https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید کانیون مال استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید کانیون مال استانبول

استانبول ترکیه یکی از مقاصد گردشگران محبوب در جهان است، که اغلب افراد هم برای دیدن جاذبه های گردشگری وهم برای خرید از بهترین مراکز خرید استانبول به آنجا می روند.
استانبول پایتخت خرید در ترکیه است، در استانبول شما علاوه بر پوشاک می توانید کالاهای الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای خانگی نیز با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.
اگر می ‌خواهید خرید معقول ‌تر و ارزان ‌تری داشته باشید، ما به شما مرکز خرید کانیون مال استانبول را به شما پیشنهاد می ‌کنیم. در ادامه ی مقاله ما به بررسی بیش تر این مرکز خرید می پردازیم، پس با ما همراه شوید.

راهنمای جامع خرید در استانبول

راهنمای جامع خرید در استانبول

آشنایی با مرکز خرید کانیون مال استانبول

کانیون مال در واقع یک مجتمع چند منظوره در منطقه مالی لونت استانبول ترکیه است، که از یک مرکز خرید، یک برج اداری 30 طبقه و یک بلوک مسکونی 22 طبقه تشکیل شده است. 
این مرکز خرید یک مرکز خرید 160 فروشگاهی است که در زمینی سرپوشیده به مساحت 37500 متر مربع قرار دارد و برج در 30 طبقه قرار دارد که 26 طبقه از آنها بر فراز خیابان قرار می باشد.
منظره طبقه آخر این مرکز خرید دارای نمایی غیر قابل تصور و زیبا از شهر و سبک زندگی شلوغ استانبول را به نمایش می گذارد. شهر استانبول خود چیزهای زیادی برای ارائه دارد و مرکز خرید کانیون مال دارای  9 سالن تئاتر و یک پارکینگ بزرگ است. 
سالن های تئاتر می توانند تا 1600 تماشاگر را در خود جای دهند. فضای پارکینگ به اندازه کافی بزرگ است تا 2300 وسیله نقلیه را در خود جای دهد. در عین حال، هر طبقه از برج اداری این مرکز خرید دارای فضای اداری 1167 متر مربع است.

معماری مرکز خرید کانیون استانبول

این ساختمان دارای یک تکنیک مهندسی خاص است که برای اولین بار در جهان مورد استفاده قرار می گیرد، یک سیستم گردش هوا مناطق باز مرکز خرید  کانیون مال را تمیز می کند.
کانیون برخلاف اکثر مراکز خرید دارای  بالکن، تراس و پارکینگ خصوصی، پنجره هایی که برای ورود هوای تازه باز می شوند و 3500 متر مربع فضای باغ ارائه را ارائه ممی دهد. 
کانیون مال استانبول در جایزه نقد و بررسی معماری Cityscape را در بخش ساخت تجاری طی مراسمی که در 4 دسامبر 2006 در دبی، امارات متحده عربی برگزار شد، برده است.
برج ها و مراکز خرید کانیون هم برای اهداف تجاری و هم برای اهداف سرگرمی استفاده می شوند. این مجتمع دارای 179 آپارتمان مسکونی، یک برج اداری و یک مرکز خرید 160 فروشگاهی  است. کانیون مال یک سرمایه گذاری مشترک از گروه Eczacıbaşı و İŞGYO ترکیه است. 
این پروژه توسط The Jerde Partnership از لس آنجلس، با معماران Tabanlıoğlu استانبول همکاری کرد. وOve Arup  لندن،  کارهای مهندسی سازه و مشاوره را بر عهده گرفت، در حالی که Tepe Construction استانبول شرکت اصلی ساخت و ساز بود. 

فروشگاه ها و امکانات مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون مال استانبول دارای انواع برند های محلی و بین المللی است، که می توان در آن پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، بدلیجات، عینک و ساعت را با هر سلیقه ای پیدا کرد.
مرکز خرید کانیون برای افرادی که به دنبال لباس هایی با برندهای روز دنیا می گردند بسیار مناسب است. برای راهنمای خرید لباس در استانبول می توانیم به شما بگوییم، در فروشگاه های این مرکز خرید می توانید برندهایی پوشاک همچون  Ann Taylor، Harvey nichlos ، Vakko، swarovski، tommy Hilfiger، banana republic را پیدا کنید.
همچنین برای خرید لوازم خانگی نیز می توانید از برندهای مادام کوکو، سیوت هوم، Esse و Zara Home وغیره خریداری کنید. برای خرید لوازم الکترونیکی نیز می توانید از برندهای معروفی همچون اپل، سونی، سامسونگ و... خریداری کنید.
مرکز خرید کانیون دارای 9 سینما از بروز ترین فیلم های جهان را به نمایش می گذارد، سالن بدنسازی است، به همین دلیل یکی از محبوب ترین مراکز خرید در استانبول به حساب می آید.
از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سوپر مارکت بزرگی آن اشاره کرد، که در آن می توان تازه ترین و مرغوب ترین اقلام خوراکی را خریداری کرد.
اگر با کودکان خود به این مرکز خرید می روید، می توانید برای آن ها با کیفیت ترین وسایل اسباب بازی های فکری و غیره را تهیه کنید، فروشگاه اسباب بازی در طبقه ی دوم این مرکز خرید قرار دارد.
بعد از یک خرید خوب می توانید به همراه خانواده و یا دوستانتان به رستوران ها، فست فود ها و کافه های با برندهای داخلی و بین المللی در مرکز خرید کانیون مال استانبول بروید و غذا نوش جان کنید.
غذاهای لذیذ از رستوران‌ های شیک که بهترین غذاهای دریایی را سرو می  ‌کنند. همچنین غذای فست فود از مجموعه های فست فود مانند برگر سیتی نیز در این مرکز خرید وجود دارد.
این مرکز خرید با ترکیبی از طبیعت و فناوری، یک ویژگی گردشگری است. این مرکز خرید دارای باشگاه سلامت به مساحت 4000 متر مربع فرصتی برای استراحت و ترکیب ورزش را فراهم می کند. 

روش رفتن به مرکز خرید کانیون مال استانبول

روش رفتن به مرکز خرید کانیون مال استانبول

چگونه به مرکز خرید کانیون مال برویم ؟

برای رفتن به مرکز خرید کانیون مال می توانید از میدان تکسیم به آنجا بروید، مرکز خرید کانیون در محله ای به نام لونت در خیابان بویوک آدا قرار دارد.
برای رفتن به آنجا باید متروی شماره  M2 را سوار شوید، و در ایستگاه لونت پیاده شوید. برای رفتن به مرکز خرید کانیون از میدان تکسیم می بایست از میدان تکسیم سوار مترو شوید.
گردشگرانی که در منطقه ی سلطان احمد اقامت دارند نیز می توانند از طریق تراموا به کاباتاش رفته و پس از آن به فونیکلار میدان تکسم و سپس با کنرو به مرکز خرید کانیون بروند.

ساعت کاری مرکز خرید کانیون مال استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.
آدرس مرکز خرید کانیون مال استانبول : ترکیه، استانبول، منطقه شیشلی، محله اسنپته، دره Büyükdüre، مرکز خرید کانیون
شماره تماس مرکز خرید کانیون  مال استانبول : 5330 317 212 90 +

سخن آخر

مرکز خرید کانیون مال یکی از مکان های جذاب برای خرید در استانبول است، که ترکیبی از فروشگاه های متنوع، مجتمع تجاری و مسکونی است. 
کانیون مال یک پروژه ترکیبی در مرکز شهر استانبول است که شامل 179 واحد مسکونی، یک ساختمان اداری 26 طبقه و 37500 متر مربع فضای خرده فروشی است، که در سال  2006 افتتاح شد. 
کانیون مال استانبول دارای 160 فروشگاه است که با سوپرمارکت‌ ، بازار بزرگ، سینما، رستوران‌ ها، باشگاه سلامت، و مکان‌ های دیدنی در فضای باز کامل می ‌شود. 
شما در این مرکز خرید می توانید انواع برندهای مد، لوکس، پوشاک، لوازم الکترونیکی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه را پیدا کنید.
مرکز خرید کانیون است برای بسیاری از مسافران نه تنها به عنوان مکانی برای خرید، بلکه به عنوان یک جاذبه نیز از آن بازدید می کنند. 
این مرکز یک اثر واقعی از هنر معماری مدرن است که به شکل یک دره ساخته شده و نمایانگر یک شهر مینیاتوری است.  از معروف ترین برندها فروشگاه های آن می توان به Swarovski، Tommy Hilfiger، Lacoste، Banana Republic، Calvin Klein و ... اشاره کرد و علاوه بر این، در مرکز کافه ها و رستوران های زیادی با غذاهای ملی و بین المللی، کافی شاپ های کوچک و فست فودها را خواهید دید.
برای اطلاع از تور استانبول 7 شب و 8 روز و قیمت تور استانبول تابستان 1401 از اصفهان به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را با سریع ترین حالت به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید کانیون مال استانبول

ساعت کار مرکز خرید کانیون مال استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار کانیون مال استانیول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

آدرس مرکز خرید کانیون مال کجاست ؟

 آدرس مرکز خرید کانیون مال : ترکیه، استانبول، منطقه شیشلی، محله اسنپته، بیوک دره، مرکز خرید کانیون

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc