https://gateway.trip.ir/api/

شنبه بازار باکرکوی استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

شنبه بازار باکرکوی استانبول

بازارهای استانبول واقعا تماشایی است. در این بازارها همه چیز از محصولات تازه گرفته تا کالاهای خانگی به فروش می رسد. استانبول بازارها و مراکز خرید زیادی دارد که پیشتر در مقاله بهترین مراکز خرید استانبول به آنها اشاره کردیم. بازار باکرکوی یکی از این مراکزی است که نرژی و زندگی در آن موج می زند. شلوغی بازارهای استانبول با هیچ تجربه خریدی قابل مقایسه نیست. شهری که به گذشته خود می بالد، می توانید در حین گشت و گذار در اقلام مختلف غیرعادی اما پر زرق و برق، طعم این سنت را بچشید. استانبول برای هر بودجه و سبکی همه چیز دارد، بازارهای خیابانی نیز یکی دیگر از گزینه های خوب برای بهترین خرید در استانبول است. گردشگران می توانند با خرید تورهای لحظه آخری استانبول چند ساعتی را در ازدحام بازارهای خیابانی استانبول سپری کنند و اقلام، غذا و محصولات متنوعی را بیابند. بازار باکرکوی، که در منطقه باکرکوی قرار دارد هر شنبه برگزار می ‌شود، یک بازار خیابانی و اجتماعی پرطرفدار است که گردشگران داخلی و خارجی می ‌توانند مارک‌ های غیر اصل برتر دنیا از پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، منسوجات خانگی را با قیمت‌ های مقرون به صرفه خریداری کنند.

آشنایی با بازار باکرکوی استانبول

آشنایی با بازار باکرکوی استانبول

آشنایی با بازار باکرکوی استانبول

شنبه بازار باکرکوی یا بازار باز باکرکوی هر هفته در استانبول برگزار می شود، باکرکوی یک بازار عمومی و یکی از بزرگترین بازارها است. 
بازار باکرکوی، یکی از بزرگترین بازارهای استانبول، که در ماه می 2022 در منطقه ای پشت دادگاه باکرکوی منتقل شده است.
بازار باکرکوی استانبول همیشه مملو از جمعیت و غرفه های رنگارنگ و شلوغ است، که نوید یافتن ارزان ترین محصولات را می دهند. 
مرکز خرید باکرکوی استانبول یکی از محبوب ترین بازار ها در ترکیه است. شهرت آن ناشی از فضای رنگارنگی است که با شعارهای مفرح سوداگران بازار ایجاد شده است. 
تماشای مشاجره‌ های تاجران بین خود و تاکتیک ‌های فروش آنها هنگام بازدید از بازاری که شنبه ‌ها برپا شده است بسیار لذت ‌بخش است. 
البته این تنها چیزی نیست که بازار را زیبا می کند. در بازاری که محصولات مازاد صادراتی برند های معروف به فروش می رسد، می توانید محصولات نساجی با کیفیت بالا را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید. 

جاذبه های اطراف باکرکوی استانبول

باکرکوی استانبول کجاست ؟ خیابان باکرکوی که در آن بازار بزرگ باکرکوی شنبه ی هر هفته برگزار می شود، یکی از قدیمی ترین خیابان های استانبول است. 
شما می توانید علاوه بر خرید از ساختمان ها و بناهای تاریخی متفاوت در این خیابان لذت ببرید، همچنین در این خیابان چندین رستوران مدرن و فوق العاده قرار دارد، که نه تنها مردم عادی، بلکه بازیگران و ستاره‌ های ترکی نیز به آنجا می روند.

روش رفتن به بازار باکرکوی استانبول

روش رفتن به بازار باکرکوی استانبول

چگونه به بازار باکرکوی برویم ؟

شنبه بازار باکرکوی استانبول به عنوان یک بازار متنوع عمل می کند. شنبه بازار باکرکوی بازاری است، که در آن هر مدل اقلامی را می توانید بیابید
بازار باکرکوی استانبول بین منطقه Florya و Yeşilköy باکرکوی واقع شده است. این بازار که در موقعیت جیروز در جاده ساحلی ایجاد شده است، سرپوشیده است. 
این بازار بسیار نزدیک به ایستگاه باکرکوی است، کسانی که با مترو می آیند در خروجی می توانند پارچه های برزنتی بازار را ببینند. 
برای رفتن به بازار باکرکوی می توانید از میدان تکسیم به این بازار بروید، شما کافیست برای رفتن به آنجا از میدان تکسیم سوار مترو شوید و به سمت ینی کاپی بروید و سپس در ایستگاه آخر پیدا شوید.
پس از اینکه پیدا شدید خط متروی خود را عوض کنید و سوار متروی خط M1 به سمت فرودگاه یا هاوالیمانی شوید. و در آخر تا ایستگاه باکرکوی بروید و در آنجا پیاده شوید.
این ایستگاه مترو از کنار بازار باکرکوی رد می شود و شما می توانید به راحتی خود را به این بازار برسانید. وقتی از مترو پیدا می شوید به دلیل ازدحام زیاد سردر گم می شوید که به کدام سمت بروید.
پس از پیاده شدن از مترو به سمت چپ حرکت کنید، سپس به میدان کوچکی می رسید و دوباره به سمت چپ بروید تا بتوانید وارد بازار شوید.

آدرس شنبه بازار باکرکوی استانبول : Osmaniye، خیابان Çolak İbrahim، 34146 Bakırköy/Istanbul
ساعت کار بازار باکرکوی استانبول : شنبه ی هر هفته از ساعت  معمولا از ساعت 10صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

برای اطلاع از تور ترکیه استانبول تابستان ۱۴۰۱ به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی شنبه بازار باکرکوی استانبول

بشنبه ازار باکرکوی در کجای استانبول قرار دارد ؟

بازار باکرکوی استانبول بین منطقه Florya و Yeşilköy باکرکوی واقع شده است. 

ساعت کار شنبه بازار باکرکوی کی می باشد ؟

ساعت کار شنبه بازار باکرکوی استانبول شنبه ی هر هفته از ساعت  معمولا از ساعت 10صبح تا 6 بعد از ظهر می باشد.

بخش نظرات

فریبا 21 شهریور 1401

میتونیم همزمان با رفتن به بازارهای باکرکوی بخصوص شنبه بازار به اکواریوم فلوریا هم بریم چون تا اونجا که اطلاع دارم در یک مسیر هست اوت لت اولیویوم هم در این مسیر قرار دارد یعنی اول میشه به اولیویوم رفت بعد مجددا زیتین برونو سوار مترو شد و به باکرکوی رفت

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc