https://gateway.trip.ir/api/

مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت دبی

به روز رسانی: 10 خرداد ، 1401 جاذبه های گردشگری

مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت دبی

در تعطیلات دبی به کجا برویم ؟ قصد سفر به پارک ها و استراحتگاه های دبی را دارید؟ دبی همیشه یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری است، زیرا همواره شما را با تفریحات متنوع و جذاب سرگرم می کند.
اگر می ‌خواهید در تعطیلات آخر هفته دبی کاری انجام دهید، ما به شما مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت را پیشنهاد می کنیم. 
دبی پارک اند ریزورت مجموعه ای از سه پارک موضوعی و یک پارک آبی است. این سه پارک ‏موضوعی شامل پارک های ‏Motiongate Dubai‏ ، ‏Bollywood Parks ‎Dubai‏ و ‏Legoland‏ است. همچنین دارای یک پارک آبی است، که در داخل آن رستوران ها و غذاخوری های متنوعی برای میل کردن غذا و استراحت وجود دارد.
این پارک های تفریحی و شهربازی دبی همراه با طراحی فوق ‌العاده و فروشگاه‌ های متنوعی که در خود دارد، شما را راضی نگه می دارد. در این مقاله ما قصد داریم تا یک راهنمای مفید برای تعطیلات شما باشیم و مجموعه تفریحی دبی که بسیار منحصر به فرد است را به شما معرفی کنیم.

مروری بر دبی پارک اند ریزورت

مروری بر دبی پارک اند ریزورت

مروری بر دبی پارک اند ریزورت

دبی پارک اند ریزورت بزرگترین مقصد تفریحی یکپارچه در خاورمیانه است. این پارک بیش از 25 میلیون فوت مربع وسعت دارد، و بیش از 100 وسیله سواری  جذاب در آن قرار دارد.
دبی پارک اند ریزورت در جاده شیخ زاید در دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. در این پارک می توانید به همراه خانواده و کودکانتان از یک روز کامل از سرگرمی بی‌ پایان نهایت لذت را ببرید.
هر پارک موضوعی مملو از سرگرمی های باورنکردنی برای کودک و بزرگسال  است. در MOTIONGATE Dubai با اسمورف ها ملاقات کنید، دنیای جادویی را با الهام از اژدها، پاندای کونگ فو کار و ماداگاسکار کشف کنید. ترن هوایی Hunger Games Capital Bullet را امتحان کنید.

پارک های موضوعی در پارک اند ریزورت

همانطور که در ابلا نیز اشاره کردیم این مجموعه دارای سه پارک موضوعی منحصر به فرد استف که هر کدام ویژگی خاص خودش را دارد.

BOLLYWOOD PARK

در بالیوود پارک دبی فرهنگ‌ های متنوعی را تجربه کنید، در گوشه و کنار آن از فرهنگ هند رنگ‌ ها، موسیقی، رقص، خرید و جاذبه‌ ها متنوع را خواهید دید.
پارک بالیوود دبی یک پارک موضوعی است که شبیه هیچ پارک دیگری نیست، مملو از اکشن، رقص، عاشقانه و طعم غذاهای پر ادویه است. 
در این پارک می توانید از جمله، بلندترین تاب سواری جهان، جاذبه‌ های سرگرم ‌کننده برای خانواده، اجراهای زنده را تجربه کنید، همچنین در این پارک موضوعی میتوانید تجربه‌ های چهاربعدی سینمای بالیوود را داشته باشید. 
قیمیت بلیط ورودی به بالیوود پارک دبی برای هر نفر 9500 درهم می باشد.

LEGOLAND PARK

پارک لگولند دبی یک روز عالی برای خانواده ‌هایی است، که با کودکان خود برای سپری کردن اوقات فراغت به آنجا می روند. این پارک اولین پارک لگولند در خاورمیانه است، و می توان گفت هفتمین در جهان است.
در این پارک موضوعی مهیج بیش از 15 هزار مدل لگو و 60 میلیون قطعات باورنکردنی لگو استفاده شده، که می تواند تخیل شما و کودکانتان را برای ساختن تقویت کند، شما در سرزمین لگو می توانید ساعت خود و کودکان خود را سرگرم کنید.
پارک لگولند دبی برای کودکان 2 تا 12 سال طراحی شده است. کودکان در این پارک شگفت انگیز می توانند انواع بازی ها را با قطعات لگو انجام دهند. و در کنار خانواده لحظات ماندگاری را ثبت کنند.
قیمت بلیط ورودی لگو لند دبی برای هر نفر مبلغ 165 هزار درهم می باشد.

پارک آبی لگولند در پارک اند ریزورت

پارک آبی لگولند در پارک اند ریزورت

پارک آبی لگولند در پارک اند ریزورت

پارک آبی بی نظیر لگولند دبی در واقع پارک آبی است که مختص کودکان طراحی شده است. این مجموعه دارای 40 سواری آبی و 20 سرسره ی، استخر موج ، منطقه بازی کودکان و رودخانه Build-A- Raft است، که در آن می توانید قایق لگو خود را تصور کنید و بسازید. 
به دنیایی از ماجراهای لگو سر بزنید. پارک آبی لگولند یک ماجراجویی نهایی برای خانواده‌ هایی است، ورودی پارک آبی از سرزمین لگولند میسر است.
قیمت بلیط ورودی برای پارک آبی لگولند دبی به ازای هر نفر 165 هزار درهم می باشد.

MOTIONGATE Dubai 

موشن گیت دبی مکانی جذاب برای دوستاران فیلم است. در این مکان شما می توانید به همراه خانواده و دوستانتان جایی فیلم های متنوع هالیوودی و بالیوودی را تماشا کنید و از سوار شدن بر روی وسایل سواری وسرگرمی DreamWorks Animation، Columbia Pictures و Lionsgate لذت ببرید. 
همچنین می توانید 13 مورد از بهترین فیلم‌ های پرفروش هالیوود از جمله Hunger Games، Zombieland Blast Off، Cloudy with coatballs، Smurfs، Ghostbusters را تماشا کنید. 
کسانی که علاقمند به فیلم ها و انیمیشن ها هستند، می توانند با ورود به این قسمت از مجموعه سفری به دنیای تخیلی و فانتزی سینما داشته باشند. این پارک موضوعی واقعاً سرگرمی بی ‌پایانی با مضمون فیلم و سواری شگفت ‌انگیز برای کل خانواده ارائه می ‌دهد. 
قیمت بلیط ورودی به پارک موضوعی موشن گیت دبی برای هر نفر 165 هزار درهم می باشد.

Riverland Dubai 

ریور لند دبی دروازه‌ ای به پارک ‌ها و استراحتگاه‌ های دبی است و تجربه‌ ای عالی از غذا خوری ها و خرده ‌فروشی را ارائه می ‌دهد. 
جایی که تفریح با هوای تازه مصادف است، رستوران ‌های متنوع محلی و بین المللی پرجنب ‌وجوش و چند مناظر خیره ‌کننده در طول رودخانه است، که شما را به سفری در زمان قدم می برد.

هتل آتوکالکشن لاپیتا در پارک اند ریزورت

دبی پارک اند ریزورت مجموعه ای عالی برای خانواده ها است، این مجموعه همچنین دارای یک هتل مدرن و مجلل می باشد، که شما می توانید به همراه خانواده در آن اقامت داشته باشید.
میهمانانی که در این هتل اقامت دارند می توانند علاوه بر اینکه از خدمات لوکس هتل بهرهمند می شوند، در کنار آن از بزرگترین مجتمع تفریحی شهر دبی نیز بهرهمند شوند.

اطلاعات کاربردی درباره ی مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت دبی

آدرس پارک اند ریزروت دبی : شهر دبی، خیابان شیخ زائد، روبه رو پالم جابل علی 
شماره تماس پارک اند ریزورت دبی : 8002629464 971+
ساعات بازدید از پارک اند ریزورت دبی : این مجتمع تفریحی همه روزه از ساعت 18 صبح الی 12 شب باز می باشد.

روش های رفتن به پارک اند ریزورت دبی

روش های رفتن به پارک اند ریزورت دبی 

چطور به پارک اند ریزورت دبی برویم ؟

برای رفتن به پارک اند ریزورت دبی شما می توانید از چند طریق اقدام کنید. فاصله ی این مجتمع از دبی مارینا 20 تا 25 دقیقه می باشد، و همچنین فاصله ی آن از شمال دبی 1 ساعت تخمین زده شده است.

مترو

اگر می خواهید با مترو به این مجتمع تفریحی بروید، باید خط قرمز رنگ مترو را سوار شوید. این خط در ایستگاه پایانی به سمت جبل علی می رود، در آنجا پیاده شده و از آنجا تاکسی بگیرید تا به مقصد برسید، کرایه تاکسی از مترو تا پارک 11 درهم می باشد.

تاکسی

روش دیگر برای رفتن به مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت سوار تاکسی شدن است، اگر در هتل اقامت دارید می توانید تاکسی های خود را با هزینه ای کمتر از هتل سفارش دهید، و یا از  تاکسی های اینترنتی مانند Uber و Careem استفاده کنید. 

چکیده مطلب

مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت دبی دارای سه پارک موضوعی و یک پارک آبی است، که تجربه ‌ای هیجان‌ انگیز را ارائه می ‌دهند.
بازدیدکنندگانی که بلیط تهران دبی را تهیه کرده اند می ‌توانند بیش از 100 تفریح و جاذبه ‌های سرگرم ‌کننده داخلی و خارجی را در Motiongate Dubai، Bollywood Parks Dubai، Legoland Dubai و Legoland Water Park کشف کنند.
در بخش موشن گیت دبی بزرگترین پارک موضوعی الهام گرفته از هالیوود با بهترین استودیوهای فیلم افسانه ای را کاوش کنید. شاهد شخصیت ‌های متحرک محبوب از جمله اسمورف ‌ها و شرک باشید.
در پارک های بالیوودی این مجموعه در دنیای جادویی سینمای هند غوطه ور شوید. با جاذبه‌ های تعاملی، سواری ‌های هیجان ‌انگیز، نمایش ‌های چندرسانه ‌ای و اجرای زنده بالیوودی خود را سرگرم کنید. 
برای یک ماجراجویی خانوادگی نهایی مناسب برای کودکان دو تا ۱۲ سال، از لگولند دیدن کنید. و از بیش از 40 سواری و نمایش با مضمون لگو لذت ببرید.
در این مجموعه می توانید انواع غذاهای سنتی و بین المللی را امتحان کنید. همچنین می توانید شب را در هتل تازه افتتاح شده ی لوکس و مدرن آتوکالکشن لاپیتا اقامت کنید. هتل لاپیتا در داخل پارک قرار دارد و و سالن ‌های غذاخوری منحصربه ‌فرد خود را دارد. 
برای اطلاع از قیمت تور دبی به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین و با کیفیت ترین بلیط های مسافرتی را بدون دغدغه و راحت از ما بخواهید.

سوالات متداول درباره ی مجتمع تفریحی و سرگرمی دبی پارک اند ریزورت دبی

ساعت بازدید از مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت کی می باشد ؟

مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت همه روزه از ساعت 18 صبح الی 12 شب باز می باشد.

آدرس مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت کجاست ؟

آدرس پارک اند ریزروت دبی - شهر دبی، خیابان شیخ زائد، روبه رو پالم جابل علی 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc