https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید بویاکا عمرانیه استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید بویاکا عمرانیه استانبول

استانبول یک شهر توریستی است که قدمت آن به 3000 سال می رسد، بنابراین یک مقصد گردشگری برای دوستداران تاریخ و همچنین یک مکان خوب برای خرید است.
ترکیه به طور کلی دارای 454 مرکز خرید و استانبول با 136 مرکز خرید بیشترین سهم را دارد. یکی از این مراکز خرید در استانبول، مرکز خرید بویاکا عمرانیه در استانبول است.
مرکز خرید بویوکا استانبول ترکیه واقع در منطقه عمرانیه است، هنگامی که به دنبال یک مرکز خرید در منطقه عمرانیه هستید، مرکز خرید بویوکا بهترین گزینه است. مرکز خرید بویوکا استانبول از بهترین مراکز خرید استانبول است که در قسمت آسیایی قرار دارد.
مجموعه مرکز خرید بویاکا عمرانیه علاوه بر اینکه یک مرکز خرید مدرن است، دارای برج های مسکونی و تجاری داخلی و خارجی نیز می باشد.
این مرکز خرید به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس منطقه ی عمرانیه در استانبول است، که می تواند تمامی نیاز های گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کند.
آنها می توانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و آشپزخانه را از تمامی برندهای روز دنیا تهیه کنند.

آشنایی با مرکز خرید بویاکا در عمرانیه استانبول

آشنایی با مرکز خرید بویاکا در عمرانیه استانبول

آشنایی با مرکز خرید بویاکا در عمرانیه استانبول

مرکز خرید بویاکا عمرانیه استانبول سبک زندگی جدید و حس تمایز را در بخش آسیایی استانبول تداعی می کند، این مرکز شامل بسیاری از برند های ملی و بین المللی مد پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی است. 
شما می توانید به همراه خانواده و دوستان خود به این مرکز خرید بروید و تمامی مایحتاج خود را خریداری کنید و پس از پایان خرید خود می توانید یک غذای خوشمزه را در یکی از رستوران های واقع در طبقه بالای مرکز خرید بویاکا میل کنید.
مرکز خرید بویاکا در واقع یک پروژه ی چند منظوره است، که با سرمایه گذاری کلان 350 میلیون تومان توسط Artell Koytür A.Ş محقق شده است.
این پروژه چند منظوره با 110 هزار متر مربع ساخت و ساز و 42000 متر مربع را به مرکز خرید اختصاص داده است. مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول با داشتن 140 فروشگاه داخلی و بین المللی به ضریب اشغال 100 درصدی دست یافته است.
این مرکز خرید همچنین دارای چندین رستوران، کافه با تراس و فضای غذا و نوشیدنی  از تمامی برندهای داخلی و بین المللی و همچنین پارکینگ چهار طبقه با ظرفیت 1200 خودرو می باشد.
این مرکز خرید برای کودکان نیز وسایل سرگرم کننده و بازی دارد، از امکانات دیگر مرکز خرید بویاکا می توان به باشگاه بدنسازی، استخر و اسپا و 6 سالن سینمای مجهز به آخرین تکنولوژی و فیلم های روز دنیا اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید  بویوکا عمرانیه استانبول : Fatih Sultan Mehmet, Poligon Cd. No:248, 34771 
سایت رسمی مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول : http://www.buyaka.com.tr
ساعت کار مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

معماری مرکز خرید بویوکا عمرانیه در استانبول

مرکز خرید بویاکا در بخش آسیایی استانبول، منطقه عمرانیه واقع شده است. این منطقه یکی از مراکز فرعی مناطق تجاری و مسکونی است.
بویوکا بدون استفاده از پوشش موضوعی طراحی شده است. طراحی این ساختمان کاربری مختلف را به تصویر می کشد. طراحی زیبای این مرکز خرید با بازی بین سطوح تیره کسل کنند و سطوح براق روشن باعث ایجاد ظاهر زیبای ساختمان می شود. 
مرکز خرید بویوکا شامل سه ساختمان اداری و یک ساختمان مسکونی است. این مرکز خرید ساختمان اداری 21 طبقه را با دو ساختمان اداری 23 طبقه دیگر و یک ساختمان مسکونی 23 طبقه با فضایی منحصر به فرد با چندین منشور خود مرتبط می کند.
دو نوع متریال اصلی برای نما وجود دارد. پانل های کامپوزیت برای انواع مختلف برای مراکز خرید و دیوارهای پرده شیشه ای برای انواع مختلف برای ساختمان های اداری و مسکونی استفاده شده است.

چگونه به مرکز خرید بویاکا عمرانیه در استانبول برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید بویاکا در عمرانیه شما می توانید از متروهای عمرانیه استفاده کنید، متروی عمرانیه در خط M5 قرار دارد.
این مترو دارای زیر گذر است، وقتی از کتروی عمرانیه پیدا شوید می توانید اتبوس های IETT را ببینید که با سوار شدن آن ها می توانید خود را به مرکز خرید بویوکا برسانید.
برای اطلاع از تور استانبول از تبریز ۱۴۰۱، تور استانبول برای شهریور به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را در هر فصل بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول

ساعت کار مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید بویوکا عمرانیه استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

مرکز خرید بویوکا در کجا قرار دارد ؟

مرکز خرید بویاکا در بخش آسیایی استانبول، منطقه عمرانیه واقع شده است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc