https://gateway.trip.ir/api/

برای بازدید از استانبول چند روز کافی است؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

برای بازدید از استانبول چند روز کافی است؟

سوالی که همیشه به سراغ گردشگرانی که قرار هست از یک شهر بازدید کنند می آید، علاوه بر مدت محدودی که خودشان به علت مشغله های کاری دارند، تعداد روزهایی است که لازم هست از همه جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر بازدید کنند؟ معمولاً در تورهای گردشگری تعداد روزهای مختلفی نیز ارائه می گردد که بر اساس نیازهای مسافران تهیه شده است. برخی از شهرهای دنیا نیز به طور ثابت مدت خاصی دارند. در اینجا به استانبول و مدت زمان لازم برای بازدید از اماکن گردشگری این شهر پرداختیم.

راهنمای بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول

سفر کردن لذتی است که در هر شهری می توان نوع مختلفی از آن را تجربه کرد، مثلاً افرادی که به دنبال بلیط هواپیما استانبول هستند افرادی هستند که یا به علت کارهای تجاری و خرید به آن سمت میروند و یا به قصد تفریح چند روزه همراه خانواده و یا دوستان. در هر صورت زمان محدود است و بهتر است با آگاهی از جاذبه های گردشگری استانبول زمان خود را مدیریت کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول شامل میدان تکسیم، خیابان استقلال، مراکز خرید با برندهای جهانی، تنگه بسفر، مسجد سلطان احمد، مساجد متعدد با معماری عثمانی، تراموا که خود نوعی جاذبه برای این شهر به شمار می رود، فرودگاه استانبول که بزرگترین فرودگاه جهان است، پارک های زیبای این شهر و آب انبار باسیلکا که از آن با عنوان قصر زیر آب یاد می شود، موزه های فرهنگی و هنری، فروشگاه های بستنی فروشی و باقلوا فروشی که در بخش جاذبه های شکم گردی قرار می گیرند.

اگر بخواهیم خوب استانبول را بگردیم 7 شب و یا حتی 8 شب لازم است که تور رزرو کنیم، اما معمولاً گردشگران به 4 شب نیز قناعت می کنند و علت آن هم محدود بودن زمان مرخصی اشخاصی است که کارمند هستند و یا در شرکتی مشغول به کار هستند. اما اگر مشغله کاری ندارید حتماً مدت بیشتری در این شهر واقعاً جذاب بمانید و از تمام چیزهایی که برای شما عنوان شد بازدید و استفاده نمایید.

توجه داشته باشید با توجه به قیمت بلیط هواپیما برای هیچ فردی به صرفه نیست که کمتر از 3 روز به استانبول سفر کند، چون در این صورت بیشتر پول خود را باید صرف بلیط هواپیما کنید و کمتر چیزی از مسافرت می فهمید.

تور 4 شب و 5 روز استانبول

اگر بخواهیم درباره استاندارد یک تور استانبول صحبت کنیم و در قالب پکیج و تورهای آفری به شما رائه دهیم قطعاً تورهای 4 شب و 5 روز در این نوع دسته قرار می گیرند. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این نوع تورها هستید به شما پیشنهاد میکنیم با تریپ تماس بگیرید تا به ما بهترین نرخ تور را ارائه نمایند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc