیا زمان پرواز دوم شما به گونه ای است که نیازمند رزرو هتل هستید؟ 

چیزی که نباید فراموش کنید آن است که شما چمدان دارید و نمی توانید به راحتی داخل شهر بگردید، یا شما باید نسبت به رزرو هتل در استانبول اقدام نمایید که از گزینه های نرخ پایین می توانید استفاده نمایید و یا یکی از شما اگر لازم هست داخل تاکسی بماند و شما از جاهای مختلف دیدن کنید. که در این صورت زیاد جالب نیست! شما با رزرو هتل در صورتی که توقف شما بیش از 10 ساعت است با خیال راحت گشت چند ساعته ای را در استانبول خواهید زد.

به شما پیشنهاد می کنیم در این مدت نیم روز و شاید هم یک روز به سمت تنگه بسفر و سپس خیابان استقلال بروید، گزینه های مختلفی هم برای شکم گردی دارید، مثل بستنی مخصوص دوندورما، کباب ترکی و باقلوای استانبولی.

به شماره پرواز و ساعت پرواز خود دقت کنید و به موقع در فرودگاه برای انجام پرواز دوم خود بروید. امیدواریم در سفری کوتاه مدت به استانبول نهایت لذت را ببرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc